Citat:
Ursprungligen inskrivet av
ZeB
Hej hej
Den är vit, eller enligt Samsung - Ivory. Har ändrat bild på den nu. Tack!
MVH Josefin
Citat:
marm0t
Hej hej
Erbjudandet gäller 25% på alla komponenter i lager under helgen. Finns den i lager under Expohelgen så ja.
MVH Josefin
Citat:
SAnDis
Hur är det med garatin om man köper en THOR dator och byter ut moderkortet? (man säljer det man fick med i köpet)
Måste ni ha tillbaka hela datorn original?
Eftersom ni säljer med K cpu med ett H77 moderkort :/
Hej hej
Japp, behöver ha in den byggd på originaldelarna. Det utesluter ju inte ett byte där emellan, så länge du skickar tillbaka den i originalutförande om något skulle hända.
MVH Josefin
Citat:
Flight
Om det är möjligt att önska till 15% rabatten, vill jag se Samsung SSD:erna.
Hej hej
Nja, tror inte splitternya diskar som är svåra att få tag i kommer med i just denna månads SweC-rea. Vi får väl se.
MVH Josefin
Citat:
afcsw
Vill hålla med ovanstående talare, kunde vara great med en rejäl uppgradering i juletider, vilket för mig idagsläget troligtvis skulle innebära 3570 och ett 7950 men även borde ni köra något budget z77 moderkort på rean.
Jag undrar också en sak, hur kan det vara att ni inte verkar få några acer w510 och w700, har sett dessa hos konkurrenterna i lager några ggr men försöker hålla ut tills ni får in dem och kanske också spara en hundring eller så

Hej hej
Vad jag kan se har vi Iconia på beställning hos leverantören, men de har tomt i lager och inget datum i dagsläget tyvärr.
MVH Josefin
Citat:
nzt
Tjena Josefine. Vet du hur länge till ni kommer ha rabatt på den här?
http://cdon.se/hemelektronik/thor_jo..._w7hp-21089265
Kom på något mer. Hur funkar med med garanti och sånt om man lägger över komponenterna i datorn till ett annat chassi?
Det står att det är Corsair 256GB SSD - Force 3 ? Det finns ingen Force 3 som är 256 GB. Står även Corsair Force GT i produkt beskrivningen. Skriv gärna exakta komponenterna om du vet dem eller kan få fram dem.
Hej hej
Så länge det inte står något datum beror det på tillgång och efterfrågan och då kan jag tyvärr inte förutspå hur länge det gäller.
För att utnyttja garantin på datorn vill vi ha in den i originalutförande. Vi godtar alltså inte att du byter chassi och sedan skickar in datorn på garantin i det chassit.
Jag har bett Thoransvarig att kolla över beskrivningen så det blir rätt info där. Borde uppdateras under dagen. Dock kommer vi troligen aldrig att uppdatera med exakta komponenter i alla fallen, då det beror på tillgång på produkter.
MVH Josefin
Citat:
turboprocess
hur ser det ut för wii u? kommer man få den på release dagen ?. samt hur många tar ni in ?

. har bokat basic versionen den 19 nov.
Hej hej
Som tidigare informerats om här ett flertal gånger - tillgången vid release är väldigt begränsad, fler kommer in veckan efter. Skulle tro att du _inte_ kommer att ha din Wii U på releasedagen om du bokade 19 november tyvärr.
MVH Josefin
Citat:
segafreaks
Vill gärna veta vilka modeller det är på graffikkorten!
Hej hej
Det är lite olika från batch till batch, därför skriver vi inte ut exakt vilka kort det är.
MVH Josefin
Citat:
Explorer45
Hade väldigt gärna sett Asus GeForce GTX 660Ti 2GB med på 15% rabatten.

Hej hej
Noterat, lovar inget.
MVH Josefin
Citat:
Calle2003
Hej hej
Den brukar komma igång någon gång mellan 26 och 28 varje månad.
Önskemål noterat, men lovar inget.
MVH Josefin