15G av 16G RAM används när jag bara har några få program igång

Permalänk

15G av 16G RAM används när jag bara har några få program igång

Har ingen aning hur jag kan lösa detta problem.

Permalänk

Strunta i det. Hittade en lösning på ett annat forum. :)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Willekille:

Om man kommer på en lösning är det Alltid bra att skriva hur man löste det. Eller länka till sidan där du fick hjälp. På så sätt kan nästa person som söker på forumet efter samma problem hitta lösningen snabbt och enkelt.

Visa signatur

Moderkort: ASUS B550-F Gaming CPU: Ryzen 7 5800X CPU-kylare: Noctua NH-D15 Minne: Corsair Vengeance LP 2x16GB 3200 GPU: Asus Strix 1080 SSD: Samsung 970 Evo Plus 500gb NVME, Samsung 870 Evo 1TB HDD: WD Green 2TB+4TB PSU: EVGA Supernova G3 750W Chassi: Fractal Design Define C Tangentbord: KBD75/Iris Gateron Silent Brown AMJ96 Gateron Silent Brown Mus: Logitech MX Master 3 Ljud: Presonus Eris E5 + Presonus Eris Sub8. iFi Zen Dac + Beyerdynamic DT770

Permalänk
Medlem

Helt klart nyfiken på lösningen du fick på ett annat forum!
Du har ställt 2 frågor sedan du reggade dig...
Hur låg nivå får det egentligen vara på "ny reggade" och deras formulering av problemet?
hur gick det med ditt förra problem?
Blir många "olösta" trådar...

Visa signatur

Msi Z87-G41, i5 4670K, Asus Strix Gaming GTX 1070, Corsair 2x4096 mb 1600Mhz Vengeance, ssd disk Intel 520 180Gb, Corsair CX 600W, Chieftec chassi, Win 7.

Permalänk

Vet inte om detta är "problemet" i detta fallet men OS X använder alltid i princip allt ditt ram och lagrar filer och program du ofta använder för att minska laddningstiderna ytterligare.

Visa signatur

Citera så hittar jag tillbaka :)