Citat:
Ursprungligen inskrivet av
Shiftypants
Varför har inte CDON postförskott? Sitter med en massa pengar men kan inte beställa något eftersom banken är stängd och kontot är någorlunda tomt. Så rabattkupongerna jag fick på CDON-expo kommer bli helt värdelösa om det inte finns en lösning på det. (Nej ni kommer inte få koderna, det är inte därför jag skriver. Jag är mer nyfiken på varför CDON inte har ett betalningsalternativ som funkar med kontanter. Och faktura går inte på köp över en viss summa)
Hej hej
Postförskott kräver väldigt mycket manuell hantering och med vår volym skulle det tyvärr bli alldeles för mycket, därför har vi valt att inte köra på det.
MVH Josefin
Citat:
zin_90
@CDON; Undrar varför vi kunder inte kan utnyttja flera rabattkoder som logiskt sätt borde gå att kombinera, tex. fri frakt + valfri annan kod, är väl snarare mer promote.
Hej hej
50:- ersatte fri frakt under våren, att då kombinera t ex fri frakt med 50:- blir lite galet. Kombination av koder har varit på tapeten här ett antal gånger iaf och det diskuteras även mycket internt.
MVH Josefin
Citat:
Borix
Gjorde precis klart en stor beställning men efter att jag tryckt köp så togs en produkt bort ifrån min beställning och blev satt. Det finns inget enkelt/snabbt sätt att göra om ordern eller ändra den, dessutom använde jag en 25% rabatt kod som går ut i dag.
Riktigt irriterande då jag fick göra om min lista några gånger för saker inte var i lager först för att sedan detta ska hända då allt faktiskt är det.
Hej hej
Att saker tar slut söndag kväll när alla kommer hem och sätter sig för att beställa är väl kanske förståeligt. Har du något exempel på produkter?
MVH Josefin
Citat:
nzt
Hej hej
Har bett lagret kolla, återkommer.
MVH Josefin
Citat:
DonCalzone
Är det någon som vet vilken sorts brytare det är på Qpad mk-85 hos cdon? Tangentbordet verkar finnas i svarta, röda, bruna och blåa brytare enligt Qpads hemsida men hittar inget om vilka just cdon har.
Hej hej
Det ska vara röda brytare på de vi säljer.
MVH Josefin
Citat:
Inteno
Hej hej
Vi kommer inte att få in någon ny lineup om det är det du menar och Windows 7-datorerna är på väg bort. Däremot byggs Win 8-datorerna för fullt.
MVH Josefin
Citat:
Electrix
Sitter med ett litet problem här.. Efter jag lagt en beställning med 25%-rabattkod så kom jag på att jag glömde lägga till en sak i min order, kollar statusen och det står "Ej levererad", så jag skickar iväg ett meddelande om att jag vill komplettera och lägga till en produkt i min order. Nu är statusen "Varorna packas"....
Kan inte killarna på lagret få en notering när någon skickar in ett ärende som har med med ordernummer att göra så de kan se det INNAN de packar? Nu kan ju inte produkten läggas till på min order och min rabattkod är ju använd..!
Något som går att lösa Josefin? PM:ar ordernummer och ärendenummer.
Hej hej
Löst =)
MVH Josefin
Citat:
pompa_kumla
Hej hej
Blev rätt mycket tryck efter den så den hann ta slut galet snabbt, ett alternativ ska komma upp under eftermiddagen.
MVH Josefin