Citat:
Ursprungligen inskrivet av
Gigabyte_Rasmus
Jag tror att du är ute efter ett kort som är så pass litet? Korrekt? Därför jag sa att vi ej har ett sådant kort

Ja precis ~18cm. Så den hade passat i Bitfenix prodigy utan att offra ena HDD buren men helst hade jag offrat dem och krymt chassit med 10cm på djupet.
Sen är det som att GPUn är det som hindrar chassin från att bli ännu mindre eftersom ska GPUn vara 15cm längre än mobo så blir det döyta och att någon fått för sig att man behöver minst åtta 3.5 platser och tre 5.25 hur många använder egentligen det?
1x2.5+1x3.5 räcker utan problem till de flesta, möjligtvis 1x5.25 eller varför inte en slimline.
Hade varit fint med en dator på ca 25Bx25Dx35H som bara var att lägga ner i ryggsäcken när man ska iväg men som fortfarande är ett prestanda monster.
Med ATX agg som hämtar luft i botten inte i lådan som nästan alla gör nu, HDDs framför nätagget, 5.25 över nätagget, mobo över det , en fläkt i fronten, en bak över I/O panelen och möjlighet att ha en i taket.
Så fixar ni fram ett litet kort och min dröm låda så kommer iaf två delar till mitt nästa bygge vara gigabyte