Citat:
Ursprungligen inskrivet av
killawife
Jag tänkte beställa ett chassie från komplett men frakten blir ohyggligt hög. Har ni nån swec-kod för fri frakt?
Mvh
Fredde
Hej! Frakten för ett chassi är normalt 99 kr vilket vi tycker är rimligt. Vi har inte några koder för fri frakt.
Citat:
Kebabhyvlarn
Bra uppmärksammat, vi kikar på detta direkt.
Citat:
Z0l!d
För första gången så är jag besviken på komplett.
Beställde 2x olika grafikkort för lite mer än en vecka sen. Båda var satta som "bekräftad leverans" i ordern och båda hade "sänd datum 16e maj".
Jag ville bara ha ett av korten. Så för några dagar sen så ringde jag komplett för att dubbel kolla att korten verkligen skulle komma in samma dag och skickas den 16e oavsett vilket jag väljer. Och jag fick till svar "ja".
Så jag avbeställde det ena kortet i god tid så någon annan kunde ta det istället. Nu idag när jag går in för att kolla så kortet verkligen skickas idag så är datumet nu ändrat till förväntat sänd datum den 19e maj (lördag). Vilket innebär att jag har det i bästa fall om jag har tur den 21a maj (måndag).
Man blir rätt besviken när man dubbel kollat att datum osv med er och så stämmer det iaf inte. Hade jag vetat att kortet jag nu valde hade blivit uppskjutet till datumet som nu är så hade jag valt det andra kortet istället eftersom korten var likvärdiga.
Hej! Det kundtjänst ser är samma datum som dig och står det att datumet är bekräftat så skall det stämma i de flesta fall. Men händer något oförutsett så går inköparen in och ändrar datumet och jag förmodar att det är det som hänt i ditt fall. Ledsen för det, men ibland sker det förseningar.