Harry Potter och Hemligheternas Kammare på Gamecube (Svenska)

Permalänk

Harry Potter och Hemligheternas Kammare på Gamecube (Svenska)

Behöver hjälp med detta. Släpptes nånsin spelet på Svenska till Gamecube?
Vet att PS2 versionen finns på Svenska, med Xbox och GC verkar jag bara hitta på Engelska.

Har haft spelet som barn och för mig det var Svenska eftersom jag inte direkt var nå vidare på Engelska och föredrar oftast Svenska när det kommer till vissa spel. Men blir ju starkt osäker när jag inte hittar något om det, verkar dock finnas massa olika versioner från olika utgåvor.

Permalänk
Skrivet av Zero Walker:

Behöver hjälp med detta. Släpptes nånsin spelet på Svenska till Gamecube?
Vet att PS2 versionen finns på Svenska, med Xbox och GC verkar jag bara hitta på Engelska.

Har haft spelet som barn och för mig det var Svenska eftersom jag inte direkt var nå vidare på Engelska och föredrar oftast Svenska när det kommer till vissa spel. Men blir ju starkt osäker när jag inte hittar något om det, verkar dock finnas massa olika versioner från olika utgåvor.

http://www.tradera.com/item/340666/223368595/harry-potter-och...

Verkar finnas en del att köpa på Tradera i a f

Visa signatur

MB Asus Z-97-A CPU i5-4690K GPU Sapphire R9 290X RAM 2*4GB Corsair Vengence i 2133MHz PSU OCZ ZT 750W Lagring 2*240GB Intel 330 SSD Kylning CPU Corsair H100i Chassie FD R4 Skärmar 2*AOC I2757Fm Router Asus RT-AC68U Bredband Bahnhof 100/100 fiberlina på stadsnät

"If it aint broken, dont fix it...or?"

Permalänk

Jo vet, brukar fråga dom som säljer va det är för språk;P

Permalänk
Medlem

Brukar väl vara svenska när omslaget är på svenska?

Visa signatur

NZXT S340 Elite White | Intel i7 7700K @ 5GHz | Asus ROG Strix Z270F | No GPU | Corsair Vengeance RGB 32GB 3000MHz | Seasonic PRIME 1000W Titanium | Samsung 840 Pro 256GB & Samsung 850 EVO 1TB | NZXT Kraken x62 | 32" ASUS ROG PG32UQ & 27" Acer Predator XB271HU

Kolla in min Youtube-kanal "Kingpin Crazy" om du gillar Warzone eller PUBG. Senaste videon hittar du här!

Permalänk

Tyvärr inte alltid, haft svenskt omslag på ett inköp, men var engelskt tal på det.