Permalänk

H100i info med Chassi

Tjena alla!

Till och börja med om någon modd ser detta och det finns en liknande tråd med svaren jag söker säg till så kollar jag där och så tar vi bort denna!

Men som jag skrev i titels så handlar det om en H100i och ett chassi, kör just nu ett CM storm scout 2 advanced, men jag känner att jag vill ha ett mindre chassi, som då får plats en H100i inuti. Har kollat runt like men har inte riktigt hittat något speciellt så tänkte höra om ni har lite ideer och förslag som kan hjälpa mig att hitta det rätta, jag vill kunna se in i mitt chassi så sidepanel hade varit bra! Har även tänkt på det stora Air 540 (Elr vad det heter) men kör mATX och det känns då som overkill med både det men också min Scout 2.

Tack i förhand!

§9
Visa signatur

ASUS MAXIMUS V GENE mATX | i7 2600k | Sapphire Radeon R9 290X TRI-X| H100i | Smasung SSD EVO 250gb |

Permalänk

H100i info med Chassi

Tjena alla!

Till och börja med om någon modd ser detta och det finns en liknande tråd med svaren jag söker säg till så kollar jag där och så tar vi bort denna!

Men som jag skrev i titels så handlar det om en H100i och ett chassi, kör just nu ett CM storm scout 2 advanced, men jag känner att jag vill ha ett mindre chassi, som då får plats en H100i inuti. Har kollat runt like men har inte riktigt hittat något speciellt så tänkte höra om ni har lite ideer och förslag som kan hjälpa mig att hitta det rätta, jag vill kunna se in i mitt chassi så sidepanel hade varit bra! Har även tänkt på det stora Air 540 (Elr vad det heter) men kör mATX och det känns då som overkill med både det men också min Scout 2.

Tack i förhand!

§9
Visa signatur

ASUS MAXIMUS V GENE mATX | i7 2600k | Sapphire Radeon R9 290X TRI-X| H100i | Smasung SSD EVO 250gb |

Permalänk
Moderator
Forumledare

*tråd flyttad*

Här får den nog bättre uppmärksamhet.
Och som svar på din fråga: Nej, all annonsering ska gå genom marknaden.
(§9 i våra regler)

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Medlem

Jag kör med Corsair 350D, fast utan fönster.. riktigt nice chassi. Stilrent, lätt att bygga i, bra ventilation och finnesser.

http://www.inet.se/produkt/6911406/corsair-obsidian-350d-fons...

Visa signatur

Hemma hos mig är det en Microsoft-fri miljö..
Dator 1: iMac 27" 5K - i7 4,2GHz - 32GB 2400MHz CL14 - 512GB SSD - Radeon PRO 580 8GB - 2xDell P2715Q 4K - 4TB Lacie D2 Thunderbolt
HTPC: ASUS X99-M WS - i7 5960X - H100i GTX - 16GB 3000Mhz - Samsung SM951 512GB - ASUS GTX 780 DCU II OC - AX860 Platinum - Corsair 350D - Linux
Bärbar 1: MacBook PRO 15" 2018 / i7 / 512GB SSD NAS: Synology DS918+ 32TB+2x512GB SSD

Permalänk
Skrivet av DaBone:

Jag kör med Corsair 350D, fast utan fönster.. riktigt nice chassi. Stilrent, lätt att bygga i, bra ventilation och finnesser.

http://www.inet.se/produkt/6911406/corsair-obsidian-350d-fons...

Hade kollat på den, men fick bli en bitfenix! ^^

Visa signatur

ASUS MAXIMUS V GENE mATX | i7 2600k | Sapphire Radeon R9 290X TRI-X| H100i | Smasung SSD EVO 250gb |