Ibland är det rätt lurigt att söka på Swec för oss som inte fattar

Permalänk
Avstängd

Ibland är det rätt lurigt att söka på Swec för oss som inte fattar

Firefox och man får upp bra resultat en liten stund men sedan ändras det till den långa radda svar som bara hänvisar till hela trådar och finns nog ingen människa som orkar läsa igenom dem. Okej, går att gå in i varje tråd och söka igen därifrån på orden man skrev in från början med känns ganska mödosamt. Nu är det nog jag som missat att läsa någon guide eller 77 sidor FAQ så hjälp eftersökes av kunniga forummedlemmar.

Visa signatur

Höghastighetsfiber är livet :)

Permalänk
Avstängd

Tror jag hittat ett sätt utan att få med hela trådar men undrar fortfarande varför sidan beter sig som i filmen.

Visa signatur

Höghastighetsfiber är livet :)

Permalänk
Hedersmedlem

Det där handlar om två olika sökfunktioner. Ifall du vill använda den första varianten, kan du skriva in något i rutan utan att trycka enter eller att klicka på "sök". Då blir du kvar vid de första resultaten.

I nästa version av SweClockers kommer sökfunktionen att vara bättre, så jag hoppas att du till dess kan ha tålamod med att det är som det är.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av GAPa:

Det där handlar om två olika sökfunktioner. Ifall du vill använda den första varianten, kan du skriva in något i rutan utan att trycka enter eller att klicka på "sök". Då blir du kvar vid de första resultaten.

Mycket enkel lösning på min fråga

Visa signatur

Höghastighetsfiber är livet :)