Sidan 2 av 4 1 2 34

Verktyg Visningsval
2010-04-21, 20:08   #31

HoBb3

Medlem

HoBb3s avatar

Plats: Gotland

Registrerad: apr 2009

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Daniel Flöijer Visa inlägg
Vi har fått den frågan tidigare, då var det sleeves som den personen var intresserad av, och sleeves är på gång! Vi får dem i slutet på veckan eller nästa vecka.

Är det specifikt NZXT-kablarna du är intresserad av, eller den funktionen på kablarna, eller sleeves? :-)
sleeves
HoBb3 är inte uppkopplad
2010-04-21, 20:30   #32

Niklashog

Medlem

Niklashogs avatar

Plats: Stockholm

Registrerad: sep 2007

Bättre support vid problem får man leta länge efter!
2010-04-21, 20:39   #33

Sennebring

Medlem

Sennebrings avatar

Plats: Borta

Registrerad: jan 2008

Citat:
Vi har fått den frågan tidigare, då var det sleeves som den personen var intresserad av, och sleeves är på gång! Vi får dem i slutet på veckan eller nästa vecka.

Är det specifikt NZXT-kablarna du är intresserad av, eller den funktionen på kablarna, eller sleeves? :-)
Jag skulle gärna se NZXTs 24pin,8pin atx 12v och pci-e kablarna.
2010-04-22, 09:13   #34

Daniel Otterholm

Medlem

Plats: Askersund

Registrerad: jan 2010

Citat:
Ursprungligen inskrivet av HoBb3 Visa inlägg
sleeves
Okej, kika in på Nya Produkter nästa vecka då :-)

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Sennebring Visa inlägg
Jag skulle gärna se NZXTs 24pin,8pin atx 12v och pci-e kablarna.
Vi noterar önskemålet :-)
Daniel Otterholm är inte uppkopplad
2010-04-22, 15:51   #35

HoBb3

Medlem

HoBb3s avatar

Plats: Gotland

Citat:
Okej, kika in på Nya Produkter nästa vecka då :-)

Vi noterar önskemålet :-)
okej tack så mycket
HoBb3 är inte uppkopplad
2010-05-14, 12:23   #36

Daniel Otterholm

Medlem

Sleeves

Nu har vi fixat sleeves som många här på Sweclockers efterfrågat :-)

Sleeves hittar du här
2010-05-19, 10:30   #37

Jaa_kola

Medlem

Jaa_kolas avatar

Plats: Norberg

Registrerad: aug 2006

Hej! Kommer ni att få in några fler varianter utav Turtle Beach till 360 än dem ni har nu ( TurtleBeach Ear Force X1 Xbox 360 headsets | maxfps.se) Jag såg på deras hemsida att dem har ganska många olika modeller, spec trådlösa som jag gärna vill ha
2010-05-19, 10:45   #38

TwiceFire

Medlem

TwiceFires avatar

Plats: Norrköping

Registrerad: sep 2007

Köpte Deathadder + exactmat X controll tog 2 dagar och underbar service rekomenderas varmt till alla tummen upp!
[Chassi: Silverstone Fortress FT02 ],[PSU:Corsair 620W], [Moderkort:MSI Z77A-GD65], [CPU: Intel Core i5-3570K@ 4ghz], [CPU Kylare: Noctua NH-U12P SE2], [Minnen: Corsair 8GB DDR3 1600MHz, [Grafikkort: Power Color 290x PCS+], [SSD: Samsung 840 120gb] [2TB Samsung EcoGreen F3 x2], [OS: Windows 8.1 64-bit] [Skärm: 2x Asus VG248QE ] !
Mobil: Lumia 930 Black
TwiceFire är uppkopplad nu
2010-05-19, 16:00   #39

Daniel Otterholm

Medlem

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Jaa_kola Visa inlägg
Hej! Kommer ni att få in några fler varianter utav Turtle Beach till 360 än dem ni har nu ( TurtleBeach Ear Force X1 Xbox 360 headsets | maxfps.se) Jag såg på deras hemsida att dem har ganska många olika modeller, spec trådlösa som jag gärna vill ha
Vi försöker, men Turtle Beach är ett ganska litet företag som plötsligt blivit väldigt populärt, så dom har svårt att hinna tillverka sina produkter i samma takt som efterfrågan ökat. Vi kommer ta in allt vi får tag på i alla fall.
2010-05-20, 16:58   #40

emildooooo

Medlem

Plats: täby

Registrerad: mar 2009

Citat:
skulle gärna se röda och gröna sleeves. letar faktiskt efter ett par gröna att använda i min dator då jag har tänkt att göra det lite snyggt i chassit med gröna detaljer
emildooooo är inte uppkopplad
2010-05-21, 08:29   #41

Daniel Otterholm

Medlem

Citat:
Ursprungligen inskrivet av emildooooo Visa inlägg
skulle gärna se röda och gröna sleeves. letar faktiskt efter ett par gröna att använda i min dator då jag har tänkt att göra det lite snyggt i chassit med gröna detaljer
Okej. Vi har börjat med de populäraste färgerna, svart och blått, för att kolla av efterfrågan. Om du vill ha gröna detaljer så är ju ett tips att söka på "green" och "grön" på vår sida så hittar du en del grejer:

Sökresultat: grön | maxfps.se
Sökresultat: green | maxfps.se
2010-05-29, 17:13   #42

fratey

Avstängd

frateys avatar

Plats: 08

Registrerad: jun 2009

Min födelsedagspresent (Siberia v2) är från Maxfps - absolut ingenting att klaga på!
2010-06-10, 11:58   #43

fgblomqvist

Medlem

fgblomqvists avatar

står och väljer mellan att handla från er och inet nu, fri frakt hade hjälpt
CM Storm Scout | Asus P6X58D-E | ASUS GTX660 Ti | 5st 2GB Corsair 1600Hz RAM | Intel Core i7 930 @ 3,85GHz | Corsair H50 | Creative SoundBlaster X-Fi Titanium | Fractal Design Newton R2 1000W | WD Green 500 GB x 2 RAID0

Projekt: Boombox

fgblomqvist är inte uppkopplad Folding
2010-06-21, 19:08   #44

jocke92

Medlem

Registrerad: dec 2008

Varför har inte ni gjort som andra internetbutiker och plockat bort de sunkiga ACE-nätaggregaten från hyllorna?
2010-06-23, 21:45   #45

dahl

Hedersmedlem

dahls avatar

Plats: Storstad

Registrerad: jun 2003

En fråga bara

http://www.pn-trading.se/LinkClick.a...S0%3d&tabid=69

är det en annan del av bolaget?
2010-06-28, 18:31   #46

Daniel Otterholm

Medlem

Citat:
Ursprungligen inskrivet av dahl Visa inlägg
En fråga bara

http://www.pn-trading.se/LinkClick.a...S0%3d&tabid=69

är det en annan del av bolaget?
Det är ett separat bolag som har hyrt lokaler av oss. De lånade vår skrivare och glömde byta pappret så det vart papper med vår förtryckta logga. Det är inte en annan del av MAXFPS AB.
2010-06-28, 19:10   #47

Sennebring

Medlem

Sennebrings avatar

Plats: Borta

Registrerad: jan 2008

Handlade lite sleevade kablar.
Mycket nöjd med båda kablarna och den snabba leveransen
En kabel var restad men tog bara 1dag sen var den också skickad!
2010-07-01, 20:31   #48

DonBalderoN

Medlem

Plats: GBG

Registrerad: jan 2005

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Brallor Visa inlägg

2007-06-25 10:20:53
Felanmälan godkänd. Eftersom det är inom de första par veckorna sedan du köpte produkten skickar vi en ny produkt till dig direkt för att det ska gå så snabbt som möjligt. Det är en extra service vi ger våra kunder. Jag har därför lagt upp ett utskick av en ny produkt till dig. När den skrivs ut för packning kommer du att få ett mail från Posten, då vet du att produkten är på gång och bör komma till dig inom 1-3 dagar.

När du fått paketet packar du ner produkten och alla tillbehör ordentligt så att inga skador uppstår under transporten. Sedan klistrar du på returlappen som skickas med i paketet och lämnar in paketet på Posten inom 10 dagar från mottagande.

Mvh

Vänliga hälsningar
admin @ maxfps.se
Samma sak när min nya mus ej ville uppföra sig, mycket bra service uppskattas starkt. Blir till att handla från maxfps igen.
CPU Phenom II X4 965BE | Corsair Cooling Hydro H50 | MB Gigabyte GA-790XTA-UD4 | RAM A-Data DDR3 8GB 1600Mhz Game Series | GPU Sapphire 7950 Vapor-X | PSU Corsair HX 650W | HD 60GB Corsair Force |640GB Western Digital Black 64MB SATA III + 1.5TB Samsung EcoGreen F2 | Cooler Master Storm Sniper Mesh |
DonBalderoN är inte uppkopplad
2010-08-30, 15:55   #49

aluminium

Medlem

aluminiums avatar

Registrerad: jun 2010

Tjena, har ett Saitek Cyborg här som knappen '6' är lite halvtaskig på (man måste trycka hårt för att det ska komma någon 6a). Otroligt irriterande. Jag köpte det hos er för ca 1½ år sen. Så jag undrar, om man skickar in den genom garantin, hur lång tid kan det ta innan jag får ett fullt fungerande hemskickat?

Senast redigerad av aluminium 2010-08-30 klockan 18:34.
aluminium är inte uppkopplad Folding
2010-08-31, 07:58   #50

Daniel Otterholm

Medlem

Citat:
Ursprungligen inskrivet av aluminium Visa inlägg
Tjena, har ett Saitek Cyborg här som knappen '6' är lite halvtaskig på (man måste trycka hårt för att det ska komma någon 6a). Otroligt irriterande. Jag köpte det hos er för ca 1½ år sen. Så jag undrar, om man skickar in den genom garantin, hur lång tid kan det ta innan jag får ett fullt fungerande hemskickat?
Vi behandlar i de flesta fall garantiärenden inom 24 timmar från att vi mottagit returen. Leveranstiden när vi skickar en ny/reparerad produkt är samma som vid en nybeställning, dvs normalt 1-2 dagar. Så normalt är produkten tillbaka hos dig 1-3 dagar efter att vi mottagit den.
2011-01-17, 15:24   #51

bobcat031

Medlem

bobcat031s avatar

Registrerad: feb 2010

Maxfps fy fan vilken butik ni är jag kommer avråda varenda människa jag känner från att handla från er.

Jag kommer aldrig nånsin handla nåt från er igen och jag har handlat en hel del från er genom åren!!!!!

SERIÖST varför skriva 60 dagar öppetköp varför lura folk till eran sida vem köper en vara och använder den inte på 60 dagar??

jag köpte mionix 5000 mus från er och hade testat den i knappt några dagar men men när jag insåg att den inte passade min hand och att jag fick väldigt ont i handleden efter 2 dagars användande och jag ville lämna tbx musen så får jag inte lämna tbx den pga av att det syns på glidsen att musen är använd. Men hur ska man ens kunna testa musen utan att det syns på glidsen det är ju nästan omöjligt syns ju direkt att dem är använda så fort man sätter den på mattan nästan.

Kolla bara inet där får man rätt att prova varan i 2 veckor och skicka tbx varan om man nu vill det "DET ÄR SERVICE"

MAXFPS ni är en bluffsida som tar överpriser och har dyr frakt och luras med eran 60 dagars öppet köp för att lura till er kunder.

Konsumenten har på sätt som lagen (2005:59) om konsumentskydd vid distansavtal 2 veckors ångerrätt men inte ens det följer ni just därför kommer jag gå vidare med detta till konsumentverket. Jag kan lätt säga att Maxfps är ett företag som bara är ute efter folks pengar no doubt about that för service kan dem inte ens stava till!
Har man väl köpt nåt från er så kan man konstatera att det nästan är omöjligt att ångra varan så fort man har petat på den.

KOMMER ALDRIG MER KÖPA NÅT FRÅN ER!

Senast redigerad av bobcat031 2011-01-17 klockan 21:25.
bobcat031 är inte uppkopplad
2011-01-17, 21:44   #52

bluppblupp

Medlem

bluppblupps avatar

Registrerad: jun 2003

Citat:
Ursprungligen inskrivet av bobcat031 Visa inlägg
Maxfps fy fan vilken butik ni är jag kommer avråda varenda människa jag känner från att handla från er.

Jag kommer aldrig nånsin handla nåt från er igen och jag har handlat en hel del från er genom åren!!!!!

SERIÖST varför skriva 60 dagar öppetköp varför lura folk till eran sida vem köper en vara och använder den inte på 60 dagar??

jag köpte mionix 5000 mus från er och hade testat den i knappt några dagar men men när jag insåg att den inte passade min hand och att jag fick väldigt ont i handleden efter 2 dagars användande och jag ville lämna tbx musen så får jag inte lämna tbx den pga av att det syns på glidsen att musen är använd. Men hur ska man ens kunna testa musen utan att det syns på glidsen det är ju nästan omöjligt syns ju direkt att dem är använda så fort man sätter den på mattan nästan.

Kolla bara inet där får man rätt att prova varan i 2 veckor och skicka tbx varan om man nu vill det "DET ÄR SERVICE"

MAXFPS ni är en bluffsida som tar överpriser och har dyr frakt och luras med eran 60 dagars öppet köp för att lura till er kunder.

Konsumenten har på sätt som lagen (2005:59) om konsumentskydd vid distansavtal 2 veckors ångerrätt men inte ens det följer ni just därför kommer jag gå vidare med detta till konsumentverket. Jag kan lätt säga att Maxfps är ett företag som bara är ute efter folks pengar no doubt about that för service kan dem inte ens stava till!
Har man väl köpt nåt från er så kan man konstatera att det nästan är omöjligt att ångra varan så fort man har petat på den.

Öppet köp brukar väl bara gälla vid obruten förpackning eller? Distansavtalslagen gäller också vid ångrat köp, inte om man inser att en vara inte passar en själv. Obruten förpackning gäller där med såvitt jag vet.
[Asus P8Z68-V PRO/Gen3] [Intel i7 2600K@4,5 Ghz] [Noctua NH-U12P] [Asus GTX 680 DCUII@1126/6520] [Corsair Vengeance 16 gb 1600mhz] [Corsair Force 3 120 Gb] [OCZ Agility 3 120 GB] [Corsair AX1200i] [Synology DS212 2x2 TB NAS] [Konnekt 8 FW ljudkort] [Dell Ultrasharp U2713HM 27" IPS]
bluppblupp är inte uppkopplad
2011-01-17, 22:06   #53

Daniel Otterholm

Medlem

Citat:
Ursprungligen inskrivet av bobcat031 Visa inlägg

Självklart följer vi distanshandelslagen och villkoren för ångerrätt. Enligt ångerrätten får man öppna förpackningen* och försiktigt undersöka en produkt och sedan skicka tillbaka den ifall man ångrar sitt köp. En produkt som har använts är mer än försiktigt undersökt och det är av den anledningen som vi nekat öppet köp för dig. Vi följer samma princip för öppet köp, men i 60 dagar istället för som lagen kräver 14 dagar. Villkoren för både ångerrätten och vårt 60 dagars öppet köp finns i våra köpvillkor som du godkänner i samband med köp.

Om du vill kan du ge mig ditt ärendenummer så kan jag se över ditt ärende så att inget misstag begåtts från vår sida.

* Man får alltså bryta förpackningen, oavsett förpackningens utformning (vissa förpackningar är omöjliga att bryta utan att förstöra förpackningen).
2011-01-19, 03:32   #54

bobcat031

Medlem

bobcat031s avatar

Registrerad: feb 2010

Citat:
Självklart följer vi distanshandelslagen och villkoren för ångerrätt. Enligt ångerrätten får man öppna förpackningen* och försiktigt undersöka en produkt och sedan skicka tillbaka den ifall man ångrar sitt köp. En produkt som har använts är mer än försiktigt undersökt och det är av den anledningen som vi nekat öppet köp för dig. Vi följer samma princip för öppet köp, men i 60 dagar istället för som lagen kräver 14 dagar. Villkoren för både ångerrätten och vårt 60 dagars öppet köp finns i våra köpvillkor som du godkänner i samband med köp.

Om du vill kan du ge mig ditt ärendenummer så kan jag se över ditt ärende så att inget misstag begåtts från vår sida.

* Man får alltså bryta förpackningen, oavsett förpackningens utformning (vissa förpackningar är omöjliga att bryta utan att förstöra förpackningen).
Ok tack för svar och
tack för hjälpen och den servicen jag fick.
det vart bara ett litet missförstånd från min sida och jag känner mig jätte nöjd
bobcat031 är inte uppkopplad
2011-01-27, 15:38   #55

Dskjono

Medlem

Plats: skellefteå

Registrerad: dec 2009

hallå! kommer ni få in Razer onza kontroller? isåfall när?

mvh isak
Dskjono är inte uppkopplad
2011-01-31, 06:23   #56

Daniel Otterholm

Medlem

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Dskjono Visa inlägg
hallå! kommer ni få in Razer onza kontroller? isåfall när?

mvh isak
Japp, så fort de släpps i Sverige får vi in dem, vilket beräknas bli i slutet av februari.
2011-02-02, 16:06   #57

el30

Medlem

el30s avatar

Plats: 080808

Registrerad: jul 2010

Tack för chokladen =)
el30 är inte uppkopplad
2011-02-14, 13:34   #58

tEan

Medlem

tEans avatar

Plats: Buriram/Thailand

Registrerad: apr 2008

Hej,gillar er butik skarpt. Jag undrar om ni kommer att ta in Tt eSPORTS Meka G1 t-bord.Man kan ju aldrig få för många mekaniska t-bord att välja mellan .Dessutom saluför ni väl andra Tt esports varor redan.

Tacksam för svar
2011-02-14, 14:23   #59

Lecont

Medlem

Registrerad: mar 2008

Tänkte bara meddela att mail från mxfps hamnade i skräppost hos mig (gmail)
Lecont är inte uppkopplad
2011-02-15, 09:27   #60

Daniel Otterholm

Medlem

Citat:
Ursprungligen inskrivet av tEan Visa inlägg
Hej,gillar er butik skarpt. Jag undrar om ni kommer att ta in Tt eSPORTS Meka G1 t-bord.Man kan ju aldrig få för många mekaniska t-bord att välja mellan .Dessutom saluför ni väl andra Tt esports varor redan.

Tacksam för svar
Det är helt klart ett intressant tangentbord, men så länge det inte finns med svensk/nordisk layout så kommer vi troligen inte att ta in det. Jag noterar ditt önskemål dock och ber inköpsansvarig för Tt eSPORTS kolla närmare på det.
Senaste nyheterna

Redaktionens senaste nyhetsrubriker