|
Problem med min galaxy s2!
Hej alla!
Jag har då en samsung galaxy s2 som jag är grymt nöjd med (när den funkar som den ska)! Har nu haft den inlämnad 2ggr på service hos 3 för jag köpte den där. Första gången jag lämnade in den så hängde den sig samt starta om sig när den kände för det, då bytte dom nått som hette subkort? Yay tänkte jag nu kommer den funka klockrent. Funkade bra i 2 veckor, sen fick jag lämna in den igen för att den höll på att brinna upp när jag hade den i fickan. Den blev alltså skollhet, gick inte göra nått med när den var varm för displayen lös men reagera inte på touchen. Jag gick då tillbaka och visa upp min mobil med detta fenomen. Men dom hittade tydligen inget fel på den så dom skicka tillbaka den utan nån åtgärd. Nu är den fortfarande väldigt konstig. Låter från mobilen men inget på skärmen syns = svart skärm, blir väldans varm hela mobilen, luktar typ bränt om både mobil och batteri. Ibland funkar den dock bra o sen bara går det utför så man får plocka bort batteriet o sätta i det ett x antal ggr.
Skulle helst slippa och lämna in den en tredje gång! frågade sist om man inte bara kunde få en ny mobil då jag bara haft den i ca 5 månader, men det gick inte tydligen.
Nån som har något tips om vad det kan vara? Är verkligen i behov av mobilen då jag använder den till det mesta.
Tack på förhand!
Mvh Rickard