Hej, kul att se att ni är här.
Jag har en LT26i - 6.1.A.0.452, den fungerar bra och är stabil.
Jag har en fråga kring Energisparläge-appen. I ICS versionen av appen så kan man bara aktivera ett energisparläge alltså antingen så kan du aktivera det via ett schema eller så kan du välja att det skall aktiveras när batteriet når en viss nivå. I den tidigare versionen kunde man aktivera både ett schema och om batteriet gick under ett tröskelvärde. Schemafunktionen var dock trasig i den då appen hängde sig allt om oftast i bakgrunden.
Jag tycker hur som helst det är en konstig begränsning.
En annan sak som händer ganska ofta är att efter att man pratat färdigt och tar bort luren från örat så är skärmen fortfarande släckt så man kan inte trycka på lägg på knappen.
Och varför går inte skärmen ned i släckt läge om man har timerappen startad

, om man sitter och surfar så släcks den efter 10 sek men om man skall komma ihåg att ta ut köttet om 40 minuter då ligger skärmen tänd hela tiden. (givetvis har jag lärt mig att släcka den manuellt, men känns som ett roligt designbeslut).
Ljusstyrkan på skärmen kan få för sig att fladdra ibland.
Tycker den också kan kännas lite i kantigaste laget när man har den i handen, jag håller den i vänster handen och har nedre vänstra hörnet rakt ned i handen om jag sitter och fipplar med telefonen, skulle gärna se att den var lite mjukare.