Är tre bra som operatör

Permalänk
Medlem

Är tre bra som operatör

Hejsan jag ska köpa en Htc one x på abonnemang och undrar om 3 är en bra operatör då jag hittat mobilen med ett bra abonnemang där (3surf max). Eller om det finns ngt bättre jag inte hittat??? Jag smsar och ringer typ aldrig bara surf.

Permalänk
Medlem

Tre är bra där det finns sändning jag bor i Falköping och där är det kanon om man inte åker utanför staden då blir det genast massa radioskuggor slutsats stan bra landet skog mindre bar. Fast det vet man inte innan man prövat. Jag bytte iaf till halebop

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Compaq mini | Intel Atom | 1GB minne | 250GB HDD | Xubuntu

Permalänk
Medlem

Du kan ju testa med ett kontankort innan du bestämmer dig.

Jag har 3, bor på landet (örebro län). Bytte från telia till 3 mest p.g.a att 3 funkar bättre här.
Hår inte varit längre upp än sundsvall i landet men är otroligt nöjd med 3 så det ska mycket till innan jag byter till något annat.

Gillar man att gå i skogen, mitt ute i ingenstans kanske det är bättre med gsm nät. Men det är inget för mig o då inget problem.
Jag streamar nästan alltid spotify eller shoutcast i bilen o det bryts i princip aldrig tycker jag.

Min personliga erfarenhet...

Permalänk
Medlem

Högre hastighet och mindre överbelastning i 3G nätet än några av konkurrenterna och väsentligt mycket bättre samtalskvalitet än Tele2 som jag hade innan, min personliga upplevelse ska tilläggas.

Har haft 3 i över 3 år och varit supernöjd hela tiden, täckningen i Göteborg är kanon. Som tidigare person sa så är nackdelen med 3 deras avsaknad av gsm-nät så ingen 3G täckning betyder inte täckning alls. Men det händer ytterst sällan. Då tillbringar jag ändå en del tid utanför stan.

Som gammal mobilförsäljare skulle jag rekommendera dig att kolla på 3pott 399:- istället. Om du lägger till tjänsten 3vänner till alla operatörer skapar du dig i princip ett fastpris för bara 399:- om du inte ringer/smsar sjukt mycket. Svårt att förklara exakt hur det funkar när jag sitter och skriver på telefonen, men hör med en 3 säljare.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

ASUS ROG Strix G15 G513QM | Pixel 7

Permalänk
Medlem

Har 3:s mobila bredband och det fungerar kanon överallt där jag varit.. far runt en hel del mest i södra Sverige.
Däremot har jag hört väldigt delade meningar, om deras mobila telefonnät... Där har jag Telia.

Visa signatur

Hemma hos mig är det en Microsoft-fri miljö..
Dator 1: iMac 27" 5K - i7 4,2GHz - 32GB 2400MHz CL14 - 512GB SSD - Radeon PRO 580 8GB - 2xDell P2715Q 4K - 4TB Lacie D2 Thunderbolt
HTPC: ASUS X99-M WS - i7 5960X - H100i GTX - 16GB 3000Mhz - Samsung SM951 512GB - ASUS GTX 780 DCU II OC - AX860 Platinum - Corsair 350D - Linux
Bärbar 1: MacBook PRO 15" 2018 / i7 / 512GB SSD NAS: Synology DS918+ 32TB+2x512GB SSD

Permalänk

människor med 3 är jobbiga att ringa till, eftersom "3 is a magic number" spelas...

Permalänk
Medlem
Skrivet av niclas.magnusson:

människor med 3 är jobbiga att ringa till, eftersom "3 is a magic number" spelas...

Men om man ringer till deras kundtjänst (som svarar direkt till skillnad mot t.ex telia) o säger åt dem att du vill ha bort musiken så tar de bort den med omedelbar verkan.

Permalänk
Medlem

Bor i Malmö och har haft tre i ca 3 år och har inga problem. Stor fördel att deras abonemang även gäller i danmark så ingen extra taxa när man är där.

Permalänk
Medlem

Mitt abonnemang på 24 månader går ut nu i sommar, och jag kommer teckna nytt på 3 igen. Har inga problem med täckningen och det finns bra tjänster till bra priser. Kan verkligen rekommendera dom!

Permalänk
Medlem

så länge man bor i södra svergie eller större städer/samhällen fungerar det fint. men utanför detta är det helt värdelöst med täckning.

Permalänk
Skäggig legend

Nu bor jag i Täby norr om Stockholm och har använt Tre i 8 år. 8 år av en anledning - de sköter sig otroligt bra för mig. Jag har aldrig haft problem med avtal, abb eller täckning. Täckningen har blivit bättre och bättre, snabbare och snabbare. När jag åkte till Sälen med familjen i karavan hade jag täckning hela vägen, dörr till dörr. Min bror som använder sig av Tele2 hade mycket problem, inte bara i 3G utan även i GSM (2G) Så pass att han inte hade någon täckning i många områden. Min syster som använder Telia hade det bättre men tappade ständigt 3G men behöll GSM (2G) under hela resan. Att återigen jämföra med mig som hade Tre hade täckning under hela resan. Det slutade med att jag delade mitt internet från min iPhone till brorsan.

Folk som har haft problem med Tre skulle kunna ha det med alla. Alla operatörer är skickliga på att smita in med finparagrafer och då menar jag alla. Om man vet vad man skriver på så är det aldrig ett problem.

Senast idag ringde jag Tre 3 gånger för att slå ihop mitt mobila bredband jag har till min iPad till mitt abonnemang på mig iPhone. Det skulle komma ett lösenord via ett brev (e-post tänkte jag) men det kom inte. Det framkommer att det skulle komma ett fysiskt brev till mig och problemet var löst. Tre svarar otroligt snabbt på mina samtal och jag är bara otroligt nöjd med dem.

De kan anses som dyra - absolut. Men inte dyrare än Telia som är otroligt mycket sämre när det kommer till kundkontakt.

Visa signatur

Tråden om Skägg!
My cave...
Ryzen 5 3600@4,3Ghz - 16GB CL16 - RTX 3070 - Kingston Fury M.2 2TB
🎧Schiit Hel + DT-770 PRO - NAD C316 - B&W 685 - LG 65" OLED B6
 Watch Series 5 4G - Macbook Pro 13" 2015 - iPhone 11 PRO 256GB 

Permalänk

Bor i södra Sverige och har haft tre sen ett bra par år tillbaka. Har alltid varit nöjd med täckning och priser. Samt att deras kundtjänst är guld värda!

Permalänk
Medlem

3 funkar jättebra för mig i Stockholm. Däremot bor du norröver skaffa inte 3 om du inte kan prova innan. I somras var vi i sommarstugan och jag hade inte ens gsm täckning medans sambon hade fullt 3g (Telia).

Visa signatur

i5-12600KF | Noctua NH-D15S Chromax Black | MSI MAG B660M | 64 GB G.Skill Trident Z | 3 * WD Black SN750 | Asus TUF OC RTX 3080 | Fractal Design Torrent | Corsair RM750W | Samsung Odyssey G9 49" |

Permalänk
Medlem

En gång 3, aldrig mer.
Absolut 0 täckning här hemma i Sollentuna i norra Stockholm och min chef har (eller ja, hade innan han bytte operatör för hela företaget) samma problem i Älvsjö i södra Stockholm.
Min mor bor i Borlänge och har 3 och där funkar det alldeles utmärkt, men så fort hon är här och hälsar på kan hon lika gärna stänga av telefonen eftersom man varken kan smsa eller ringa till den.

Det mest komiska var när jag pratade med deras företagssupport där killen i andra änden sa att de inte ens har mottagning överallt i deras huvudkontor. (detta var ca 1 år sedan)

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk
Medlem

3 och Telia är väl dom som har bäst täckning har jag för mig. Hade 3 i gamla dar och gillade dom inte alls, nu för tiden verkar dom ha bättrat sig. Övervägde dom när jag valde mellan Tele 2 och dom alldeles nyss, snål som man är så tog man Tele 2 Maxi Unl. och sparade 4;- i månaden, fast jag är nöjd

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Har Tre och har haft det i väldigt många år. Tror jag skaffade dom typ när dom började här i Sverige med SE Z1010 Nu har jag deras nyaste erbjudande med 349kr för ett total abonemang vilket var kanon men innan hade jag deras 399kr pott vilket också är ett kanon abonemang som nästan kan göras till ett total om man räknar lite hur man ringer/smsar.

Täckningen har jag absolut inget problem med heller. Bor i Gävle och är rätt mycket utanför i småbyarna runt omkring men är aldrig utan täckning. Åker upp till Hudiksvall och har väl hänt att man varit upp till Sundsvall någon gång också vilket har fungerat kanon. Det är någon lite halv död zon där i mellan men det är samma för alla abonemang. Bland annat far som kör Telia och bror som kör Tele2. Överlag har vi kommit fram till att Tre fungerar bäst av dessa så alla skall skaffa Tre när deras bindningstider går ut.
Bara jag av dom tre som har täckning i brorsans lägenhet i Hudiksvall också kan tilläggas.

Visa signatur

1* MSI GT780DXR | I7-2670QM | Nvidia GTX 570M 1.5GB GDDR5 | 8GB DDR3 | 2x750GB 7200RPM Raid 0 |
2* HP DV6-1240 | T6500 | 4Gb DDR 3 | ATI 4650 1gb | 500GB HDD |

Permalänk
Skäggig legend
Skrivet av TiasE:

En gång 3, aldrig mer.
Absolut 0 täckning här hemma i Sollentuna i norra Stockholm och min chef har (eller ja, hade innan han bytte operatör för hela företaget) samma problem i Älvsjö i södra Stockholm.
Min mor bor i Borlänge och har 3 och där funkar det alldeles utmärkt, men så fort hon är här och hälsar på kan hon lika gärna stänga av telefonen eftersom man varken kan smsa eller ringa till den.

Det mest komiska var när jag pratade med deras företagssupport där killen i andra änden sa att de inte ens har mottagning överallt i deras huvudkontor. (detta var ca 1 år sedan)

Jag bor i Täby och besöker Sollentuna väldigt ofta då en del av min familj bor där. Jag har aldrig haft problemet du beskriver där, från min SE k800, k850, iPhone 3G, 3Gs eller min iPhone 4. Och då har jag haft tre sedan 2005.

Visa signatur

Tråden om Skägg!
My cave...
Ryzen 5 3600@4,3Ghz - 16GB CL16 - RTX 3070 - Kingston Fury M.2 2TB
🎧Schiit Hel + DT-770 PRO - NAD C316 - B&W 685 - LG 65" OLED B6
 Watch Series 5 4G - Macbook Pro 13" 2015 - iPhone 11 PRO 256GB 

Permalänk
Medlem
Skrivet av TiasE:

En gång 3, aldrig mer.
Absolut 0 täckning här hemma i Sollentuna i norra Stockholm och min chef har (eller ja, hade innan han bytte operatör för hela företaget) samma problem i Älvsjö i södra Stockholm.
Min mor bor i Borlänge och har 3 och där funkar det alldeles utmärkt, men så fort hon är här och hälsar på kan hon lika gärna stänga av telefonen eftersom man varken kan smsa eller ringa till den.

Det mest komiska var när jag pratade med deras företagssupport där killen i andra änden sa att de inte ens har mottagning överallt i deras huvudkontor. (detta var ca 1 år sedan)

Konstigt, rent spontant känns det som att du måste ha nåt fel på telefonen. Visserligen kan alla operatörer få bristningar/störningar, men att det ska hända runt Stockholms-området känns väldigt knepigt. Dom marknadsför sig ju extra hårt runt sthlm-trakten med 4G och allt. Man får hoppas att det har ändrats till dags dato i alla fall.

Skrivet av club01:

Bor i Gävle och är rätt mycket utanför i småbyarna runt omkring men är aldrig utan täckning.

Då får man gratulera till SM guldet Som sagt så har väl 3 bland den bästa täckningen i sverige, tätt efter Telia, eller Felia i folkmun

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av TiasE:

Det mest komiska var när jag pratade med deras företagssupport där killen i andra änden sa att de inte ens har mottagning överallt i deras huvudkontor. (detta var ca 1 år sedan)

Inte alls konstigt. 3G frekvensen funkar inte jättebra inomhus. Prova gå in i ett rum utan fönster så ska du se att du tappar 3G täckningen direkt. Då tre inte har ngt GSM-nät så blir det då problem. Finns ett antal nattklubbar i Malmö där jag har noll täckning med tre tex.

Permalänk
Skäggig legend
Skrivet av ozo64:

Inte alls konstigt. 3G frekvensen funkar inte jättebra inomhus. Prova gå in i ett rum utan fönster så ska du se att du tappar 3G täckningen direkt. Då tre inte har ngt GSM-nät så blir det då problem. Finns ett antal nattklubbar i Malmö där jag har noll täckning med tre tex.

Inkorrekt, gsm banden ligger på 900mhz precis som Tres 3G ligger på. Om jag minns rätt så var Tre först ut med 900 bandet då andra tex Telia låg på 1800/1900 någonstans där. Om jag har förstått rätt så har de andra tex Telia börjat använda ungefär samma frekvens på 900. (Rätta mig gärna!)

Sen att operatörerna inte har tillräckligt stark sändare överallt kan tänkas med att de finns gsm täckning där inte 3G når, så varför lägga pengar på det?

Tre har däremot inte något gsmnät så de måste ha starkare sändare osv för att nå fram. Självklart finns det ibland problem med täckning i källarlokaler, men baserat på det jag skrev över så har man större chans att få bättre täckning med tre i hårdare miljöer.

Jag vill verkligen inte låta som någon tre försäljare vilket jag nu ser det verkar låta som, för jag har självklart varit med om att jag inte haft täckning i källarlokaler i Sthlm, dock efter några månader har jag det, Tre bygger ut sina nät hela tiden och det tackar jag dem för, btw så har Tre lanserat 4G nu! Ska bli kul att se hur det presterar och hur snabbt de bygger ut nätet. Det är ZTE som står för tekniken

Visa signatur

Tråden om Skägg!
My cave...
Ryzen 5 3600@4,3Ghz - 16GB CL16 - RTX 3070 - Kingston Fury M.2 2TB
🎧Schiit Hel + DT-770 PRO - NAD C316 - B&W 685 - LG 65" OLED B6
 Watch Series 5 4G - Macbook Pro 13" 2015 - iPhone 11 PRO 256GB 

Permalänk
Medlem

fortfarande en del platser med noll täckning i malmö iaf

Permalänk
Medlem
Skrivet av XHI:

Inkorrekt, gsm banden ligger på 900mhz precis som Tres 3G ligger på. Om jag minns rätt så var Tre först ut med 900 bandet då andra tex Telia låg på 1800/1900 någonstans där. Om jag har förstått rätt så har de andra tex Telia börjat använda ungefär samma frekvens på 900. (Rätta mig gärna!)

Sen att operatörerna inte har tillräckligt stark sändare överallt kan tänkas med att de finns gsm täckning där inte 3G når, så varför lägga pengar på det?

Tre har däremot inte något gsmnät så de måste ha starkare sändare osv för att nå fram. Självklart finns det ibland problem med täckning i källarlokaler, men baserat på det jag skrev över så har man större chans att få bättre täckning med tre i hårdare miljöer.

Jag vill verkligen inte låta som någon tre försäljare vilket jag nu ser det verkar låta som, för jag har självklart varit med om att jag inte haft täckning i källarlokaler i Sthlm, dock efter några månader har jag det, Tre bygger ut sina nät hela tiden och det tackar jag dem för, btw så har Tre lanserat 4G nu! Ska bli kul att se hur det presterar och hur snabbt de bygger ut nätet. Det är ZTE som står för tekniken

Det är korrekt, tre har 900 & 2100
http://www.infoferenda.se/blog/2011/05/28/3-lanserar-3g-pa-90...

Permalänk
Medlem

Har själv 3 och bor i Östersund, fungerar helt okej. SÅ länge du inte bor i urskogen kommer du funka bra!

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D
Asus TUF 4080
HyperX 32GB DDR5 6000MHz
WD SN850 1TB
Alienware 34" QD-OLED

Permalänk
Medlem
Skrivet av XHI:

Jag bor i Täby och besöker Sollentuna väldigt ofta då en del av min familj bor där. Jag har aldrig haft problemet du beskriver där, från min SE k800, k850, iPhone 3G, 3Gs eller min iPhone 4. Och då har jag haft tre sedan 2005.

Det handlar mer specifikt om ett par områden i Rotebro där deras täckningskarta visar på högsa 3G de erbjuder men inte ens klarar sms/telefoni.

Skrivet av Batman:

Konstigt, rent spontant känns det som att du måste ha nåt fel på telefonen. Visserligen kan alla operatörer få bristningar/störningar, men att det ska hända runt Stockholms-området känns väldigt knepigt. Dom marknadsför sig ju extra hårt runt sthlm-trakten med 4G och allt. Man får hoppas att det har ändrats till dags dato i alla fall.

Nja, skeptisk då vi testat med 6 olika lurar av olika märken.
I början trodde jag det också och hade min lur inne på verkstad, dock hade lånemobilen exakt samma problem så då testade jag min mors som även den inte hade mottagning.
Har sen dess haft 2 nya telefoner vilka båda 2 har samma problem och likaså min mors nya.

Tele2 och jag vet inte vilka andra använder en mast som jag har inom synhåll ca 150m från vardagsrummet och använder jag Tele2 (vilket jag gör i dagsläget) så har jag full 3G mottagning precis hela tiden, Tre däremot använder en mast som ligger nån km bort med ganska mycket betonghus mellan den och mitt område så det är knappt att man får mottagning ens utomhus om man inte tar sig en bit utanför området.
När jag skaffade min första smartphone och fortfarande hade Tre och ville få ner appar så lämnade jag området helt och satte mig på skolgården 300m bort för att kunna få ner allt då det inte gick hemifrån.

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk
Skäggig legend
Skrivet av TiasE:

Tele2 och jag vet inte vilka andra använder en mast som jag har inom synhåll ca 150m från vardagsrummet och använder jag Tele2 (vilket jag gör i dagsläget) så har jag full 3G mottagning precis hela tiden, Tre däremot använder en mast som ligger nån km bort med ganska mycket betonghus mellan den och mitt område så det är knappt att man får mottagning ens utomhus om man inte tar sig en bit utanför området.
När jag skaffade min första smartphone och fortfarande hade Tre och ville få ner appar så lämnade jag området helt och satte mig på skolgården 300m bort för att kunna få ner allt då det inte gick hemifrån.

Hmm... Skulle vara intressant och se var du fick den informationen om masterna då teleoperatörerna inte ger ut lokaliseringen av deras sändare. Man kan få en ungefärlig position i form av radie av master/sändare via PTS men de verkar lite efter i sin databas. För att rätta dig så behöver det absolut inte vara en stor mast, det är sällan det byggs master i tätbebyggda områden då man istället använder sig av byggnader i form av skyskrapor via 2100Mhz banden för hastighetens skull då det finns fler byggnader runtomkring som sändare kan sättas på. Däremot används master till 900Mhz bandet för att nå längre. Perfekt för landsbygden, motorvägen eller tåget.

Visa signatur

Tråden om Skägg!
My cave...
Ryzen 5 3600@4,3Ghz - 16GB CL16 - RTX 3070 - Kingston Fury M.2 2TB
🎧Schiit Hel + DT-770 PRO - NAD C316 - B&W 685 - LG 65" OLED B6
 Watch Series 5 4G - Macbook Pro 13" 2015 - iPhone 11 PRO 256GB 

Permalänk

Har haft 3 i snart 4 år och måste säga att deras täckning är lite konstig hemma hos mig(mellanskåne). När jag sitter på mitt rum som ligger på andra våningen med fönster mot syd och ost så har jag noll täckning. Går jag däremot ner i källaren cirka 2 meter under jorden utan fönster får jag full täckning.

Detsamma gäller på skolan i lund, noll täckning i alla lokaler utom skyddsrummet där jag har full. Sen fattar jag inte riktigt det här med avsaknad av 3g täckning, när jag e hemma så har jag en symbol som säger H istället för 3g som jag har i lund.

Förövrigt har det aldrig krånglat något speciellt för mig men ska nog ta telesnor när jag byter i höst för dom har bäst täckning i eslöv där jag kommer tillbringa veckorna i tre år framöver.

Permalänk
Skäggig legend
Skrivet av Alex96:

Hejsan jag ska köpa en Htc one x på abonnemang och undrar om 3 är en bra operatör då jag hittat mobilen med ett bra abonnemang där (3surf max). Eller om det finns ngt bättre jag inte hittat??? Jag smsar och ringer typ aldrig bara surf.

Blir du smartare av vårt babbel eller har du redan bestämt dig för hur du vill göra?

Visa signatur

Tråden om Skägg!
My cave...
Ryzen 5 3600@4,3Ghz - 16GB CL16 - RTX 3070 - Kingston Fury M.2 2TB
🎧Schiit Hel + DT-770 PRO - NAD C316 - B&W 685 - LG 65" OLED B6
 Watch Series 5 4G - Macbook Pro 13" 2015 - iPhone 11 PRO 256GB 

Permalänk

Täckning beror mer på telefonen, jag har testat min 3 kort i SE Xperia mini pro (gamla skiten), HTC incredible och Samsung note.
Sämst var SE, mottagning försvinner stup i kvarten, HTC tappade kontakt i bushen och Note hade 1 stapel kvar på samma ställe.

Nu med 3total kör jag knappt igång Wi-Fi ens, oftast snabbare utan.

Visa signatur

Kebabrulle

Desktop = AMD A10-6800K, 8GB, AMD R9 290 4GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av quattro-2.6:

Täckning beror mer på telefonen, jag har testat min 3 kort i SE Xperia mini pro (gamla skiten), HTC incredible och Samsung note.
Sämst var SE, mottagning försvinner stup i kvarten, HTC tappade kontakt i bushen och Note hade 1 stapel kvar på samma ställe.

Nu med 3total kör jag knappt igång Wi-Fi ens, oftast snabbare utan.

Det där har jag också märkt av. Min gamla htc hero hade fruktansvärd täckning hemma. Bytta sedan till en Desire och hade aldrig problem med täckningen. Många telefoner senare men har aldrig haft någon så dålig som htc hero. iPhone 4S jag har nu skulle jag säga ligger jämförbart med dom bättre telefonerna.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

1* MSI GT780DXR | I7-2670QM | Nvidia GTX 570M 1.5GB GDDR5 | 8GB DDR3 | 2x750GB 7200RPM Raid 0 |
2* HP DV6-1240 | T6500 | 4Gb DDR 3 | ATI 4650 1gb | 500GB HDD |

Permalänk

Minns att farsan jobbade på nåt nätverks bolag när jag var mindre, när Tre skulle betala för sig så ljög dom alltid o sa att dom hade betalt, och betalningarna dök ibland aldrig upp och när de väl fick betalt så var det efter att farsan o företaget han jobba på frågat var fan deras pengar var för 250ionde gången.
För mig så tycker jag Tre verkar som ett lurendrejeri o skitbolag.
Dock har jag aldrig haft Tre som operatör, speciellt inte efter det som farsan berättat.
Kan hälsa att Halebop är jätte bra dock!
Utnämnt till Sveriges nöjdaste kunder 4 år i rad 2008-2011, vi får se om det blir 5e, för Tre är väl dom som gör reklam för "Kampen för nöjdare kunder fortsätter" ?