Citat:
Ursprungligen inskrivet av
Magenus
Kommer ni köpa in vattenblock och radiatorer och andra produkter från Xspc framförallt Ex Rad serien
Det är inte helt otroligt, inköpsavdelningen håller på och undersöker möjligheterna.
Citat:
Andreas951
Zotac är normalt inget vi tar in, men då kortet är relativt unik så är det inte omöjligt att det dyker upp i sortimentet när tillgång finns.
Citat:
Stealthbomb
Ni kan inte ta hem Cubitek chassin? Det finns ingen som säljer dem i Sverige och att beställa från Tyskland känns lite vanskligt.
http://www.cubitek.com/news/152-magic-cube-aio
Magic Cube AIO är högst intressant, inte massa hårddisks, DVDplatser eller annat onödigt

Citat:
Yorgo_
Har också undrat över detta.
Vore klockers som fan.
Inköpsavdelningen kollar på det!
Citat:
blaze101
Ni har två likadana Gigabyte GeForce GTX 670 2048MB OC i er webshop, ena finns i butikslager och den andra är obekräftad.
Vilken ska man titta på?

Det är samma modell. Pga. viss intern problematik så hade vi under en period dubbla artikelnummer. Skall vara fixat nu!
Citat:
doohan99
...en hel baksida med reklam från Inet i dagens Metro "ASUS Zenbook. Kom in och känn själv!" Kanon tänkte jag, har tänkt köpa en ASUS Zenbook UX32VD-R4002V men vill gärna känna lite på den innan köp.
Jag kollade nät saldot hos Inet Sisjön och datorer skulle finnas, jag åker dit ..... men.... ""ASUS Zenbook. Kom in och känn själv!" gäller tydligen inte på Inet Sisjön... jag frågade om datorerna var slutsålda då jag inte hittade någon framme... men.... de hade "inte haft tid" att packa upp någon och visste inte heller när "de skulle få tid" att packa upp någon….
...riktigt dåligt... jag blev sne och gick.. blir inget dator köp på Inet.
Jag vill börja med att be om ursäkt över det inträffade. Givetvis ska vi låta dig klämma och känna på burkarna, oavsett om vi har reklam eller inte om dem.
Om vi inte har burkarna uppackade så skall det bara vara och be om hjälp för att få ett exemplar att känna på. När det gäller att testa en dator med windows installerat så krävs dessvärre lite mer tid för att köra igenom windowsinstallationen.
Vi har skickat PM till dig och hoppas på att få möjlighet att återställa förtroendet!
Citat:
CJ1stream
Såg igår den här annonsen här på Sweclockers.
http://aka-cdn-ns.adtech.de/images/6...603V0Id132.jpgJag har tänkt köpa ett G210 ett tag och ser att det nu säljs för bara 149 kronor.
Klickar direkt på bannern och kommer till shoppen. Men vafan det står ju 299:- ?
Så jag skriver på kvällen till deras kundservice och undrar vad det är som gäller egentligen, och tänker att de kanske inte har hunnit ändra i butiken. (men de hade tid att göra annonser).
Fick nu svar att det var ett kampanjerbjudande som inte längre gällde. Hmm. Ok blir lite putt och tycker att det var lite oseriöst. Varade kampanjen bara en dag eller? När jag kommer in på Sweclockers ser jag att annonsen fortfarande är uppe.
Seriöst bolag.
Kampanjen drog igång förra veckan, men tog snabbt slut denna på grund av att en enda kund köpte upp alla kort vi hade kvar (priset var väl för bra!). Tyvärr har vi inte hunnit döda alla banners i samma takt som korten tog slut och har därmed haft lite eftersläpning.
Om du fortfarande vill ha ett kort så skicka ett PM till oss här på SweClockers så hjälper vi till med ett liknande kort som du får köpa för samma pris!
Citat:
Dr.AwsuM
Hej Inet, jag undrar om ni har beställt hem
be quiet! SilentWings 120mm Pure 1350rpm Och har någon aning när dom är i lager ? Jag la en beställning på dom för drygt 1 vecka sedan, och inte fått nå svar ännu

Datum kommer upp på hemsidan så fort vi får tag på ett!
Citat:
Ziggy_
vet inte om detta går efterfråga men finns det möjlighet att ni beställer hem: BitFenix Prodigy Vit mITX
ser att ni inte har det inne i lager eller butik, jag ska lägga en stor order imorgon skulle vara nice om ni kunde göra en beställning på chassit redan ikväll. ^^,
Prodigy är beställt, i båda färgerna, datum står på hemsidan!
http://www.inet.se/produkt/6901701/b...odigy-vit-mitx
Citat:
Monsterspelaren
Senaste informationen från inköpsavdelningen är att den skall komma upp inom kort!
Mvh / Inet