Citat:
Ursprungligen inskrivet av
Brandt3n
Jag måste klämma in något här. Eran Serviceavdelning är så bra att jag nästan vill komma och bjuda på en kram. Tack för en väldigt snabb och en jäkla bra service.
Nu hoppas jag bara posten är lika snabb så jag får tillbaks mitt grafikkort så jag kan sätta i gång med Diablo någon gång!
Cheers!
Citat:
tobbetagg
Ni är fan grymma asså =D
Tackar tackar
Citat:
HerrGoreMann
Det är det priset vi har fått från EVGA. Deras FTW-serie är deras värstingkort och ligger oftast rätt högt i pris.
Inköpsavdelningen ska dubbelkolla mot EVGA så att det verkligen stämmer dock.
Citat:
Nivity
Leveransen är på ingång men vi har tyvärr ingen möjlighet att påskynda på något sätt. Det finns en chans att det kommer i lager tidigare men det skulle likväl kunna bli försenat..
Citat:
Andersson89
Vi har en beställning liggandes hos vår leverantör och vi väntar på ett datum från dom. I dagsläget är det helt obekräftat dessvärre.
Citat:
SkyThread
Hej, jag undrar ifall ni skulle kunna skaffa in flera olika versioner utav noiseblocker fläktar, tycket att dem ser fantastiska ut och dem är relativt tysta. Ni har 2 versioner men skulle vilja se i olika storlekar och rpm.
Skickat vidare detta till inköpsavdelningen!
Citat:
Virre39
Hej,
Kommer ni ta in ASUS UX31A i en nära framtid? Då för ungefärliga översatta-från-dollar-till-kronor-pris, samt ungefär när det kan beräknas finnas i lager?
Mvh
Det är lite för tidigt att svara på det i dagsläget. Så fort vi har information så lägger vi upp på hemsidan så ha koll där!
Citat:
Dumsnuten
Detta är inte första gången utan jag upplever att den är seg varje dag vid flera tillfällen (Inte alltid). Eftersom jag plockar ihop "paket" åt andra så kan detta bli rätt jobbigt.
Hm, det är inget som vi själva märkt eller fått höra.
Maila gärna tidpunkt, browser samt ISP/hastighet till
dr@inet.se när det händer nästa gång så ska vi kolla i våra loggar!