Citat:
Ursprungligen inskrivet av
shabik
Det jag funderar lite över är om själva designen gör att det blir segt att gå runt med dessa i byxorna? Det är vad jag gör nämligen och den där haken mellan displayen och nederdelen känns som den eventuellt kan skapa problem där.
Damen har inte klagat i alla fall.. Håller dock med om att kanten är ett rätt knepigt designbeslut, skulle hellre sett telefonen utan med lysdioden placerad på något annat sätt.
Citat:
Father ted
Själv väntar jag på Xperia U. ser ut att va snarlik spec fast 3.5 skärm istället för 3.7 samt ett lite lägre pris...
Det är i stort sett identiska specifikationer, förutom skärmstorleken. Sola har även NFC och "floating touch", om man är intresserad av detta. Prismässigt ligger Xperia U lite lägre, men tror det snarast är 3,5" vs 3,7" som är den stora frågan.
Citat:
Dave The Slave
Denna telefonen har jag missat. Letar efter en telefon till min mamma och funderade lite på Xperia Arc men den här är ju nästan mer intressant. Mindre skärm visserligen men inte säkert det är någon nackdel. Verkar vara en bra lur!
Well, här var det prio på liten skärm nästan i första hand. Hon tycker till och med att 3,7"-varianten är på håret för stor, så Arc-liknande med 4,2" var totalt uteslutet. Bara att inse, alla använder inte telefoner på samma sätt som oss "nördiga" och har därmed annorlunda prioriteringar.
▪ Asus UX32VD - Core i7 3517U - 10 GB DDR3 - Geforce GT 620M - 300 GB Intel 320