Verktyg Visningsval
2012-06-24, 19:57   #1

txzzo

Medlem

txzzos avatar

Registrerad: nov 2011

Halvkass support?

Hej
Jag gjorde ett ärende i support funktionen i tisdags(19/6) angående att jag skickade iväg ett halv färdigt bidrag till Alinas dator tävling.
Jag har fortfarande inte fått något svar ännu!
Då tävlingen är slut om lite mer än en vecka så vill jag gärna få svar på hur jag ska göra för att komplitera mitt bidrag.
Jag kommer antagligen att göra ett nytt konto bara för att kunna vara med i tävlingen om jag inte får något svar.

//Gustav
txzzo är inte uppkopplad
2012-06-24, 20:26   #2

GAPa

Forumledare
Korrekturläsare

GAPas avatar

Plats: Lund

Registrerad: jun 2004

Jag har besvarat din fråga nu, så jag hoppas att det hela ska lösa sig. Som jag nämnde i mitt e-brev till dig är anledningen till dröjsmålet att det uppstod diverse missförstånd om vem som skulle ha hand om sådana här ärenden i semestertider. Vi ska anstränga oss för att undvika att liknande problem uppstår igen. Jag beklagar verkligen det inträffade, men hoppas att det hela ska lösa sig på ett bra sätt för dig.
Kontakta mig direkt vid frågor om eller synpunkter på modereringen/forumet och glöm inte att tala om vilken tråd det handlar om. Kontaktvägar: albert@sweclockers.com, kontaktformuläret och moderatorernas gemensamma pm-konto. Annat användbart: regler och feedbackforumet. Funderar du på att anmäla ett inlägg? Tveka inte! Gör det även om du är osäker. Det är vår sak att bedöma det, inte din.
GAPa är inte uppkopplad
2012-06-24, 20:45   #3

txzzo

Medlem

txzzos avatar

Registrerad: nov 2011

Härligt
Sök jobb