Verktyg Visningsval
2012-04-29, 15:45   #1

Benkaboy

Medlem

Benkaboys avatar

Plats: Linköping

Registrerad: okt 2005

Kan inte hitta Android v2.3 ROM till vanliga Desire på htc's developersida - hjälp

Som rubriken förtäljer så kan jag inte finna v2.3 uppdateringen till min Desire på htc's developersida. Alla guider jag kollat refererar till den men jag hittar den ej. Har de tagit bort den måntro? Skulle någon vilja hjälpa mig finna den eller någon annan pålitlig källa som tillhandahåller den så skulle jag vara ytterst tacksam.

mvh
Benkaboy
| Chieftech Mesh | Asus x38 Maximus Formula | Intel e8200 2.67@3.44 | PowerColor 5850 1GB | 4*1 Crucial 8500 | Corsair SSD 120GB, WD 750GB| Creative XtremeGamer X-fi // Arcam rPAC + Beyerdynamic DT990 | HP w2207h |
Benkaboy är inte uppkopplad
2012-04-29, 16:04   #2

snajk

Medlem

Plats: Göteborg

Registrerad: jun 2010

Här finns lite att pilla med.
snajk är inte uppkopplad
2012-04-29, 18:30   #3

Benkaboy

Medlem

Benkaboys avatar

Där fanns det en hel del ser jag. Kan dock inte lista ut vad [N], [O] och [U] innebär. Sedan är jag osäker på vilken rom jag bör välja. Jag blev lite sugen på MildWilds ROMS men sedan trillade jag in på Cyanogen MOD's sida och kollade upp senaste nightly build till desire gsm.

Vilken bör jag gå för om jag vill undvika trassel men få en slipad och rapp telefon? Jag kommer inte sakna Sense om jag blir av med det.
| Chieftech Mesh | Asus x38 Maximus Formula | Intel e8200 2.67@3.44 | PowerColor 5850 1GB | 4*1 Crucial 8500 | Corsair SSD 120GB, WD 750GB| Creative XtremeGamer X-fi // Arcam rPAC + Beyerdynamic DT990 | HP w2207h |
2012-04-29, 19:37   #4

tcntad

Medlem

tcntads avatar

Plats: Kebabens huvudstad

Registrerad: feb 2005

Du får helt enkelt kolla runt lite och pröva dig fram till vilken rom som passar dig bäst.
Mediafire Avast Anti-Theft Find your phone Guide: Integrera språkpaket till Windows 7 DVD'n (Skript: V5.2!) Guide: Hur man installerar Windows 7 Guide: Skapa en All In One DVD Guide: Skapa återställningspartition Kör egen Minecraft-Server, PM för info!
Founder & Owner of Sweclockers Logistics VTC Hemsida: Safe delievers anywhere!
tcntad är inte uppkopplad
2012-04-30, 20:48   #5

reinholdsson

Medlem

Registrerad: sep 2003

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Benkaboy Visa inlägg
Där fanns det en hel del ser jag. Kan dock inte lista ut vad [N], [O] och [U] innebär. Sedan är jag osäker på vilken rom jag bör välja. Jag blev lite sugen på MildWilds ROMS men sedan trillade jag in på Cyanogen MOD's sida och kollade upp senaste nightly build till desire gsm.

Vilken bör jag gå för om jag vill undvika trassel men få en slipad och rapp telefon? Jag kommer inte sakna Sense om jag blir av med det.
Jag skulle kolla upp Oxygen i så fall. Det är den snabbaste jag testat och den mest "rena". Men CyanogenMod 7 fungerar helt okej den med.
reinholdsson är inte uppkopplad
2012-05-02, 21:34   #6

Benkaboy

Medlem

Benkaboys avatar

Tänkte dra in Cyanogenmod på telefonen någon dag framöver. Saken är den att jag när jag kollar guider så gör många en backup på det befintliga systemet. Jag har mina kontakter, gmail och kalender synkat till min gmail vilket jag förstått innebär att jag återfår detta automatiskt så fort jag skriver in det vid uppstart av telefonen med Cyanogenmod installerat?

I videos gör folk även en backup på nuvarande system. Var sparas denna backup undrar jag? Är det verkligen på SD-kortet den hamnar?
Senaste nyheterna

Redaktionens senaste nyhetsrubriker