Permalänk
Butiksrepresentant

MaxGaming

Hej!

Precis som er som hänger på SweClockers är vi på maxfps.se datorentusiaster. Vi älskar datorer och hårdvara. Mest av allt är vi dock gamers.

Hos maxfps.se hittar du coola gamingprodukter av högsta kvalité och ett sortiment som är noga utvalt för att ge dig som gamer allt du behöver. Genom nära kontakt med en mängd distributörer från hela världen kan maxfps.se erbjuda unika produkter och konkurrenskraftiga priser. Du handlar enkelt och tryggt via nätet. Vi levererar med 1-2 dagars leveranstid direkt från vårt egna lager.

Nöjda kunder är otroligt viktigt för oss. Därför uppskattar vi alltid all feedback vi får - både på vad vi gör bra, och vad vi kan göra bättre. Vi ser därför fram emot att få höra vad just du tycker. Givetvis välkomnar vi även frågor som är av allmänt intresse. Gäller det något som rör specifikt just din beställning så kontaktar du oss istället som vanligt via mail, MSN, eller telefon. Klicka här för kontaktinformation.

Vill även tipsa om vår Facebook-sida där vi håller våra fans uppdaterade med nya heta produkter, erbjudanden, tävlingar, och annat smått och gott. Klicka här för att följa maxfps.se på Facebook.

Permalänk
Medlem

Trevligt att ni finns på Sweclockers! har beställt ett par grejer hos er och alltid vart nöjd med leverans och priser!

Visa signatur

Intel Core i7 5820K @3.7ghz | 16GB Corsair LPX 3000mhz DDR4 | ASUS GeForce RTX 2060 DUAL EVO Advanced | Kingston A1000 480GB M.2 | Phanteks P300 | EVGA Supernova 650w | Asus X99-A | Aerocool Pulse L240 F |

Permalänk
Avstängd

Trevligt att även ni har hittat hit nu!

MVH

Permalänk
Medlem

Välkommen!
Trevligt när fler kommer ut och tar direkt kontakt med kunder.

Dock aldrig handlat från er.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Helt underbara människor ! Hade problem med en faktura en gång hos er och det var inga problem alls att det reddes ut innan grejerna skulle betalas så 4 tummar upp

Visa signatur

Lian li gör världens snyggast chassi!
_____________________________
http://listen.grooveshark.com/ som spotify fast utan nerladdning :)

Permalänk
Butiksrepresentant

Jo, vi hade helt missat denna sektion av forumet, direkt när vi såg den fixade vi en tråd

Tack för den positiva feedbacken so far, alltid kul att höra att det man jobbar så hårt för uppskattas!

Permalänk
Medlem

Alltid varit nöjd när jag handlat på maxfps, fick returnera ett par hörlurar som strulade och inga problem alls, fick nya lurar och skicka tillbaka dom gamla med postenlapp som kom med dom nya.

2007-07-04 10:22:53
Returen mottagen och godkänd.

Vänliga hälsningar
admin @ maxfps.se

2007-06-25 10:20:53
Felanmälan godkänd. Eftersom det är inom de första par veckorna sedan du köpte produkten skickar vi en ny produkt till dig direkt för att det ska gå så snabbt som möjligt. Det är en extra service vi ger våra kunder. Jag har därför lagt upp ett utskick av en ny produkt till dig. När den skrivs ut för packning kommer du att få ett mail från Posten, då vet du att produkten är på gång och bör komma till dig inom 1-3 dagar.

När du fått paketet packar du ner produkten och alla tillbehör ordentligt så att inga skador uppstår under transporten. Sedan klistrar du på returlappen som skickas med i paketet och lämnar in paketet på Posten inom 10 dagar från mottagande.

Mvh

Vänliga hälsningar
admin @ maxfps.se

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Brallor
Alltid varit nöjd när jag handlat på maxfps, fick returnera ett par hörlurar som strulade och inga problem alls, fick nya lurar och skicka tillbaka dom gamla med postenlapp som kom med dom nya.

2007-07-04 10:22:53
Returen mottagen och godkänd.

Vänliga hälsningar
admin @ maxfps.se

2007-06-25 10:20:53
Felanmälan godkänd. Eftersom det är inom de första par veckorna sedan du köpte produkten skickar vi en ny produkt till dig direkt för att det ska gå så snabbt som möjligt. Det är en extra service vi ger våra kunder. Jag har därför lagt upp ett utskick av en ny produkt till dig. När den skrivs ut för packning kommer du att få ett mail från Posten, då vet du att produkten är på gång och bör komma till dig inom 1-3 dagar.

När du fått paketet packar du ner produkten och alla tillbehör ordentligt så att inga skador uppstår under transporten. Sedan klistrar du på returlappen som skickas med i paketet och lämnar in paketet på Posten inom 10 dagar från mottagande.

Mvh

Vänliga hälsningar
admin @ maxfps.se

något av det bästa jag sett på väldigt länge! sjukt bra. kommer nog hitta nått på er sida snart ska ni se

Visa signatur

Jag har en SpElDaTa

Permalänk

Beställde en Qpad 5K strax efter jul, skitnöjd med både sida och produkt. Rekommenderas!

Trevligt med MSN-support också, så får man lite snabbare svar
Blir nog mer i framtiden.

Visa signatur

7800X3D / 7900XTX

R.I.P PALE

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Detta forum ska inte ses som en genväg till företagens vanliga supportavdelningar.

*Tråd rensad*

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk

jag köpte en 120 mm fläkt från er för några veckor sen, den kostade 89kr och den flyttar bra med luft. den låter inte så mycket på fullt så det var ett bra köp.

Permalänk
Medlem

Välkomna till sweclockers! Jag har också handlat från er ett antal gånger! Grymt nöjd;)

Visa signatur

| 4090 | 7900x | Samsung Odyssey Neo G8 |

Permalänk
Medlem

Fri frakt för sweclockers medlemmar?

Visa signatur

Tack till SAiKoU för avataren!
Stationär: i5-8400 | MSI Z370-A PRO | 24 GB DDR4 | 850EVO 500GB | Corsair VX450 | 1060 6GB Windforce

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fixoon
Fri frakt för sweclockers medlemmar?

Oh, yeah! Bästa posten i hela denna tråd om svaret blir positivt!

Permalänk
Butiksrepresentant
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fixoon
Fri frakt för sweclockers medlemmar?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cellomannen
Oh, yeah! Bästa posten i hela denna tråd om svaret blir positivt!

Jag kan inte uttala mig om detta, men önskemålet är noterat

Permalänk
Medlem

Det här tangentbordet som är svensk layout ligger under engelsk layout på prisjakt http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=154354

Recensionen längst ner här måste vara till v1! "+/- Micken sitter inte på headsettet, utan man fäster den i tröjan!"

Visa signatur

Tack till SAiKoU för avataren!
Stationär: i5-8400 | MSI Z370-A PRO | 24 GB DDR4 | 850EVO 500GB | Corsair VX450 | 1060 6GB Windforce

Permalänk
Butiksrepresentant
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fixoon
Det här tangentbordet som är svensk layout ligger under engelsk layout på prisjakt http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=154354

Recensionen längst ner här måste vara till v1! "+/- Micken sitter inte på headsettet, utan man fäster den i tröjan!"

Tack för din feedback.

Jag har tagit bort recensionen (samma person hade recenserat v1 också) och bett min kollega kontakta Prisjakt så de kan fixa felplaceringen.

Permalänk
Butiksrepresentant

Alpenföhn Northface - Rev.B

Nu har vi fått in en riktigt rejäl CPU kylare från tyska Alpenföhn med inte mindre än 5 heatpipes och en unik heatsink. Den ser riktigt lovande ut för överklockning.

German engineering
Alpenföhn Nordwand Rev B. CPU Cooler (Socket 775/1156/1366/754/939/940/AM2/AM2+/AM3)

The word Nordwand means Northface, the most notable usage of this term is in relation to one of the largest mountains in the world; The Eiger.

The mountain is cold and formidable, much like the latest cooler by Alpenföhn, hence being named Nordwand. Featuring no less than a massive 5 heatpipes and a strangly unique heatsink on the heatplate with a high performing Blue LED fan this CPU cooler will keep your system frosty cold.

- Compatible Sockets: 775 / 1156 / 1366 / 754 / 939 / 940 / AM2 / AM2+ / AM3
- Dimensions: 131 x 155 x 96 mm (W x H x D)
- Material: coppery aluminum (base), nickel plated aluminum (fins), nickel plated copper (heatpipes)
- Heatpipes: 5x 8 mm
- Weight: 860 g
- Fan: 120 mm (Max. 21 dB(A), 850 - 1.500 U/Min, Max. 92 m³/h, Blue LED)
- Operating voltage: 12 V
- Connector: 4-Pin PWM / 4-Pin to 4-Pol Molex adapter (7 V)

Alpenföhn Northface hittar du här

Permalänk
Medlem

Beställde ett chassi idag runt 8 tiden, kl 9:20 hade det lämnats in på Posten. Jag är mycket imponerad, tummen up!

Visa signatur

Louqe Ghost S1 + L TopHat | ASRock Phantom Gaming ITX | Intel Core i9-9900K | Corsair Vengeance LPX 32GB | Gigabyte GeForce RTX 2080 Ti 11GB | Corsair SF750 Platinum | Samsung 970 EVO Plus 500GB | Intel 660P 2TB | Custom Vattenkylning CPU/GPU | Windows 11 Pro x64

Permalänk
Medlem

Vunnit massvis med priser från er och alltid fått produkten dagen efter/2 dagar efter! Thumbs up maxfps!

Nu till min fråga: vunnit ytterliggare ett par presentkort från er och undrar ifall man kan använda flera presentkort på en och samma gång när man beställer från er.

Anledningen till att jag frågar är för att jag aldrig använt mer än 1 presentkort + på andra onlineaffärer så har det inte funkat med flera presentkort.

Mvh!

Visa signatur

Intel core i5-3570k - Asrock z67 Extreme7 - 2x4gb Corsair low profile ddr3 - Samsung EVO 250GB - Intel 520 240gb ssd - GTX970 4GB - Define R4 Black - WD Black 1.5TB

Permalänk
Butiksrepresentant
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Isty
Vunnit massvis med priser från er och alltid fått produkten dagen efter/2 dagar efter! Thumbs up maxfps!

Nu till min fråga: vunnit ytterliggare ett par presentkort från er och undrar ifall man kan använda flera presentkort på en och samma gång när man beställer från er.

Anledningen till att jag frågar är för att jag aldrig använt mer än 1 presentkort + på andra onlineaffärer så har det inte funkat med flera presentkort.

Mvh!

Just nu går det inte, men vi har satt upp på vår todo-lista att se om vi inte kan fixa det. Tills dess kan du maila info@maxfps.se med dina presentkortsnummer så slår vi ihop dem åt dig manuellt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Daniel Flöijer
Just nu går det inte, men vi har satt upp på vår todo-lista att se om vi inte kan fixa det. Tills dess kan du maila info@maxfps.se med dina presentkortsnummer så slår vi ihop dem åt dig manuellt.

Okej! Skönt att det finns en lösning iaf

Tänkte fråga ifall ni kommer ta in Corsairs H50? Eftersom jag framförallt kommer köpa en CPUkylare för mina presentkort

Visa signatur

Intel core i5-3570k - Asrock z67 Extreme7 - 2x4gb Corsair low profile ddr3 - Samsung EVO 250GB - Intel 520 240gb ssd - GTX970 4GB - Define R4 Black - WD Black 1.5TB

Permalänk
Medlem

Såg också: http://www.maxfps.se/product_view.aspx?productid=1616

Här står det att man får en NF-P12 1300 men på bilden visar den en NF-S12

Vilken är det man får hem?

Mvh

Visa signatur

Intel core i5-3570k - Asrock z67 Extreme7 - 2x4gb Corsair low profile ddr3 - Samsung EVO 250GB - Intel 520 240gb ssd - GTX970 4GB - Define R4 Black - WD Black 1.5TB

Permalänk
Butiksrepresentant
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Isty
Okej! Skönt att det finns en lösning iaf

Tänkte fråga ifall ni kommer ta in Corsairs H50? Eftersom jag framförallt kommer köpa en CPUkylare för mina presentkort

Inte som det ser ut just nu. Ingen av våra leverantörer har den till vettigt pris tyvärr.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Isty
Såg också: http://www.maxfps.se/product_view.aspx?productid=1616

Här står det att man får en NF-P12 1300 men på bilden visar den en NF-S12

Vilken är det man får hem?

Mvh

Det var fel på bilden, det ska vara fixat nu. (väntade på att det skulle fixas, därför det tog lite tid innan jag svarade

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Daniel Flöijer
Inte som det ser ut just nu. Ingen av våra leverantörer har den till vettigt pris tyvärr.

Det var fel på bilden, det ska vara fixat nu. (väntade på att det skulle fixas, därför det tog lite tid innan jag svarade

Okej!

Fick svar på allt jag behövde veta

Tack!

Visa signatur

Intel core i5-3570k - Asrock z67 Extreme7 - 2x4gb Corsair low profile ddr3 - Samsung EVO 250GB - Intel 520 240gb ssd - GTX970 4GB - Define R4 Black - WD Black 1.5TB

Permalänk
Medlem

Re: Alpenföhn Northface - Rev.B

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Daniel Flöijer
Nu har vi fått in en riktigt rejäl CPU kylare från tyska Alpenföhn med inte mindre än 5 heatpipes och en unik heatsink. Den ser riktigt lovande ut för överklockning.

http://www.maxfps.se/images/products/5404_medium.jpg

German engineering
Alpenföhn Nordwand Rev B. CPU Cooler (Socket 775/1156/1366/754/939/940/AM2/AM2+/AM3)

The word Nordwand means Northface, the most notable usage of this term is in relation to one of the largest mountains in the world; The Eiger.

The mountain is cold and formidable, much like the latest cooler by Alpenföhn, hence being named Nordwand. Featuring no less than a massive 5 heatpipes and a strangly unique heatsink on the heatplate with a high performing Blue LED fan this CPU cooler will keep your system frosty cold.

- Compatible Sockets: 775 / 1156 / 1366 / 754 / 939 / 940 / AM2 / AM2+ / AM3
- Dimensions: 131 x 155 x 96 mm (W x H x D)
- Material: coppery aluminum (base), nickel plated aluminum (fins), nickel plated copper (heatpipes)
- Heatpipes: 5x 8 mm
- Weight: 860 g
- Fan: 120 mm (Max. 21 dB(A), 850 - 1.500 U/Min, Max. 92 m³/h, Blue LED)
- Operating voltage: 12 V
- Connector: 4-Pin PWM / 4-Pin to 4-Pol Molex adapter (7 V)

Alpenföhn Northface hittar du här

Hur är den unik?

Permalänk

Kan verkligen rekommendera maxfps. Pålitliga och snabb leverans. Keep it up!

Permalänk
Butiksrepresentant
Skrivet av Sasha:

Hur är den unik?

Jag kollade upp detta med leverantören och när den först släpptes var den först med att ha stora heatpipes med direktkontakt. Nu finns det dock andra kylare som också har det. Jag tog bort ordet unik från produkttexten eftersom det inte längre stämmer.

Permalänk
Medlem

har ni några tankar om att skaffa in http://store.nzxt.com/category_s/26.htm

Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|
|Samsung 840 120gb SSD|1TB Hdd| Lian Li v1000b Plus II|
Spelare för Team prOpertys Starcraft II lag

Permalänk
Butiksrepresentant
Skrivet av HoBb3:

har ni några tankar om att skaffa in http://store.nzxt.com/category_s/26.htm

Vi har fått den frågan tidigare, då var det sleeves som den personen var intresserad av, och sleeves är på gång! Vi får dem i slutet på veckan eller nästa vecka.

Är det specifikt NZXT-kablarna du är intresserad av, eller den funktionen på kablarna, eller sleeves?