Citat:
Ursprungligen inskrivet av
Itzu
Intressant, sen när började Dell sälja after point of sale uppgraderingar gällande hårdvara som inte existerar på befintlig service tag?
Behåller jag garantin om jag skulle till exempel köpa en bättre panel till min E6320 med högre upplösning?
Hur lång garanti har jag, om jag köper delen via Spareparts?
Om jag inte klarar av att byta panelen själv, vad har jag för alternativ till hjälp?
Hej Itzu
Hvad mener du præcist med "after point of sales" opgraderinger? Normalt kan du udelukkende tilkøbe ekstra garanti på de dele, der oprindeligt var på dit system. Jeg kender umiddelbart ikke til andre typer af opgraderinger?
Vi anbefaler ikke, at du prøver at udskifte panelet selv, da det kan være ret omfattende, men det vil ikke påvirke garantien på dit fulde system. Skulle du dog ved udskiftningen komme til, at ødelægge noget i maskinen, er dette på egen regning. Hvis du ønsker at udskifte panelet, vil jeg derfor råde dig til, at ringe til vores support, som kan give dig et tilbud på, hvad det vil koste for en teknikker, at lave udskiftningen. Du kan kontakte dem på tlf: 0859005199.
Når du køber spareparts hos vores spareparts afdeling, som forbruger/konsument, har du den normale reklamationsret. Dvs. 3 år, efter svensk lov. Visse forbrugsdele kan dog være undtaget, så som f.eks. batteri og adaptor, da disse slides på en anden måde, end andre dele.
Med venlig hilsen
Karina Hansen
Dell | Social Media & Communities Professional
Følg os på Twitter: @DellLyssnar