Verktyg Visningsval
2012-07-02, 19:38   #1

LeMisanthrope01

Avstängd

LeMisanthrope01s avatar

Plats: Lidingö

Registrerad: jun 2012

Syns borttagna inlägg i loggen?

Jag satt på tåget och skrev ett inlägg som det fanns risk för att någon skulle vilja ta bort. Jag posta det och redigeradet på telefonen men nu när jag skulle kolla om jag fått något svar så fanns det inte kvar. Jag ser inte heller i loggen att jag hade postat det. Det rörde sig om ett ganska ocharmigt ämne men jag skulle gärna vilja har svar på det. Så undrar om ni tog bort det eller om det blev något tekniskt fel någonstans. Inte riktigt värt att posta om det om de redan läst det.
LeMisanthrope01 är inte uppkopplad
2012-07-03, 16:09   #2

GAPa

Forumledare
Korrekturläsare

GAPas avatar

Plats: Lund

Registrerad: jun 2004

Vi kan se raderade inlägg, ja. Enskilda modereringsfall diskuterar vi dock inte i den här forumdelen, så jag kommer att svara dig via pm någon gång under kvällen.

*tråd låst*
Kontakta mig direkt vid frågor om eller synpunkter på modereringen/forumet och glöm inte att tala om vilken tråd det handlar om. Kontaktvägar: albert@sweclockers.com, kontaktformuläret och moderatorernas gemensamma pm-konto. Annat användbart: regler och feedbackforumet. Funderar du på att anmäla ett inlägg? Tveka inte! Gör det även om du är osäker. Det är vår sak att bedöma det, inte din.
GAPa är inte uppkopplad
Senaste nyheterna

Redaktionens senaste nyhetsrubriker

Sök jobb