Error I kontakt formuläret

Permalänk

Error I kontakt formuläret

Tja,

Jag försökte skicka in nyhetstips men formuläret gav mig följande felmeddelande gång på gång trotts att captcha koden var korrekt. Detta verkar endast hända när man inte är inloggad!

Error: "Verifieringskoden stämmer inte överrens med kontrollbilden."

URL: http://www.sweclockers.com/kontakt

Webläsare: Chrome v35.0.1916.153

Permalänk
Geeks
SweClockers

Hej,

Det beror antingen på ett tillfälligt fel eller att du skrivit in fel Captcha-kod. Det går att ladda om koden om den är svår att läsa genom att trycka på uppdateringsknappen.

Hälsningar,
Andreas

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk

Hej igen,

Jag testade ca 20 ggr. Jag vart orolig över att faktiskt spamma er inbox men det verkar som att implementationen av captchan är vad som ställer till det!

Cheers

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av DemonsHalo:

Hej igen,

Jag testade ca 20 ggr. Jag vart orolig över att faktiskt spamma er inbox men det verkar som att implementationen av captchan är vad som ställer till det!

Cheers

Hej,

Det låter konstigt! Vi har provat flera gånger här och för oss fungerar utmärkt. Vi har inte heller fått några andra klagomål utan tar emot nya kontaktmeddelanden hela tiden. Är du säker på att det inte kan vara något annat som spökar? Provat med en annan webbläsare?

Hälsningar,
Andreas

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Skrivet av Dimestam:

Hej,

Det låter konstigt! Vi har provat flera gånger här och för oss fungerar utmärkt. Vi har inte heller fått några andra klagomål utan tar emot nya kontaktmeddelanden hela tiden. Är du säker på att det inte kan vara något annat som spökar? Provat med en annan webbläsare?

Hälsningar,
Andreas

Yes, testade i FF 30 samt chrome. Samma ask händer med ljud-captcha. Samma sak händer via mina tablet :/ Måste vara något med API implementationen.

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av DemonsHalo:

Yes, testade i FF 30 samt chrome. Samma ask händer med ljud-captcha. Samma sak händer via mina tablet :/ Måste vara något med API implementationen.

Det verkar vara Recaptcha som krånglar i perioder, ska se om det går att göra något åt det!

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

Samma problem för mig(Använder Chrome)... Skit formulär! (Error: "Verifieringskoden stämmer inte överens med kontrollbilden.")

Fyllt i den 40 ggr RÄTT! Dock så står det att man ska fylla i de två orden. Det som syns i bilen är enbart siffror och inte uppdelat i två.

Får väl annonsera på en annan sida....

Visa signatur