Sidan 4 av 7 123 4 567

Verktyg Visningsval
2012-05-06, 21:51   #91

DunderHoken

Medlem

DunderHokens avatar

Registrerad: aug 2004

HTC One X vs. Galaxy S III - Camera Comparison (link with pics)

http://forum.xda-developers.com/show....php?t=1639210
24/7 Setup: CPU: i7-2600K @ 4600Mhz CPU KYLNING: Corsair Hydro H80i MODERKORT: MSI Z68A-GD80 Skärm: DELL U2713HM GPU: 2 x Gainward GTX 580 Phantom 3072MB SLI @ Core880@1.038v MINNE: Corsair 8GB 1600MHz PSU: Corsair RM850W
3DMark11: P13069 http://3dmark.com/3dm11/2143896
DunderHoken är inte uppkopplad
2012-05-06, 21:54   #92

WeeMaan

Medlem

WeeMaans avatar

Plats: Finland

Registrerad: nov 2003

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Starcus Visa inlägg
Vad jag vet så har alla HOX skärmdefekter oavsett batch. Däremot verkar graden av glapp variera samt att alla inte vet hur man upptäcker det eller förstår att det är en defekt. Snackade tex med en polare när jag funderade på om jag skulle DOA min andra HOX och han sade bestämt att hans HOX inte hade några vågor eller andra artefakter längs med skärmkanten när man pressade ihop kanten. Han hade heller inte "skramlande" chassi. När vi sågs i helgen visade det sig att hans skärm visst glappade han hade bara inte förstått hur man skulle framkalla felet. Hans chassi skramlade också (vilket för övrigt är kamerasensorn och något som många moderna telefoner med autofokus har).

Jag har även klämt på ett tiotal HOX i olika butiker och konstaterat att alla hade skärmglapp längs vänstra sidan i varierande grad.

Nu blev det här lite OT men känner att jag vill bidra med mina upplevelser av HOX.
Tänkte bara inflika att detta inte stämmer.
Känt på 2st i olika butiker (en grå och en vit) och testade då för alla fel jag läst om på swedroid och XDA, inklusive hårt tryck mot skärmkanterna.
Kunde inte återskapa "felet" på någon av dom och köpte den vita.
Oerhört nöjd med den förövrigt, enda negativa är väl batteritiden om man spelar mycket.
Normalt sett ligger jag på ungefär halva batteriet när jag går och lägger mig, men spelar man så kan man suga ur det på några timmar (World of goo främst).

Man kan dock tyda ett visst skrammel om kameralinsen, huruvida det är ett problem elller ej låter jag vara osagt.
2012-05-06, 21:59   #93

RambOFreAc

Avstängd

Registrerad: sep 2011

Citat:
Ursprungligen inskrivet av kazen_90 Visa inlägg
Fanboy? Titta på videor, bilder. The verge har en bra artikel

http://www.androidcentral.com/samsun...rsus-htc-one-x

Du verkar dessvärre vara en obotlig fanboy som ska hävda S3 vara bättre med subjektiva argument. Samsung-prylen har pentile-skärm mot HTCs RGB.

Den här gången fick inte Samsung till det tyvärr, iPhone utmanas av htc i år.

Skickades från m.sweclockers.com
Ingen fanboy, vet bara hur man skiljer bra mot dåligt.
Så vad försöker du åtsdakomma?
Det är ju du som verkar vara en fanboy här.
2012-05-06, 22:07   #94

eastlin

Medlem

Registrerad: maj 2012

Vad är det för sorts hörlurar man får till med Htc one x?
eastlin är inte uppkopplad
2012-05-06, 22:10   #95

Boss302

Medlem

Boss302s avatar

Plats: 瑞典

Registrerad: aug 2004

Citat:
Ursprungligen inskrivet av DunderHoken Visa inlägg

Så one x -> samsungs s2 kamerasensor?

Citat:
HOX uses the Samsung sensor S5K3H2YX. This was one of sensors in SGS2. HOX has the same sensor used in SGS2.
En av sensorerna? Lite off topic men.. Någon som har koll på om det finns s2or med sämre sensor?

Senast redigerad av Boss302 2012-05-06 klockan 22:55.
2012-05-06, 22:13   #96

n_sandstrom

Medlem

n_sandstroms avatar

Plats: Huddinge

Registrerad: feb 2011

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Drygo Visa inlägg
VA...vad är det du säger...har du fått en repa i ditt absolut oförstörbara glas som absolut inte skulle gå att repa?! Är inte det ett tecken på falsk marknadsföring?!
Har jag ett oförstörbart glas? Vad trevligt, den marknadsföringen har jag nog missat.
2012-05-06, 22:16   #97

Hagge

Medlem

Hagges avatar

Plats: Stockholm

Registrerad: mar 2009

Citat:

Nice HOX bilder är ju fräsha som fan
Synd att jag inte är en kameraförälskad person
Hagge är inte uppkopplad
2012-05-06, 22:16   #98

eastlin

Medlem

Registrerad: maj 2012

Har läst om att visa har fått Beats hörlurar i och andra har fått vanliga vita.
Whats the deal
eastlin är inte uppkopplad
2012-05-06, 22:21   #99

folkeryd

Medlem

folkeryds avatar

Plats: Tyresö

Registrerad: sep 2008

Visst är min SGS2 plastig, men den har hållt för mer än 30 stycken 1.5 meters fall på (flesta sorters underlag) utan att nått har hänt....
Tillomed nu efter att jag stampade på den med hela min vikt (95kg) och att skärmen låg mot sprängsten så fungerar den FELFRITT!!! (dock är glaset lite sönder men vafan? =)

PLAST håller.

Och jag skulle nog inte vilja ha en stum stomme eller chassi på min telefon som sen går sönder när man tappar den... (se iphone 4)
2012-05-06, 22:23   #100

Batman

Medlem

Batmans avatar

Plats: Örebro

Registrerad: aug 2008

Citat:
Ursprungligen inskrivet av eastlin Visa inlägg
Är det inte Beats By Dre som HTC kör med nu förtiden?
Antec P280 / Corsair AX850 / ASUS P8P67 PRO / Intel i5 2500k / Phanteks TC14PE Orange / Kylning: Noctua NF-F12 \ Kingston HyperX 8GB DDR3/ Radeon XFX HD7850 / ASUS XONAR DS/ Lagring: Intel 520 120GB\ Western Digital Caviar Green 3TB \2 Western Digital Black 1TB \
LG 22" TFT W2220P / Altec Lansing 621 / Logitech diNovo™ Media Desktop® Laser/ Mionix Naos 3200
Batman är inte uppkopplad
2012-05-06, 22:27   #101

n_sandstrom

Medlem

n_sandstroms avatar

Citat:

Trist att dom har överexponerat samtliga bilder från S3'an. omöjligt att se vad kameran går för då. Att autoläget på medföljande kamera-appen är oanvändbart kan man dock konstatera.

Även trist att dom rensat all EXIF-data. Men men, det är väl auto all the way som gäller i det testet.
2012-05-06, 22:31   #102

Allexz

Medlem

Allexzs avatar

Plats: Trelleborg

Registrerad: dec 2004

One X för mig betyder DOA, då jag själv doa'de 2 stycken.
Om du inte DOA'r den så kan du vara grymt nöjd med dina 11 timmar batteritid 9 standby och 2 usage sen är den död...
2012-05-06, 22:34   #103

jOnÄTÄn

Medlem

jOnÄTÄns avatar

Registrerad: jan 2008

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Boss302 Visa inlägg
Men är det verkligen kvalitet man testar då?
Iofs kan väl kanske kvalitet vara en känsla också möjligen?
Jag irriterar mig i alla fall väldigt mycket på glappande fogar och knakigheter och liknande. Det andra ser jag mer som hållbarhet vilket också är en typ av kvalitet, men jag prioriterar i förstahand det första har själv aldrig lyckats förstöra en telefon genom att tappa den.
Men jag vill som sagt se ett test som visar hur sIIIa n är byggd eller känna på den själv innan jag säger för mycket men om det är som i forna dagar vinner HTC.
2012-05-06, 22:37   #104

kazen_90

Medlem

kazen_90s avatar

Plats: Stockholm, Järfälla

Registrerad: feb 2007

Citat:
Ursprungligen inskrivet av RambOFreAc Visa inlägg
Ingen fanboy, vet bara hur man skiljer bra mot dåligt.
Så vad försöker du åtsdakomma?
Det är ju du som verkar vara en fanboy här.
Bra från dåligt? Dina argument håller inte, jag har besvarat dem med fakta och länkar där detta tas upp.

Om jag verkar vara en fanboy, vad är jag fanboy av då? HTC, Microsoft eller Mercedes?

AMD FX-8350 | Corsair H80i | ASUS Crosshair V Formula-Z | OCZ Vector 512GB | Fractal Design Newton R3 600W | Lian Li V1110 | Corsair Venegance Red DDR3 16GB 1866MHz | Powercolor Radeon HD7970 | Steelseries 6GV2 Red Edition | Func MS-3 | Eizo Foris FS2331

ASUS U38N | 10GB RAM | OCZ Vertex 450 128GB SSD
kazen_90 är inte uppkopplad
2012-05-06, 22:42   #105

SuperSverker

Medlem

SuperSverkers avatar

Plats: Ulricehamn

Registrerad: jan 2010

Citat:
Ursprungligen inskrivet av linan360 Visa inlägg
Jag skulle välja one x då jag gillar htc byggkvalite och sedan är one x en jävligt bra mobli XD Jag är även förtjust i htc sense.
Citat:
Ursprungligen inskrivet av kazen_90 Visa inlägg
HTC One X. Bättre byggkvalitet (förmodligen), bättre skärm, snyggare gränssnitt. Den här gången känns det faktiskt som att HTC lyckats bättre med att släppa en riktigt genomtänkt produkt.
Citat:
Ursprungligen inskrivet av Bread_ Visa inlägg
Egentligen skulle jag säga One X men om man läser DOA tråden på Swedroid så blir man inte så sugen. Verkar var fruktansvärt mycket fel på hela one serien. Min polare fick skicka tillbaka sin one V för att micken sluta fungera efter 2 dagar

tror det är denna tråden
http://www.swedroid.se/forum/showthread.php?t=69778

Vill bara lägga till mitt strå till stacken då det inte verkade att ni ägde en själva?

(Ang. Polaren med sin One V, det är väl ändå lite som att jämföra sitt 5570 med polarens 690? One X är en helt annan telefon, går inte ens att jämföra).

Jag är extremt nöjd med min HOX, dock så uppriktigt hatar jag Sense, och allt som har med sense att göra Så just nu kör jag en vanilla-rom, tillsammans med diverse mods så att prollen endast kör i 1,3 GHz som mest. Detta är mest för att spara batteri, då jag nästan klarar 2 dagar på batteriet (inget 3G dock, men wlan)

ska försöka göra en lista:
+ ;
- Otroligt mycket custom-roms, precis samma som sensation. Dvs, VÄLDIGT gott om moddare och kockar som ger sig in i leken med HTC One X.
- Riktigt snygg telefon. Måste säga att S3 var lite av en bestikelse.
- Byggkvaliteten. Använder min utan skydd, och har inte en synlig repa, eller fingeravtryck eller något i den stilen.
- Skärmen är otroligt bra.
- Kameran är riktigt bra den med, dock har den samma egenskaper som S3an (Speed-shot/slowmo osv).
- Dock-kontakterna och allt vad dessa innebär. Kommer antagligen mer accesoarer senare.
- Prestandan. Även om jag bara klarade mig med Sense en vecka, så flöt den riktigt bra =) (Ännu bättre med custom roms, inte riktigt bestämt mig vad jag ska köra då dem precis denna veckan börjat få ut med ny kernel).
---

Minus;
- Det är en HTC, vilket kunde varit väldigt negativt innan, då dem gjorde 4000 telefoner om året, men nu när dem endast har One-serien så är supporten bra mycket bättre, och faktiskt väldigt snabba med uppdateringar.
- Täckningen. Har antagligen att göra med Tele2, då jag inte hade några problem med Telia före, men täckningen för just 3G är okey, men inte så bra som jag hoppades.
- Jag hade väldigt gärna sett ett utbytbart batteri, då batteriet i "stock" klarar sig en dag, med gott om användande.
- Gott om DOA, dock tror ajg det gällde mest första batchen, och tror det kommer bli precis så för S3an...
- SMAL SÅ IN I BOMBEN. Och fan va sur jag blir på HTC när man får veta veckan efter jag fick min att dem hade en 3000MHa telefon klar, men skippade detta då den hade blivit något tjockare. "Enligt undersökningar så bryr sig konsumenter mer om design och tunnhet än batteriet". 14 åriga flickor möjligtvis... -.-
--------------------
Det var lite det jag kom på nu

TS: PM'a min om du vill ha mer åsikter, eller citera.

http://www.swedroid.se/jamforelsetab...-s/#more-57591

http://www.swedroid.se/htc-fokuserar...re-batteritid/

Mvh

Senast redigerad av SuperSverker 2012-05-06 klockan 22:47.

ÄNTLIGEN KAN JAG SPELA ARMA
SuperSverker är inte uppkopplad
2012-05-06, 22:43   #106

chrisragnar

Medlem

Plats: nälden

Registrerad: jan 2008

HTC äger upp samsung varje dag. Bytte från HTC till samsung, mitt största misstag. Men min sambo köpte en x one, och den är rikgt jäkla nice altså.
chrisragnar är inte uppkopplad
2012-05-06, 23:02   #107

Pie-or-paj

Medlem

Pie-or-pajs avatar

Plats: Nyköping

Registrerad: apr 2008

Citat:
Ursprungligen inskrivet av MSIOCGenie Visa inlägg
Galaxy s2 vs xperia s och htc one x får väl ändå ses som en vettig jämförelse?
Förresten nån som vet varför samsung kör med pentile på s3'an? För de har ju 1280*720 super amoled plus paneler.. som de inte ska ha i nya flaggskeppet?

Gå in på Google med en AMOLED telefon (tex. Galaxy Nexus, RAZR eller S2), gå sedan in på Google med en LCD telefon (tex. Xperia Arc eller Liquid).

Jag har testat med alla telefonerna i mitt exempel och är sjukt besviken att sånna "high-end" telefoner ser så jäkla sunkiga ut.
Och det märks även när det inte är helt vitt, själv upptäckte jag det när jag gjort en snygg design på en app i datorn och sen
när jag körde den i telefonen såg det ut som nån spytt över hela skärmen. (olika gråtoner, vissa med lite mer rött men alla var pissgula i telefonen)
2012-05-06, 23:28   #108

Nuukeer

Medlem

Nuukeers avatar

Registrerad: jul 2006

Citat:
Ursprungligen inskrivet av n_sandstrom Visa inlägg
Trist att dom har överexponerat samtliga bilder från S3'an. omöjligt att se vad kameran går för då. Att autoläget på medföljande kamera-appen är oanvändbart kan man dock konstatera.

Även trist att dom rensat all EXIF-data. Men men, det är väl auto all the way som gäller i det testet.
HOX har ju samma kamerasensor som SGS2 också. SGS3 borde inte vara sämre.
| I7 920 @ 4 GHz || HD6990 || CM ATCS 840 || Corsair HX750 || 18 GiB corsair dominator CL8 1600MHz || Gigabyte GA-X58-extreme || TRUE m/ fläkt || 5 TiB HDD || ASUS Xonar Essence ST || PC-Konsulten X-256C: i7 2720QM | HD 6970M | 32 GiB 1866 MHz RAM | 1 TB HDD | Samsung 830 256 GB | FHD-skärm (AUO B156HW01 V7) med 95 % NTSC gamut | Intel Advanced-N 6230 | Nikon D600 | Nikkor 24-120 f/4 | Tamron 28-75 f/2.8
Nuukeer är inte uppkopplad
2012-05-07, 06:27   #109

MSIOCGenie

Medlem

Plats: Hemma

Registrerad: aug 2010

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Pie-or-paj Visa inlägg
Gå in på Google med en AMOLED telefon (tex. Galaxy Nexus, RAZR eller S2), gå sedan in på Google med en LCD telefon (tex. Xperia Arc eller Liquid).

Jag har testat med alla telefonerna i mitt exempel och är sjukt besviken att sånna "high-end" telefoner ser så jäkla sunkiga ut.
Och det märks även när det inte är helt vitt, själv upptäckte jag det när jag gjort en snygg design på en app i datorn och sen
när jag körde den i telefonen såg det ut som nån spytt över hela skärmen. (olika gråtoner, vissa med lite mer rött men alla var pissgula i telefonen)
Jag tycker S2 ser skitbra ut, bortsett från den låga upplösningen..

Så allt ser ut som skit enligt dig? Påminner mig om ett visst South Park avsnitt...
MSIOCGenie är inte uppkopplad
2012-05-07, 06:53   #110

Zcorc

Medlem

Zcorcs avatar

Registrerad: nov 2007

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Pie-or-paj Visa inlägg

Har du ens använt en Galaxy nexus?

[Thermaltake Level 10 GT] [XFX PSU Core Edition 850W 80+ Bronze] [Asus P8P67 PRO B3] [Intel Core i5 2500K @ 4.5GHz] [Gigabyte GeForce GTX 460 1GB OC SLI@875core] [Corsair XMS3 Vengeance 2x4 GB] [Corsair H80 PnP 2xScythe GT 1850 RPM] [Corsair Force 3 120gb]
Zcorc är inte uppkopplad
2012-05-07, 07:50   #111

n_sandstrom

Medlem

n_sandstroms avatar

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Nuukeer Visa inlägg
HOX har ju samma kamerasensor som SGS2 också. SGS3 borde inte vara sämre.
fast sensorn är inte ensamt ansvarig för bildkvalitet. Optiken spelar stor roll, och då i stort sett alla mobilkameror har för dålig optik för att rättfärdiga 8Mpix, är dom även beroende av bra bildbehandling.

Så det är inte alls otänkbart att en bättre sensor ger sämre bilder.
2012-05-07, 08:15   #112

skooglund

Medlem

skooglunds avatar

Plats: Göteborg

Registrerad: dec 2005

Jag köpte en vit HOX för 5 veckor sedan. Den lämnade jag tillbaka för 3 veckor sedan för att skärmen "vibrerade" vid gråa scener, typ som 20 Hz. Väntade till SGS3 då det var nära till eventet. Så efter eventet och diverse recensioner i helgen så blev jag övertygad att HOX är den bättre utav dom, och jag var väldigt nöjd med den innan förutom "vibrerandet". Så jag köpte mig en HOX igen och denna har inga fel alls.
Kameran och displayen är underbar. Och dessa slår SGS3
2012-05-07, 08:35   #113

XHI

Medlem

XHIs avatar

Plats: SkyNET/Täby

Registrerad: nov 2009

När det kommer till byggkvalité håller jag mig om jag måste till HTC framför Samsung, LG - alla andra. Som orörd etta är iPhone 4/4s. Nuff said

Nokia håller också mycket bra kvalité, men HTC tycker jag är snäppet bättre.

 3e gen iPad 64GB 4G - iPhone 5 64GB - iPhone 4 - iPhone 3Gs - iPhone 3G 
Office: - iMac 27" - i7 - 256GB SSD - 2TB - 12GB DDR3
XHI är uppkopplad nu
2012-05-07, 11:33   #114

simonw

Medlem

simonws avatar

Plats: Stockholm

Registrerad: mar 2004

Citat:
Ursprungligen inskrivet av XHI Visa inlägg
När det kommer till byggkvalité håller jag mig om jag måste till HTC framför Samsung, LG - alla andra. Som orörd etta är iPhone 4/4s. Nuff said

Nokia håller också mycket bra kvalité, men HTC tycker jag är snäppet bättre.
När det gäller byggkvalité så får man tänka i två olika banor. Rent estetiskt eller vad man skall välja för ord, när man håller telefonen i handen, känslan. Andra är hur det håller i rent slitage.

Där vinner ju Samsung 9 gånger av 10 med sina plastlurar :/
simonw är inte uppkopplad
2012-05-07, 12:01   #115

n_sandstrom

Medlem

n_sandstroms avatar

Jag har absolut inte känt på alla HTC eller alla Samsung, men mitt intryck är ungefär såhär:

Samsung. Mjuk plast. Känns ungefär såhär:

HTC. Hård plast. Känns ungefär såhär:

Dock är det HTC man hör mest bra om på Androidsidan, så jag är övertygad om att dom även har modeller som inte känns som tomma plastbubblor.
2012-05-07, 14:45   #116

Pie-or-paj

Medlem

Pie-or-pajs avatar

Plats: Nyköping

Registrerad: apr 2008

Citat:
Ursprungligen inskrivet av MSIOCGenie Visa inlägg
Jag tycker S2 ser skitbra ut, bortsett från den låga upplösningen..

Så allt ser ut som skit enligt dig? Påminner mig om ett visst South Park avsnitt...
Nja, vid vanligt användande märks det inte så mycket. Men vi kan säga att jag blev rätt lack när min
app var pissgul. Var på väg att ringa Dustin och be dem stoppa upp den jäkla RAZRn nånstans (jag är
dålig på design så när jag fått ihop nått snyggt blir jag jäkligt sur om det inte funkar). Men som tur var
sansade jag mig och testade på flera telefoner och kom fram till att de var AMOLED som var problemet.

Även om inte skärmen är prio 1 när jag köper telefon så kommer nästa troligtvis vara en med LCD, spec.
eftersom det nu igen börjar komma telefoner med bra prolle och ram samt LCD.

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Zcorc Visa inlägg
Har du ens använt en Galaxy nexus?
Självklart, jag skrev ju att jag hade testat med en sån. Har även testat med en Galaxy Note vilken jag
glömde nämna.
2012-05-08, 09:43   #117

Johnnymann

Medlem

Registrerad: maj 2005

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Gublo Visa inlägg

SGS3 - Dålig byggkvalitet för att den ser plastig ut på prewiews.
wow, du har sett på bilder och därigenom vet att det är dålig kvalitet??

Jösses, kan du se in in framtiden också?
2012-05-08, 10:00   #118

IgelQott

Medlem

Registrerad: aug 2011

Mina upplevelser om HTC one X är bara positiva, visst trycker jag stenhårt på vänsterkant så kan man se att den tar emot LCD skärmen, men det märkte jag först nu när jag läste kring problemet, vet du inte om det, kommer du aldrig märka det, då det kräver onormalt mkt kraft för att framkalla problemet.

Jag har även tappat den i asfalten från midjehöjd, blev ett litet märke i högerkant, inga repor på glas eller något annat (kanske bara tur?).

Batteriet är sjukt bra i min, companion coren gör sitt jobb kanon. Jag är dock ingen jätte spelare, eller jätte flitig användare, den går som en vanlig telefon, ibland samtal, lite dödande av tid ibland, etc etc.

Bifogar en SS på hur min mobil använder batteriet.

Att nämna är att HTC släppt en hel del updates på mjukvaran som förbättrar batteritiden nämnvärt, har ni inte uppdaterat till denna så kan jag förstå att ni tycker batteritiden är dålig.

[Moderkort]: ASUS P8Z68-V PRO [CPU]: i5 2500k @Stock [Minne]: Corsair 2x4Gb Vengeance LP [GPU]: Gainward GTX570GS [Systemdisk]: Corsair SSD Force 3 90Gb [Storage]: Crucial M4 64Gb, 4Tb SATA 7200rpm [PSU]: Corsair AX750W [Chassi]: Coolermaster CM690 II Adv
IgelQott är inte uppkopplad
2012-05-08, 10:26   #119

Papas

Medlem

Plats: Malmö

Registrerad: apr 2007

Svårt att uttala sig vilken som är att föredra då S3 inte har släppts än. Personligen tycker jag den största skillnaden är skärmen, då prestandan är likvärdig och utseendet är väldigt individuellt. Vissa föredrar amoled för det är bättre svärta, ok, men jag vill ogärna leta mörka teman till allting för att inte batteriet ska sugas ut för snabbt. Surfar man dessutom mycket är amoled ännu värre då det nästan alltid är mycket vitt (för att inte tala om pentile som blir mycket påtagligt pixligare med svart mot vitt).
2012-05-08, 10:34   #120

henkiii

Medlem

henkiiis avatar

Plats: Sthlm

Registrerad: apr 2004

Citat:
Ursprungligen inskrivet av eastlin Visa inlägg
Citat:
Ursprungligen inskrivet av Batman Visa inlägg
Är det inte Beats By Dre som HTC kör med nu förtiden?

Jag fick med dessa, står inget på dem men de funkar väl rätt bra.

Är väldigt nöjd med min HoX Utan tvekan den bästa telefonen jag haft.

Har läst att många fått måndagsexemplar, men det kan ju hända alla telefoner.
Det är ju bara att byta ut den mot en ny.
Jag förstår inte varför BEviking behåller en telefon med döda pixlar, verkar ju väldigt onödigt.

Redaktionens senaste nyhetsrubriker

Sök jobb