Citat:
Ursprungligen inskrivet av
BasseBaba
Jag är nästan benägen att hålla med där, men vi måste se om vi kan få tag på den svenska versionen till att börja med, har en känsla av att den engelska skulle sälja sådär om jag skall vara ärlig.
Drömmen vore dock att kunna sälja Filco's tenkeyless... hoppsan, jag tror tangentbordsnörden i mig spårade ur lite nu... Jag har bett vår produktansvarige höra med CM om huruvida vi kan få tag på det tangentbordet eller inte iaf, så återkommer jag när vi får svar
Citat:
Likvid
Har dustin tagit bort möjligheten att man kan slutföra order och betala senare när varan först inkommit i lager?
Nejdå, det skall finnas kvar som vanligt. Du trycker helt enkelt på avbryt när du kommer till kortbetalningen.
Citat:
xemacs
Finns det några planer på att bli lite mer moderna när det kommer till inköpslistor och införa något sätt att dela med sig av sådana till, säg andra forummedlemmar här på sweclockers, utan att begära deras eller lämna ut ens egen epostadress?
Känns som ett bra sätt att få fler att handla hos Dustin, men utan möjligheten att dela med sig av inköpslistor på ett vettigt och anonymt sätt är det väldigt krångligt att rekommendera någon att beställa från Dustin.
Sen lämnar filtreringsfunktionen på hemsidan en del över att önska (tänk prisjakt istället för hur det borde vara), men vore det möjligt att för chassin lista maximalt rekommenderade höjden för cpu-kylare och sedan en filtreringsfunktion för cpu-kylare där man kan filtrera på höjden?
Just att hitta cpu-kylare som passar in i chassin känns extremt krångligt eftersom man tvingas googla som en dåre.
På tal om cpu-kylare, kan inte bildspelen för dessa inkludera en schematisk bild med mått? Jag upplever att ni har ett eget språk för måtten på cpu-kylare (torn) där man i engelskan anger längd (längs med luftflödet för kylaren), bredd för bredden tvärs över luftflödet och sedan höjden. Dustin verkar istället köra med bredd längs med luftflödet, höjd för höjd och djup för längden längs med luftflödet.
Vi håller på att implementera ett nytt affärssystem som förväntas vara klart någon gång efter sommaren, förhoppningsvis öppnar det upp för en del nya alternativ även på hemsidan, men jag vidarebefordrar din synpunkt vår webbgrupp så får vi se vad dom säger helt enkelt.
Beträffande CPU-kylarhöjderna på chassin tror jag dock att det kommer bli svårt att genomföra, då vi normalt inte får måttangivelser från tillverkarna på högst tillåtna CPUkylare tyvärr.