Verktyg Visningsval
2012-03-24, 12:02   #1

Ari.V

Medlem

Ari.Vs avatar

Plats: Tågarp

Registrerad: sep 2011

Tvångsladda laptop!

Hejsan. är det någon som kan hjälpa mig med att tvångsladda ett laptopbatteri till en Dell xps m1710? Den har det där standardproblemet att det är ett stift i mitten på laddaren som inte funkar så då jag försöker boota säger den kan pga okänd laddare bla bla bla. Tänkte jag har ladda bla mobilbatterier genom att bara lägga två kablar imot vissa stift förr då jag var utan laddare.

Batteriet är isär plockat så jag bifogar lite bilder om det kan va till nån hjälp. är tyvärr totalt nollad på el. Vad jag vet är att om jag har tur kan jag iaf boota på batteriet och sen köra med strömmen. Har dessutom lyckats läsa mig till att det ska gå fixa laddningen på nått vis men kort sagt så går fan inte hissen enda upp. har inte sovit på ett par dygn. Tacksam för hjälp.

PS jag har en hel drös med olika laddare vissa ställbara så jag har ett spann från typ 2-3 volt till 24 tror jag.

Tyvärr fotad med världens i särklass sämsta kamera. Säg till om nån behöver en annan vinkel.

Live Long And Prosper
Ari.V är inte uppkopplad
Senaste nyheterna

Redaktionens senaste nyhetsrubriker

Sök jobb