Sidan 9 av 10 « Första 678 9 10

Verktyg Visningsval
2012-03-24, 01:03   #241

Kablash

Medlem

Kablashs avatar

Plats: Stockholm

Registrerad: dec 2010

De som gör att folk säger att Iphone suger är ju fanboy kriget. Som i mycket annat där 2 stora aktörer har marknaden så startar fanboy kriget. Det går helt enkelt INTE att andra gillar något annat, nej alla måste gilla det man själv gillar.

De är bra på olika sätt för olika användare.

Själv har jag en Iphone 4, men funderar på att gå Android nästa köp då jag gillar de stora skärmarna.
Kablash är inte uppkopplad
2012-03-24, 01:15   #242

emahex

Medlem

Plats: uppsala

Registrerad: jul 2010

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Kablash Visa inlägg
De som gör att folk säger att Iphone suger är ju fanboy kriget. Som i mycket annat där 2 stora aktörer har marknaden så startar fanboy kriget. Det går helt enkelt INTE att andra gillar något annat, nej alla måste gilla det man själv gillar.

De är bra på olika sätt för olika användare.

Själv har jag en Iphone 4, men funderar på att gå Android nästa köp då jag gillar de stora skärmarna.
Tycker fanboy har tappat sin udd så som alla slänger runt med det. Alla har en åsikt, vissa mer objectivt grundade än andra
emahex är inte uppkopplad
2012-03-24, 13:04   #243

lolight

Medlem

lolights avatar

Plats: Skogen

Registrerad: nov 2001

Citat:
Ursprungligen inskrivet av S_Z Visa inlägg
För att det inte har ett något med problemet att göra. Det är ett generellt problem för Kina (och andra lågbetalda länder). Skall du kritisera arbetsförhållandena så är det alla dessa företag som utnyttjar denna billiga arbetskraft (alltså så gått som alla) som skall få ris, inte bara Apple.
Absolut, alla ska få ris. Men främst Apple för de har de ekonomiska musklerna. Det enda sättet att vända en trend är att den största spelaren är den som börjar. Det jag vänder mig mot är, fanboys som påstår att det inte finns något problem alls. Vore jag Apple kund skulle jag vara sur som jag skrev.
Citat:
Jaha, nu vill du ha källa men du kan inte ge någon för dina egna påståenden?
http://www.digitaltrends.com/interna...ith-apple-ceo/
http://www.phonearena.com/news/Foxco...emarks_id26979
Det är en sak som är säker. Inte många vet hur det faktiskt funkar på Foxconn, detta pga att många mäktiga ekonomisk intressen har ett inresse i att det kommer artiklar som blandar bort korten. Finns lika många positiva artiklar som negativa. Det är lite som global warming, finns det eller ej.

Citat:
Apple är även det första elektronikföretag som är med Fair Labor Association: http://www.fairlabor.org/

Skitsnack:http://tech.fortune.cnn.com/2011/11/...ning-of-apple/
Låt mig citera ett inlägg på den länken "Greenpeace doesn't care about the environment. They care about the money.

If you give them money then Greenpeace ranks you highly - even if all you do is promise to reduce pollution yet do nothing.

If you do not give them money - like Apple - then Greenpeace harasses you. This is even if you actually and tangibly reduce pollution more than other companies.
"
Citat:
Självklart kan Apple bli bättre på många punkter men det kan alla de andra elektronikföretag också.
Jag vet att SE inte använde mjukgörare i sin kablar till sin mobiltelefoner. Gör Apple det? Du kan ju kolla. Nya iPaden ska visst också vara svår att återvinna.
2012-03-24, 13:39   #244

S_Z

Medlem

S_Zs avatar

Registrerad: apr 2002

Citat:
Ursprungligen inskrivet av lolight Visa inlägg
Låt mig citera ett inlägg på den länken "Greenpeace doesn't care about the environment. They care about the money.

If you give them money then Greenpeace ranks you highly - even if all you do is promise to reduce pollution yet do nothing.

If you do not give them money - like Apple - then Greenpeace harasses you. This is even if you actually and tangibly reduce pollution more than other companies.
"
Ja, lita inte på Greenpeace utan på någon okänd person i en artikelkommentar...Men spelar ingen roll. Min poäng var att visa på att Apple visst har återvinningsprogram. Finns massor att läsa om vad Apple gör för att minimera miljöpåverkan genom material val m.m.
Här t ex: http://www.apple.com/environment/

Citat:
Ursprungligen inskrivet av lolight Visa inlägg
Jag vet att SE inte använde mjukgörare i sin kablar till sin mobiltelefoner. Gör Apple det? Du kan ju kolla. Nya iPaden ska visst också vara svår att återvinna.
Orkar inte leta efter någon specifik "mjukgörare för kablar", det känns meningslöst. Oavsätt så finns säkerligen vissa saker andra företag gör bättre medan Apple i sin tur är bättre än dem på andra punkter. Sällan någon är bäst på allt.

Jag tror vi kan avsluta just denna diskussionen här, vi vet var vi står. Att de dåliga arbetsförhållandena kommer fram i ljuset och diskuteras är som sagt jättebra. Att det kommer upp i varenda tråd som rör Apples produkter är dock extremt tröttsamt och meningslöst. Ger inget mer än off-topic diskussioner som vår... ledsen för det trådskaparen
S_Z är inte uppkopplad
2012-03-24, 14:12   #245

club01

Medlem

club01s avatar

Plats: Gävle

Registrerad: nov 2002

Citat:
Ursprungligen inskrivet av emahex Visa inlägg
Nästa iphone ska ha 4,6" skärm enligt macrumors,
Tror det är ett trevligt upplyft
Kommer dom med en sån stor löjlig tegelsten så lär 4s vara min första och sista iPhone utan tvekan. Små telefoner är bättre när fan ska tillverkarna fatta detta. Vill man ha stor skärm köper man sig en surfplatta.

För att inte tala om majoriteten av tillbehör dom har nu som väldigt ofta är anpassade efter den storleken dom ha nu. Tycker dom skall hålla sig till max 4.3" 16x9 storlek då kan jag överväga den.
2012-03-24, 14:15   #246

Toivo83

Medlem

Toivo83s avatar

Plats: Karlskoga

Registrerad: feb 2005

håller med club01 om det.
förr blev mobilerna mindre och mindre.
nu blir dom större och större.

kul och gå omkring på stan med ett gryt underlägg i fickan.
saknas bara att man ska börja veckla ut ett A4 papper-stor mobil
|Lian Li PC-V358 | Maximus IV Gene | i7 4770K | A-Data 8gb DDR3 | S-830 128GB SSD + S-840 Pro 256GB + F3 500GB + x2 F3 1TB | EVGA GTX 780 | Nzxt Hale 90 1000w | Samsung P2450H | WD Elements 2.0 1TB| Creative -T40 |
| Steam - Toivo | iPad 2 3G 32GB | -- Vikeskär - -
Toivo83 är inte uppkopplad Folding
2012-03-24, 17:29   #247

lolight

Medlem

lolights avatar

Citat:
Ursprungligen inskrivet av S_Z Visa inlägg
Ja, lita inte på Greenpeace utan på någon okänd person i en artikelkommentar...Men spelar ingen roll. Min poäng var att visa på att Apple visst har återvinningsprogram. Finns massor att läsa om vad Apple gör för att minimera miljöpåverkan genom material val m.m.
Här t ex: http://www.apple.com/environment/
Eftersom jag har varit på en presentation från SE, där de specifikt kunde visa hur de olika tillverkarna låg. Samsung, Motorola osv. Så var det då . Ca 3 årsedan. Apple låg inte bra till. Men det kan ha ändrats sig. Jag litar varken på "oberoende" rapporter, Greenpeace osv. Det man måste göra att kolla hur det funkar i praktiken. Då får man ofta andra resultat. Men men. Tyvärr så har jag börjat lita allt mindre på organisationer som Greenpeace.
Citat:
Orkar inte leta efter någon specifik "mjukgörare för kablar", det känns meningslöst. Oavsätt så finns säkerligen vissa saker andra företag gör bättre medan Apple i sin tur är bättre än dem på andra punkter. Sällan någon är bäst på allt.
Visserligen. Men det är en sådan basic grej om du ska ha miljövänliga produkter. Observera att det även är farligt för dig.
Det är så att mäktiga ekonomiska intressen. Dvs aktieägare från Apple står, mot kunderna och miljön. Då är det viktigt att detta diskuteras. Annars så kommer det inte att bli så att Apple gör något med detta. Därför är det aldrig onödigt med långa trådar om detta. Det sker sas inte av sig självt.
Citat:
Jag tror vi kan avsluta just denna diskussionen här, vi vet var vi står. Att de dåliga arbetsförhållandena kommer fram i ljuset och diskuteras är som sagt jättebra. Att det kommer upp i varenda tråd som rör Apples produkter är dock extremt tröttsamt och meningslöst. Ger inget mer än off-topic diskussioner som vår... ledsen för det trådskaparen
Absolut. Syfte och mål är uppfyllt. Jag har iofs inte sett det i massor av trådar. Men skulle så vara fallet är det inte direkt negativt. Man kan också välja att inte läsa detta då. mvh
2012-03-24, 17:37   #248

Nivius

Medlem

Niviuss avatar

Plats: Skövde

Registrerad: sep 2005

jag jämförde iphone 4s med samsung galaxy plus (i9001) och kände att det var mer för pengarna att gå android, så det gjorde jag nöjd som få
Windows 7 Professional x64 | Gigabyte GA-X58A-UD3R | Intel Core i7 930 @ ~3.5 | Hydro H50 | Radeon HD7970 DCII TOP | Corsair HX 750W | Corsair 12GB 1333MHz | 80GB SSD Intel X25-M G2 | 3x 1TB Samsung Spinpoint F3 | Cooler Master 690 II Advanced | BenQ XL2411 @ 120hz
Nivius är inte uppkopplad
2012-03-24, 17:53   #249

Ryhage

Medlem

Ryhages avatar

Plats: Uddevalla

Registrerad: sep 2008

Ja allihopa, tråden blev mer långlivad än väntat. Kul på vissa sätt och vis, jag har i alla fall läst igenom allt och jag beställde en iPhone 4S igår.

Är halvt övertygad om att jag kommer trivas bäst med den men samtidigt, då 4S har högre marknadsvärde på Blocket (fram tills nya iPhone kommer) så har jag alltid möjligheten att sälja den och byta till en t.ex. One X om jag skulle ändra mig.

Stort tack till alla er med relevanta svar!!

Som ni märker så lider jag endel av beslutsångest och har nu börjat tveka på om Tele2 var rätt val om man jämför med Tre. Det jag tänker på är 3G-internet. Jag har som alla andra fått höra om 3's alla priser som de vunnit men jag antar att skillnaden inte är så stor mellan Tre och Tele2 ändå. Eller har jag fel?

Vad tycker ni Tele2 användare om er 3G-uppkoppling?
Ryhage är inte uppkopplad
2012-03-24, 18:00   #250

Boss302

Medlem

Boss302s avatar

Plats: 瑞典

Registrerad: aug 2004

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Toivo83 Visa inlägg
håller med club01 om det.
förr blev mobilerna mindre och mindre.
nu blir dom större och större.

kul och gå omkring på stan med ett gryt underlägg i fickan.
saknas bara att man ska börja veckla ut ett A4 papper-stor mobil
Nu förstår jag inte riktigt hur du menar?

Finns ju allt mellan 3.2" till 5.4" med ok prestanda på smartphone marknaden.
Bara att välja o vraka?
Ska vi som vill ha "s2/sensation/note" storlek inte kunna köpa en telefon vi vill ha för du tycker de är för stora och inte bör tillverkas?
2012-03-24, 18:07   #251

club01

Medlem

club01s avatar

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Boss302 Visa inlägg

Bara att välja o vraka?
Ska vi som vill ha "s2/sensation/note" storlek inte kunna köpa en telefon vi vill ha för du tycker de är för stora och inte bör tillverkas?
Jo visst finns mindre skärmar idag men trenden går ju mot 4.5" och större. Skall man ha en prestandamobil idag så finns iPhone med minsta formatet och just därför jag tror många väljer den. Prestanda i toppklassen bland android så finns ju inget mindre än 4.3" idag och enu större blir dom.

Skickades från m.sweclockers.com
2012-03-24, 18:09   #252

Toivo83

Medlem

Toivo83s avatar

Citat:
Ursprungligen inskrivet av MacRyhage Visa inlägg
Ja allihopa, tråden blev mer långlivad än väntat. Kul på vissa sätt och vis, jag har i alla fall läst igenom allt och jag beställde en iPhone 4S igår.

Är halvt övertygad om att jag kommer trivas bäst med den men samtidigt, då 4S har högre marknadsvärde på Blocket (fram tills nya iPhone kommer) så har jag alltid möjligheten att sälja den och byta till en t.ex. One X om jag skulle ändra mig.

Som ni märker så lider jag endel av beslutsångest och har nu börjat tveka på om Tele2 var rätt val om man jämför med Tre. Det jag tänker på är 3G-internet. Jag har som alla andra fått höra om 3's alla priser som de vunnit men jag antar att skillnaden inte är så stor mellan Tre och Tele2 ändå. Eller har jag fel?

Inga problem, haft tele2 sen gymnasiet (comviq kontant -> abb) runt början av 2000 talet.
sen kommer jag ej ihåg när dom startade med 3G, men jag har fulltäckning i princip överallt utom hos päronen i urskogen.
|Lian Li PC-V358 | Maximus IV Gene | i7 4770K | A-Data 8gb DDR3 | S-830 128GB SSD + S-840 Pro 256GB + F3 500GB + x2 F3 1TB | EVGA GTX 780 | Nzxt Hale 90 1000w | Samsung P2450H | WD Elements 2.0 1TB| Creative -T40 |
2012-03-24, 18:10   #253

-ronz

Medlem

-ronzs avatar

Plats: Storvik

Registrerad: mar 2009

iPhone är ingen dålig telefon, däremot vill jag säga att den är alldeles för överprisad, den (4S) borde ligga runt 4500kr imo.
2012-03-24, 18:17   #254

Toivo83

Medlem

Toivo83s avatar

Citat:

Bara att välja o vraka?
Nämnde aldrig att jag tycker dom skulle sluta tillverkare mobiler med större skärm.
Min personliga smärtgrän går vid 4.2-4.5.

Men tillverkar gör bara större och större skärmar,blir svårare att kunna hantera en mobil med en hand om man råkar ha modellen mindre på händerna.

Man kan lika gärna tejpa en surfplatta med silvertejp vid örat.
2012-03-24, 18:23   #255

frozrr

Medlem

frozrrs avatar

Plats: Blekinge

Registrerad: maj 2010

Citat:
Ursprungligen inskrivet av radioactiv Visa inlägg
Jag använder en Iphone 3 just nu (inte S-versionen), jag köpte den begagnad i bra skick av en kollega och den fungerade smärtfritt i början. Men med tiden har jag märkt av att saker ich ting med telefonen bara strular mer och mer. Jag vet inte om det är så att den kanske börjar bli lite gammal eller sliten, men jag är defenetivt rädd om den.

T.ex. så har vibrationsfunktionen nästan lagt av helt, skärmen flimrar ibland, telefonen är fruktansvärt seg, det kan ta 2-3 sekunder innan en bokstav kommer upp när jag skriver sms. Många appar har slutat fungera (kraschar tillbaka till skrivbordet), ibland går det inte att ringa.

Kan en återställning av telefonen vara på tiden? Det var ca ett år sedan jag gjorde det, och halva minnet på telefonen är fullt (ca 16gb av 32gb). Jag har väl ca 10 appar inlagda i den, vilket jag inte tycker är mycket.

Hmm jag känner mig inte jättesugen på en Iphone igen, men jag absolut ingen expert på ämnet och är lika intresserad jag med om man ska ge iphone en chans till eller om man ska satsa på en androidlur.
Har med en iPhone 3G. Och har samma problem som du! Fast, man får tänka att den lanserades 2008. 4år sen. Sitter ju bara en 412mhz cpu pch 128mb ram i den. Nuförtiden kräver ju apparna betydligt mer än det. Men att SMS funktionen kan dryga såpass förstår jag mig inte på. Hade en 3GS innan tills den gick isönder, den flöt på ordentligt bra utan några problem! Att återställa mobilen hjälper inte alls, har gjort det X antal gånger.

Ska ju byta mobil egentligen närsom. Väntar bara på det "rätta" ska komma. Många av mina kompisar har iPhone så då kommer iMessage bra till hands! Sen finns det ju vissa som har android med såklart! Men sen när jag hade min 3GS så började jag verkligen älska iMessage... Så den funktionen drar mig rätt mycket till Apple. Fast kommer det någon fräck androidlur så kan jag definitivt tänka mig slå till! Börjar känna att 4S är lite gammal så vill inte slå till på den heller, sen gillar jag inte heller den fyrkantiga formen!
2012-03-24, 18:33   #256

Tozzi

Medlem

Tozzis avatar

Plats: Upplands Väsby

Registrerad: jan 2007

Tänkte detta kunde vara intressant och dela med sig,
Har legat och byggt tak större delen idag, brorsan tappade sin iPhone 4S ur fickan mot sten/klinkersgolv (inglasade altanen som får nytt tak), ca 2,5m ner. Inte en skråma.. Lika hel som innan.
i7 920, Antec kühler 620, Asus P6T-Deluxe, Corsair Dominator 6*2GB 1600Mhz, XFX Core Edition 750W, Nvidia GTX 770
Tozzi är inte uppkopplad
2012-03-24, 18:34   #257

dricksprit

Medlem

Plats: Helsingborg

Registrerad: dec 2006

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Mooter Visa inlägg
Svårt att säga ärligt talat. Själv har jag haft både billiga och dyra Android, samt fixat mycket med egna ROMS och en del egen programmering. Testade nyss tjejens Iphone 4S och den känns faktiskt betydligt bättre på många sätt. Snyggt, enkelt, flytande, fungerande kan man sammanfatta.

Jag hade nog bara rekommenderat android om du gillar att mixtra med inställningar, programmera själv eller vill ha en billig smartphone. Annars Iphone. Dock ogillar jag itunes och sånt, skönare att ha mobilen som ett usb-minne i windows.
Håller med till fullo. Hade gett upp på Iphone på grund av Itunes precis innan dom presenterade Icloud, har inte startat Itunes sedan 5.01. Nu är det en jävligt mycket bättre telefon, det borde säga en del om hur jävla uselt Itunes är.
2012-03-24, 18:36   #258

Boss302

Medlem

Boss302s avatar

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Toivo83 Visa inlägg
Nämnde aldrig att jag tycker dom skulle sluta tillverkare mobiler med större skärm.
Min personliga smärtgrän går vid 4.2-4.5.

Men tillverkar gör bara större och större skärmar,blir svårare att kunna hantera en mobil med en hand om man råkar ha modellen mindre på händerna.

Man kan lika gärna tejpa en surfplatta med silvertejp vid örat.
Jo fast jag tror ändå det löser sig självt med tanke på att det är vi konsumenter som styr.
T.ex note är ju en begränsad skara människor som köper p.g.a dess storlek.
Sen bryr jag mig inte om själva displaystorleken.
Samtliga tillverkare utom apple har ju valt att använda mer o mer av framsidan till display.
Om man mäter lite snabbt på en s2 så borde det gå att knöla dit en 4.8" display utan att göra lurens yttermått större. (Eftersom ics inte behöver ha fysiska knappar).
2012-03-24, 18:45   #259

Tozzi

Medlem

Tozzis avatar

Citat:
Ursprungligen inskrivet av MacRyhage Visa inlägg

Min bror har haft 3 innan han fick firmatelefon och jag har Tele2, det är väldigt olika hur dem funkar faktiskt, men generellt väldigt lika, ibland funkar tele2 där 3 inte funkar och vice versa. I Uppsala funkar båda väldigt bra imo.
i7 920, Antec kühler 620, Asus P6T-Deluxe, Corsair Dominator 6*2GB 1600Mhz, XFX Core Edition 750W, Nvidia GTX 770
Tozzi är inte uppkopplad
2012-03-24, 18:55   #260

Dorantic

Medlem

Registrerad: mar 2012

Min fader har en Iphone 3 och mitt intryck av den är att den är väldigt bra faktiskt. Bra appmarket och lätt att hantera.
Dock är den jäkligt känslig, tappar du den i marken så är du körd.

Istället bör man egentligen välja något från Xperia, xperia mini eller xperia mini pro är bra telefoner.
2012-03-24, 19:12   #261

Boss302

Medlem

Boss302s avatar

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Tozzi Visa inlägg
Har legat och byggt tak större delen idag, brorsan tappade sin iPhone 4S ur fickan mot sten/klinkersgolv (inglasade altanen som får nytt tak), ca 2,5m ner. Inte en skråma.. Lika hel som innan.
Då hade han tur oavsett vilken smarphone han hade haft.
Telefonen landade rakt på aluramen.
https://www.flashback.org/t1336741
Här har du ett exempel där ägeren istället haft riktig otur.

Iphon4 är inte en överdrivet hållbar telefon p.g.a dess design.

http://www.tv4.se/nyheter/1.1276108
Detta är dock inte bevis för att barn klarar att bli påkörda av tåg.

Senast redigerad av Boss302 2012-03-24 klockan 19:26.
2012-03-24, 19:36   #262

The Mutt

Medlem

Plats: Uppsala

Registrerad: okt 2002

Citat:
Ursprungligen inskrivet av club01 Visa inlägg
Ja jag har en SG2 själv och jag vet att funktionen för att redigera finns där men den fungerar i många forum mm bland annat Sweclockers väldigt väldigt dåligt och går typ inte att använda. Precis som han beskriver i filmen. Går säkert att komma undan med något pillande men majoriteten av folk vill, kan, orkar inte hålla på med detta så därför väljer folk iOS och iPhone istället. Där ibland mig själv har nu bestämt mig för att testa.

Faktum att iPhone säljer så bra är ju just av den enkla anledningen att det är enkelt och inget pill behövs. Friheten och möjligheten till att göra det eget som alla pratar om förstår jag mig inte alls på? Jag har en widget och det är väder samt klocka framme på min SG2 sen använder jag dom inte i huvud taget och tycker det mesta är fullt och oanvändbart. Vissa av dom är fina men inte mycket mer än just det. Klockan kan jag lika bra titta på uppe i hörnet vilket jag till 99% gör samt väder går jag in på YR.NO eller SMHI appen.
Får väl se om jag blir nöjd med mitt nya val men jag är än så länge nöjd med min iPad som införskaffades för några dagar sedan. Tror jag kommer bli minst lika nöjd med min nya iPhone. Återstår dock att se om batteritid och sådant håller sig men med min användning tror jag att jag klarar mig.
Jag har inte rört ett dugg på nån av mina telefoner. Förutom att byta bilder här och där men det inverkar någ inte på text funktionen. :-)

2012-03-24, 22:16   #263

OllO

Medlem

Registrerad: okt 2001

Citat:
Utan skal? Tjena.

OllO är inte uppkopplad
2012-03-24, 22:29   #264

Tozzi

Medlem

Tozzis avatar

Citat:
Då hade han tur oavsett vilken smarphone han hade haft.
Telefonen landade rakt på aluramen.
https://www.flashback.org/t1336741
Här har du ett exempel där ägeren istället haft riktig otur.

Iphon4 är inte en överdrivet hållbar telefon p.g.a dess design.

http://www.tv4.se/nyheter/1.1276108
Detta är dock inte bevis för att barn klarar att bli påkörda av tåg.
Citat:
Ursprungligen inskrivet av OllO Visa inlägg
Utan skal? Tjena.

Meningen med mitt inlägg var inte att diskutera saken lr nåt annat för den delen, men roligt att ni blåser upp det till något värre, där jag bara ville upplysa om egen "händelse".
Tozzi är inte uppkopplad
2012-03-24, 22:31   #265

OllO

Medlem

Registrerad: okt 2001

Tozzi, hade den inget skal?
OllO är inte uppkopplad
2012-03-25, 23:04   #266

lolight

Medlem

lolights avatar

Citat:
Min bror har haft 3 innan han fick firmatelefon och jag har Tele2, det är väldigt olika hur dem funkar faktiskt, men generellt väldigt lika, ibland funkar tele2 där 3 inte funkar och vice versa. I Uppsala funkar båda väldigt bra imo.
Tele2 och Telia är samma nät på 3G. Tre har eget nät.
2012-03-26, 01:23   #267

frozrr

Medlem

frozrrs avatar

Plats: Blekinge

Registrerad: maj 2010

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Dorantic Visa inlägg
Min fader har en Iphone 3 och mitt intryck av den är att den är väldigt bra faktiskt. Bra appmarket och lätt att hantera.
Dock är den jäkligt känslig, tappar du den i marken så är du körd.

Istället bör man egentligen välja något från Xperia, xperia mini eller xperia mini pro är bra telefoner.
Har en iPhone 3G med! Fast min har tålt hundra tals kast och tappningar! Har bara en spricka i kanten, annars är det inget mer som har gått isönder! Ändå jävligt förvånad att den har tålt såpass mycket...
2012-03-29, 01:32   #268

maverickgoose

Medlem

Plats: Värmdö

Registrerad: aug 2006

Hur tusan är man funtad om man kastar på ett apfult skal (nej, det finns inga snygga) på en designtelefon?
Majoriteten av iphoneägarna köper antagligen mobilen pga hypen, grupptrycket eller att den ser bra ut så varför kasta på ett skal?

Skriker snik.
maverickgoose är inte uppkopplad
2012-03-29, 09:17   #269

club01

Medlem

club01s avatar

Citat:
Ursprungligen inskrivet av maverickgoose Visa inlägg
Hur tusan är man funtad om man kastar på ett apfult skal (nej, det finns inga snygga) på en designtelefon?
Majoriteten av iphoneägarna köper antagligen mobilen pga hypen, grupptrycket eller att den ser bra ut så varför kasta på ett skal?

Skriker snik.
Skulle nog säga att majoriteten köper iPhone för den är lätt att använda och fungerar oftast bra. Hur den ser ut tror jag många skiter fullständigt i många gånger.

2012-03-29, 09:21   #270

Toivo83

Medlem

Toivo83s avatar

Citat:
Ursprungligen inskrivet av maverickgoose Visa inlägg

Skriker snik.
För att folk vill?
Eller för att folk vill skydda mobilen?

Finns väl värre problem att ligga sömnlös över?
Senaste nyheterna

Redaktionens senaste nyhetsrubriker

Sök jobb