Jag vill tillägga mina två ören...
4-in-3 får plats i chassit men det går inte att skruva fast dem så enkelt. Man måste böja plåtbitarna som håller upp 5.25" enheterna. Eller lägga den längst ner i chassit. Jag rekommenderar Lian Li EX-23 som är en 3-in-2.
http://www.dustinhome.se/pd_5010125207.aspx (160kr med studentrabatten, istället för 260kr). Jag använder 3st med 2 stycken 140mm fläktar i mitt Cooler Master Stacker 810. Går att göra likadant på Rebel9.
Det är synd att Rebel9 har hålen på sidan av chassit. Suger in damm beroende på hur man har designat med luftflödet. Tycker att det borde varit heltäckande förutom 250mm fläkten eller 2x120mm fläktarna.
Kan även tillägga att Cooler Master Stackers "diskettstationsskydd" fungerar till Rebel9. De är praktiskt taget identiska bortsett från låsningsmekanismen.
Det finns Rebel12 nu. Börjar säljas i tyskland nångång denna månad. Den verkar otroligt bra. Mängder med plats för hårddiskar och 140mm fläktar. Mycket gott!
Kan lägga upp länkar och bilder till lösningarna/produkterna om det behövs, jag är lite lat för att leta genom det nu.