Verktyg Visningsval
2012-05-24, 14:03   #1

salamijr

Medlem

Plats: Linköping

Registrerad: jul 2010

Radera konto?

Hej! Jag vill radera mitt konto här på sweclockers.com men jag hittar inte någonstans hur man ska göra.. så, hur gör man?
salamijr är inte uppkopplad
2012-05-24, 14:42   #2

GAPa

Forumledare
Korrekturläsare

GAPas avatar

Plats: Lund

Registrerad: jun 2004

Jag har besvarat frågan till dig per e-post. Eftersom jag tycker att det finns ett visst allmänintresse här kan jag nämna att mitt standardsvar i sådana här situationer är det nedanstående. I och med att de närmare diskussionerna i varje enskilt fall har en tendens att kunna vara rätt personliga är det emellertid inte lämpligt att föra dem här i forumet. Därför har jag låst tråden. Om någon vill diskutera våra principer för detta i allmänhet går det däremot naturligtvis bra att skapa en ny tråd.

*tråd låst*

Citat:
Jag är rädd att vi av tekniska skäl och för att förhindra missbruk inte raderar användarkonton annat än i mycket speciella undantagsfall. Därför kan jag tyvärr inte tillgodose din önskan. Däremot kan jag ändra användarnamn på ditt konto, vilket kanske kan underlätta om du vill få bort spår av dig från internet. Om dina personuppgifter eller annan känslig information finns i något inlägg som du av någon anledning inte kan redigera själv, kan jag redigera bort dem åt dig. All annan information om dig kan du redigera på egen hand. Observera att det naturligtvis inte finns några som helst krav på att man ska ange sitt riktiga namn på profilsidan.

Dessutom kan jag om du vill avaktivera ditt konto. I så fall måste du kontakta oss igen om du vill använda ditt konto på nytt. Det är inte tillåtet att registrera ett nytt konto, för det är ju förbjudet att ha mer än ett konto hos oss. Det enda som händer vid en avaktivering är dock att du förhindras från att använda kontot. Alla inlägg och liknande blir kvar.

Trots att jag inte har möjlighet att uppfylla ditt önskemål, hoppas jag att vi ska hitta en lösning som passar dig.
Kontakta mig direkt vid frågor om eller synpunkter på modereringen/forumet och glöm inte att tala om vilken tråd det handlar om. Kontaktvägar: albert@sweclockers.com, kontaktformuläret och moderatorernas gemensamma pm-konto. Annat användbart: regler och feedbackforumet. Funderar du på att anmäla ett inlägg? Tveka inte! Gör det även om du är osäker. Det är vår sak att bedöma det, inte din.
GAPa är inte uppkopplad
Sök jobb