Har Lumian.
Den fungerar fint.
Men finns vissa saker som jag stör mig på ibland
Den kräver Zune. Jag tycker att en Windows phone borde koppla bättre mot Windows. Tillochmed android kan väl göra en basic koppling som ex ett USB minne? Det kan inte Lumia 800 iaf.
Dåligt med appar. Trodde inte jag skulle märka av det då jag inte anser mig vara en riktig uber mobilspel/app människa men jag tycker att det fattas en del tyvärr.
Kanske bara är min, men mottagningen är verkligen dålig. En plats där jag vissa delar av dygnet kan ha väldigt bra mottagning kan jag, 20min senare när jag besöker samma plats, toa, kök etc ha helt värdelös mottagning. Funderar på reklamera den pga det.
Har för mig att det fanns en till sak som jag störde mig på men kommer inte på vad det är just nu.. Eller faktiskt. Ibland när jag ska ringa någon, då går det inte fram signaler. Jag kan inte heller avsluta samtalet hur mycket jag än trycker på "avsluta samtalet" och därefter stängs mobilen av. Har kanske hänt mig 5 gånger på 3 veckor.
Det jag gillar mest med den är nog internet verkligen flyter på bra, explorer är snabbt och nu snackar jag inte om uppkopplingen.
Jag är nöjd med den men inte helt inlove.
EDT
Finns java "spelare" eller va det heter??? Får inte igång vissa java grejer och samma sak med flash.
Har inte suttit och lekt med någon kompis S2an mer än kanske 1min. Den skillnaden jag kan komma att tänka på är att Lumian verkar flyta på bättre när man bläddrar mellan sidorna / menyerna. 800an är väldigt smidig där och jag upplever S2an lite hackig.