Sidan 3 av 3 12 3

Verktyg Visningsval
2011-02-15, 08:29   #61

Daniel Flöijer

Maxfps.se

Daniel Flöijers avatar

Plats: Askersund

Registrerad: jan 2010

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Lecont Visa inlägg
Tänkte bara meddela att mail från mxfps hamnade i skräppost hos mig (gmail)
Tack för din feedback. I dagsläget är det tyvärr inget vi har möjlighet att arbeta proaktivt med.
Daniel Flöijer är inte uppkopplad
2011-03-15, 12:09   #62

Hawkeyee

Medlem

Registrerad: okt 2009

Kan man inte komma in till er i väsby och köpa saker, bor ju så nära?
Hawkeyee är inte uppkopplad
2011-03-15, 12:32   #63

Daniel Flöijer

Maxfps.se

Daniel Flöijers avatar

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Hawkeye01 Visa inlägg
Kan man inte komma in till er i väsby och köpa saker, bor ju så nära?
All vår försäljning sker över nätet, vi har ingen butik i Väsby.
2011-09-17, 06:55   #64

Flugfarfar

Medlem

Flugfarfars avatar

Plats: Malmö

Registrerad: maj 2006

Finns det någon chans att ni kan pröva plocka in några Das Keyboard på prov? Jag vet att de inte finns med svensk layout, men de finns med europeisk layout utan text på knapparna.
2011-09-22, 06:53   #65

Daniel Flöijer

Maxfps.se

Daniel Flöijers avatar

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Flugfarfar Visa inlägg
Finns det någon chans att ni kan pröva plocka in några Das Keyboard på prov? Jag vet att de inte finns med svensk layout, men de finns med europeisk layout utan text på knapparna.
Ber om ursäkt för sent svar, har varit sjuk hela veckan.

Vi har faktiskt haft dem och de sålde okej (http://www.maxfps.se/product_view.aspx?productid=2778), men leverantören slutade tyvärr med dem. Jag skickar ditt önskemål vidare till inköpsansvarig så får vi se vad som händer.
2011-09-24, 08:57   #66

ecke-_-

Medlem

Plats: Färlöv

Registrerad: jun 2010

MaxFPS är den enda sida jag vänder mig till om jag skall ha gaming produkter. Alltid inhandlat möss, tangentbord och hörlurar hos dem och har alltid varit nöjd till 100%

Hoppas ni behåller den underbara kundservice ni har.
Lycka till i framtiden,

MVH
Corsair Vengeance 16GB 1600MHz | ATI Sapphire 7970 Tri-Fire @ stock| Intel Core i7 3930K @ 4.4GHZ | Corsair Force GT 120GB SSD | WD Caviar Green 2TB | Corsair H100 Vattenkylning | Corsair 650D | CoolerMaster 1300W Hybrid | Asus Rampage IV Formula BF3
ecke-_- är inte uppkopplad
2011-09-24, 09:13   #67

snozan

Medlem

snozans avatar

Plats: Finspång

Registrerad: mar 2009

Dock saknas forumet! Va så jäkla nära att gå om Sod

De är lite skillnad på Maxfps idag å första gången man handla därifrån 2005

/swedey
|| Intel Core i5 2500K || Corsair Cooling Hydro H60 || Asus Maximus IV Gene-Z || Asus GeForce GTX 570 DirectCU II || Corsair 8GB 1600Mhz VENGEANCE || Corsair HX 650W || Fractal Design Define Mini || 500GB WD Caviar Black || OCZ SSD Agility 3 60GB || Windows 7 Premium 64-bit
ASUSMaximus IV GENE-Z Owners Club
snozan är inte uppkopplad
2011-10-04, 01:22   #68

Flugfarfar

Medlem

Flugfarfars avatar

Plats: Malmö

Registrerad: maj 2006

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Daniel Flöijer Visa inlägg
Ber om ursäkt för sent svar, har varit sjuk hela veckan.

Vi har faktiskt haft dem och de sålde okej (http://www.maxfps.se/product_view.aspx?productid=2778), men leverantören slutade tyvärr med dem. Jag skickar ditt önskemål vidare till inköpsansvarig så får vi se vad som händer.
Tack så mycket, har ni fått någon uppdatering?
2011-10-04, 01:50   #69

kenny88g

Medlem

kenny88gs avatar

Plats: jkpg län

Registrerad: nov 2005

Citat:
Ursprungligen inskrivet av ecke-_- Visa inlägg
MaxFPS är den enda sida jag vänder mig till om jag skall ha gaming produkter. Alltid inhandlat möss, tangentbord och hörlurar hos dem och har alltid varit nöjd till 100%

MVH
Fattar dock inte varför folk handlar där, dom ligger ju högt i pris som satan på de mesta. Men de är väl coolt att handla från en G4mInG S4jt

För att ta några exempel:

Corsairs HS1 headset kostar 395 på Dustin och 679 på maxfps!

Logitech Headset G35 kostar 899 på cdon och 1179 på maxfps!

anledningen till att jag tog dessa exempel va att jag jag kikade på dessa för några dagar sedan.

Visst att de skiljer mellan nätbutiker och man är villig att betala något mer för en butik med bra service men de är ju ingen liten skillnad de handlar om så varför handlar folk där, ingen som känner till prisjakt eller? Har typ inte sett nån produkt som ligger i vettigt prisspann.

/Kenny
2011-10-12, 15:17   #70

Janav

Medlem

Janavs avatar

Plats: Kalmar

Registrerad: maj 2004

För (förhållandevis) små butiker gäller det att glänsa med servicen, helt klart, då det näst intill är omöjligt att konkurrera med multi-miljonkedjor som har jämförelsevis massiva vinstmarginaler. Jag måste erkänna att jag aldrig själv beställt hos Maxfps (jag är så trogen gentemot Dustin ) men jag har en lillebrorsa som beställer alla sina gamingprylar som han vill ha, och som finns i Maxfps butik hos Maxfps.

Jag har bara hört positiva saker om deras bemötande, utbud, leveranser och kundservice. Definitivt ett företag som är värt att handla hos, i min mening. Om ni lägger priset på Corsairs uppkommande RTS/MMO möss och tagentbord (framför allt Vengeance K90 intresserar mig) relativt acceptabelt så kanske jag kör min första beställning där .

Senast redigerad av Janav 2011-10-12 klockan 15:59.
2011-11-04, 21:33   #71

WierdOfDooM

Medlem

Plats: Ljusdal

Registrerad: maj 2011

Hej!

Kommer ni att ta in dessa? =)
WierdOfDooM är inte uppkopplad
2011-12-09, 07:36   #72

Daniel Flöijer

Maxfps.se

Daniel Flöijers avatar

Har av okänd anledning inte fått mail när nya inlägg postats i den här tråden så ber om ursäkt för att vi dröjt med att svara. Om det var min mailklient som filtrerade det som skräppost så ska det förhoppningsvis inte hända igen då jag lagt till sweclockers bland mina kontakter.

Jag har bett min kollega Johan kika på de frågor som kommit då de ligger på hans bord.
2011-12-15, 06:33   #73

Daniel Flöijer

Maxfps.se

Daniel Flöijers avatar

Citat:
Ursprungligen inskrivet av WierdOfDooM Visa inlägg
Hej!

Kommer ni att ta in dessa? =)
Tyvärr är det inget som vår leverantör har och därför inget vi kommer att ta in som det ser ut just nu.
2011-12-16, 07:22   #74

Daniel Flöijer

Maxfps.se

Daniel Flöijers avatar

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Flugfarfar Visa inlägg
Tack så mycket, har ni fått någon uppdatering?
Den leverantör vi köpte dem av tidigare inte längre tangentbordet i sitt sortiment och vi hittar ingen annan lämplig leverantör, så just nu ser det tyvärr mörkt ut.
2011-12-16, 23:03   #75

cracko

Medlem

Plats: stockholm

Registrerad: jul 2008

Citat:
Ursprungligen inskrivet av kenny88g Visa inlägg
Fattar dock inte varför folk handlar där, dom ligger ju högt i pris som satan på de mesta. Men de är väl coolt att handla från en G4mInG S4jt

anledningen till att jag tog dessa exempel va att jag jag kikade på dessa för några dagar sedan.

Visst att de skiljer mellan nätbutiker och man är villig att betala något mer för en butik med bra service men de är ju ingen liten skillnad de handlar om så varför handlar folk där, ingen som känner till prisjakt eller? Har typ inte sett nån produkt som ligger i vettigt prisspann.

/Kenny
Köpte en mus där i våras, då var dom både billigast och en av få med just den musen i lager. Man får ju kolla prisjakt som du gjort och köpa från den billigaste pålitliga försäljaren man hittar. Dom är väl billiga på vissa grejer och dyrare på andra som de flesta mindre aktörer.
cracko är inte uppkopplad
2012-03-12, 23:35   #76

Granter

Medlem

Registrerad: nov 2011

Fick hem mina Steelseries Desmo som jag beställde utav er, de första jag ser när jag tar upp kartongen ifrån de gula paketet är att glaset har en spricka på höger sida (vänster om man tittar rakt fram i från). De är också också helt obvious att lådan har blivit öppnad förut då packningen är helt lös och tejpen som ska garantera att produkten är ny saknar klister då de märkts att någon tagit bort den förut då den inte ens ens fogade ihop kanterna och bara stack rett ut.

Är grymt besviken och jag kräver en ny (oöppnad produkt), vägrar betala frakt för att skicka tillbaka skiten så väl som att få nya skickade.

Jag har skickat exakt de jag skrev ovan till eran support så jag hoppas på ett snabbt svar och en snabbare leverans på en ny produkt....

Edit: började undersöka lådan lite extra och plasten till kartongen är ju för fan helt ut riven, jag är ganska säker på att jag betalade för en NY produkt och inte ett par demo.........

Edit2: Efter att ha tagit fram glasögonen ur lådan och inspekterat dem så såg jag att de inte var en spricka i glaset utan en repa.

Senast redigerad av Granter 2012-03-13 klockan 11:33.
Granter är inte uppkopplad
2012-07-09, 10:59   #77

Daniel Flöijer

Maxfps.se

Daniel Flöijers avatar

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Granter Visa inlägg
Fick hem mina Steelseries Desmo som jag beställde utav er, de första jag ser när jag tar upp kartongen ifrån de gula paketet är att glaset har en spricka på höger sida (vänster om man tittar rakt fram i från). De är också också helt obvious att lådan har blivit öppnad förut då packningen är helt lös och tejpen som ska garantera att produkten är ny saknar klister då de märkts att någon tagit bort den förut då den inte ens ens fogade ihop kanterna och bara stack rett ut.

Är grymt besviken och jag kräver en ny (oöppnad produkt), vägrar betala frakt för att skicka tillbaka skiten så väl som att få nya skickade.

Jag har skickat exakt de jag skrev ovan till eran support så jag hoppas på ett snabbt svar och en snabbare leverans på en ny produkt....

Edit: började undersöka lådan lite extra och plasten till kartongen är ju för fan helt ut riven, jag är ganska säker på att jag betalade för en NY produkt och inte ett par demo.........

Edit2: Efter att ha tagit fram glasögonen ur lådan och inspekterat dem så såg jag att de inte var en spricka i glaset utan en repa.
Jag vet inte varför, men av någon anledning fick jag inget mail om att du skrivit detta inlägg trots att jag har tråden bevakad och sweclockers mail bland betrodda avsändare i för min mail. För support ska man, precis som du gjort, vända sig till vår support. Detta bör alltså vara löst sedan länge, men har du några fler funderingar så hör av dig igen (och så håller jag tummarna för att jag får mailet från sweclockers-forumet)
2013-03-05, 21:55   #78

racefactory

Medlem

Plats: Vännäs

Tja, Tänkte höra ni har ingen typ erbjudande för sweclockers? typ Fri frakt?
¤ BitFenix Prodigy ¤ Samsung 840 Series 120GB ¤ Gigabyte GA-B75N ¤ Corsair Vengeance 8GB ¤ Intel Core i5-3570K 3.6GHz ¤ OCZ 750W Fatal1ty Series ¤ BitFenix Spectre Fan White LED 230mm ¤ MSI R7950 3GB ¤ 1.5TB Western Caviar Green ¤ Corsair Hydro H80i
| CITERA FÖR SVAR |
racefactory är inte uppkopplad
2013-03-06, 05:58   #79

Daniel Flöijer

Maxfps.se

Daniel Flöijers avatar

Citat:
Ursprungligen inskrivet av racefactory Visa inlägg
Tja, Tänkte höra ni har ingen typ erbjudande för sweclockers? typ Fri frakt?
Vi erbjuder alla våra kunder fri frakt när man beställer 2 t-shirts.
2013-03-06, 08:48   #80

racefactory

Medlem

Plats: Vännäs

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Daniel Flöijer Visa inlägg
Vi erbjuder alla våra kunder fri frakt när man beställer 2 t-shirts.
fixa fri frakt för sweclockers medlemar. kan lova att de är många fler som beställer från er istället för stt ta ett annst företag!
¤ BitFenix Prodigy ¤ Samsung 840 Series 120GB ¤ Gigabyte GA-B75N ¤ Corsair Vengeance 8GB ¤ Intel Core i5-3570K 3.6GHz ¤ OCZ 750W Fatal1ty Series ¤ BitFenix Spectre Fan White LED 230mm ¤ MSI R7950 3GB ¤ 1.5TB Western Caviar Green ¤ Corsair Hydro H80i
| CITERA FÖR SVAR |
racefactory är inte uppkopplad
2013-04-16, 02:22   #81

k3x

Medlem

Plats: Skövde

Registrerad: okt 2003

Ni har ett trevligt erbjudande på en Zowie EC1 eVo black + Zowie P-TF för 499, men jag vill hellre ha den mindre EC2an i samma utförande som har samma pris. Finns det någon möjlighet att få samma erbjudande på EC2 eVo + P-TF för samma kampanjpris?

http://www.maxfps.se/product_view.aspx?productid=4521
Spelburk: Mobo: ASUS P7P55D CPU: Intel Core i5 750 @ 3.4GHz, Noctua NH-D14 RAM: Corsair Vengeance 1600MHz 2x4GB GPU: ASUS Geforce 560Ti 1GB DC2 TOP PSU: Antec 460W Chassi: Antec Sonata III SSD: Intel 330 120GB HDD: Seagate Barracuda 3TB Skärm: LG W2363D 23" 120Hz Tangentbord: Ducky Shine Brown Mus: Zowie EC2 eVo Musmatta: Zowie G-TF
Laptop: ASUS Zenbook U500VZ/UX51VZ
k3x är uppkopplad nu
2013-04-16, 05:17   #82

PierreB

Medlem

PierreBs avatar

Plats: Stockholm

Registrerad: sep 2004

Citat:
Ursprungligen inskrivet av kenny88g Visa inlägg

/Kenny
Maxfps har den bästa servicen jag stött på. Har haft problem med en mus, en bungee och ett par hörlurar. Allt har löst sig på ett exemplariskt sätt. När servicen är så pass hög har jag inga problem att betala en krona mer. Det är lite som dustin är/var också ett företag där service är viktigt.

Skickades från m.sweclockers.com
I7 2600K | Noctua NH-U12P SE2 | 8 gig DDR3 | Gigabyte GA-PH67A-UD3 | Asus DCII GTX 570 | 120gig SSD | Silverstone Fortress II | Silverstone Strider 1000w Silent | Dell u2711 | Eizo 24" | Filco Majestouch 2 "Tactile Action" fullstor & tenkeyless | Steel Series Sensei/9HD | Sennheiser PC 360 |
PierreB är inte uppkopplad
Sök jobb