Citat:
Ursprungligen inskrivet av Emni
Tack för svaret, har nu kontaktat Acer för en garantireparation!
Är de någon som har haft sin dator inne på service hos dem, hur snabba är de, var servas datorerna?
Funderar lite nu inför jul när jag kommer att fira på annan ort och gärna har datorn med mig!
Tack så mycket
-Emni
Jag har skickat in min 1810TZ för garantiåtagande gällande fläkten som i vissa lägen låter riktigt illa.
Jag fyllde i ett formulär på Acers hemsida och fick till svar att de skulle återkomma i ärendet. En vecka senare hade jag inte hört ett pip, men när jag loggade in med mitt "Case ID" stod det att den var godkänd för frakt samt en länk till fraktsedel. Det enda som hände när jag tryckte på den länken var att jag fick upp ett fönster där jag hade Case ID och en text "ups".
Ringde till dem, och efter femtioelva olika val fick jag prata med en människa. Fem minuter efteråt fick jag en fraktsedel på min mail. Ringde sedan till UPS för att beställa hämtning. En timme senare plingade det på dörren...
Jag fick skicka min till Ahrensburg i Tyskland. Jag skickade iväg min i tisdags, så vi får la se när jag får tillbaka den. Fick mail idag att de hade mottagit min dator på verkstan...