Nytt i forumet
Senaste privatannonserna
Prylar säljes, köpes, bytes och skänkes
| 2012-06-16, 19:46 | #1 |
WagoshMedlem Plats: Linköping Registrerad: aug 2006 |
Problem med min galaxy s2!
Hej alla!
Jag har då en samsung galaxy s2 som jag är grymt nöjd med (när den funkar som den ska)! Har nu haft den inlämnad 2ggr på service hos 3 för jag köpte den där. Första gången jag lämnade in den så hängde den sig samt starta om sig när den kände för det, då bytte dom nått som hette subkort? Yay tänkte jag nu kommer den funka klockrent. Funkade bra i 2 veckor, sen fick jag lämna in den igen för att den höll på att brinna upp när jag hade den i fickan. Den blev alltså skollhet, gick inte göra nått med när den var varm för displayen lös men reagera inte på touchen. Jag gick då tillbaka och visa upp min mobil med detta fenomen. Men dom hittade tydligen inget fel på den så dom skicka tillbaka den utan nån åtgärd. Nu är den fortfarande väldigt konstig. Låter från mobilen men inget på skärmen syns = svart skärm, blir väldans varm hela mobilen, luktar typ bränt om både mobil och batteri. Ibland funkar den dock bra o sen bara går det utför så man får plocka bort batteriet o sätta i det ett x antal ggr. Skulle helst slippa och lämna in den en tredje gång! frågade sist om man inte bara kunde få en ny mobil då jag bara haft den i ca 5 månader, men det gick inte tydligen. Nån som har något tips om vad det kan vara? Är verkligen i behov av mobilen då jag använder den till det mesta. Tack på förhand! Mvh Rickard
| 2012-06-16, 19:58 | #3 |
Klart jag kan lämna in den igen, är bara så surt o vänta 2 veckor för att få tillbaka den och så visas det att dom inte gjort nått med den igen. Borde man bara inte kunna få en ny mobil? Hur många ggr ska man behöva lämna in den innan dom fattar att det inte händer nått efter den varit på service.
mvh
| 2012-06-16, 20:01 | #4 |
zerorepentMedlem Plats: Karlskrona Registrerad: maj 2009 |
Har för mig att man ska lämna in den tre gånger sen kan man begära att få en ny. Det är bara att lämna in och få det överstökat.
| 2012-06-16, 20:08 | #5 |
AngelZMedlem Registrerad: jun 2012 |
har haft samma problem själv med min s2a! den blir varm utav helvete,har lämnat in den två ggr och fick tillbaka den för en vecka sen så vi får se hur länge den håller nu. Och ja,man kan kräva en ny efter att den varit inne tre gånger på lagning
|
|
|
| 2012-06-16, 20:13 | #6 |
GimbergssonMedlem Plats: Södertälje Registrerad: okt 2011 |
Håller med alla att du borde lämna in det och få det fixat
Chassi: Fractal Design Define XL Moddat för vattenkylning för CPU och GPU Moderkort: Asus ROG Crosshair IV Formula RAM: 16GB 2GHz GPU: AMD 7970 3GB Refrence SSD: 2st OCZ Agility 3 120GB RAID 0 + 2TB HDD CPU: AMD Phenom II X6 1100T @ 4GHz Tangentbord: QPAD MK-85 Mus: Logitech M705 Länk till mina Android appar |
|
|
| 2012-06-16, 22:05 | #7 |
Citat:
Aja får väll lämna in den igen då ska testa köpa nytt batteri innan o testa ifall det kan va nått vajjsing med det kanske?tack för snabba svar!
| 2012-07-11, 17:52 | #8 |
Jahopp, då är min S2:a inlämnad för tredje gången gillt. Hoppas verkligen man kan få den tillbaka fungerandes denna gång
| 2012-09-12, 20:00 | #9 |
Hej alla igen!
Jag fick en ny S2 från samsung för dom inte kunde fixa min andra, men nu har alla dom mystiska problemen uppkommit igen efter ca 2 en o en halv månad. Har inte gjort något speciellt med mobilen över huvudtaget. Ligger i fickan för det mesta, den startar om sig. stänger av sig, slutar funka med touchen, hänger sig. Vet inte om det är jag som har otur eller om mobilen i sig är skit. Är det någon mer som haft dessa problem?åtgärder? Har försökt med det mesta för att få den o funka som vanligt, men ej lyckats. Nån som vet vad man kan göra? Min förra var inne 3ggr på service utan framgång. tack på förhand /Rickard
| 2012-11-05, 17:46 | #10 |
syrun1Medlem Registrerad: nov 2012 |
Samsung galaxy s2
Jag har precis det problemet. Stänger av sig själv, blir glödhet, ringer hysteriskt och ljudet är enligt de jag pratar med uselt. Har lämnat in den nu för första gången och väntar tillbaka den denna veckan. Drog mig eftersom jag vet hur trist gången är. Står att de bytt subkort och kalibrerat och att den ska va ok nu...J...kligt surt om jag ska behöva lämna in den igen. Fick en lånetelefon av märke nokia från urtiden som har absolut noll finesser så ja längtar verkligen efter en riktig telefon...Har också 3 och jag är faktiskt besviken på att de inte litar på sina kunder mer än att inte kunna byta ut telefonen direkt när de vet att samma sak händer flera kunder med samma märke på telefon.
|
|
|
Redaktionens senaste nyhetsrubriker
Prylar säljes, köpes, bytes och skänkes