Sidan 4 av 9 123 4 567 Sista »

Verktyg Visningsval
2012-06-22, 04:45   #91

Absurd

Avstängd

Absurds avatar

Registrerad: maj 2012

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Exigo Visa inlägg
Är inte Apple en utav Samsungs största kunder när det kommer till komponenter etc? eller lever jag i det förflutna?
Inte "En utav", utan de ÄR Samsungs största enskilda kund

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Ravengenocide Visa inlägg
När det gäller iPhone så talar man inte om klockfrekvenser. När man talar om iPhone så talar man inte om något tekniskt alls, utan endast huruvida den får högre siffror eller inte.
Hmmm, jag vill minnas att det skapades en hel tråd när iPhone 4S kom där Samsung älskarna klankade på den för att det bara satt en 800MHz CPU i den (som roligt nog spöade SGS2 med sina 1.2 GHz)

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Waowt Visa inlägg
Var det det jag sa eller? Detta är vad största delen av folk använder mobiler till.
Där håller jag med dig, det är väl därför man skaffar en telefon från första början, annars finns det ju andra alternativ om man bara vill göra det andra
Jag byter visseligen ny mobil varannat år, men det är bara för att jag plockar ut ny när jag förlänger abonnemanget
Absurd är inte uppkopplad
2012-06-22, 08:43   #92

Json_81

Medlem

Plats: Romelanda

Registrerad: nov 2009

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Oldskool Visa inlägg
Jag kommer ihåg när jag skaffade min första android. Jag tror att det var 2009, i alla fall så hade precis 3gs kommit ut och alla iphones var av plast. Min android var en HTC Hero, som alltså hade metallchassi. Jag kommer ihåg hur alla iphonefans klagade på att nån hade kommit på den vansinniga idéen att tillverka en telefon av metall, när plast var så helt överlägset och vägde mycket mindre. Jag måste ge dem rätt; Plast är ett mycket lämpligare material som ger bättre byggkvalité än metall eller glas, som spricker, får repor osv.
HTC Hero var i plast, du tänker möjlightvis inte på HTC Legend?
Plast har sina fördelar helt klart, men det ger fortfarande inte samma känsla.

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Kevlarheart Visa inlägg
förklara för en idiot.. Har hört det tusentals ggr att iphone är så låst och blala.. Vad är det man INTE kan göra på en iphone till skillnad från android? Gillar inte iphone ÖHT, Men vill veta dessa skillnader
För de flesta är det ingen större skillnad.

iOS har ingen filhantering (musik etc syncas med iTunes), skicka saker över blåtand vet jag har nämts, varför man nu skulle vilja göra det när man kan maila istället. Endast filer som kan öppnas av appar kan användas. Nu är det iofs en halvsanning då man kan skicka övriga filtyper till dropbox/skydrive/etc.

En del saker är krångligare, t ex att få in egna ringsignaler (om man nu inte vill betala 12 spänn för dem).
Och så det som alla verkar hänga upp sig mest på, man kan inte totalförändra UI't i telefonen med teman/widgets/launchers etc.

Citat:
Ursprungligen inskrivet av toxicstone Visa inlägg
Pinsamma folk som ska jämnföra, apple har EN telefon, dem andra har 7 typ så det är klart apples lur är mer optimerad, säger väll sig själv.

S3 är knappast för stor, är mongo som inte kan hantera en telefon, har själv en note som jag är skitnöjd över, vill inte ha större och minst 4.5". osv osv.
Det här argumentet dyker upp då och då, men jag köper inte det. De andra tillverkarna må ha hundra olika modeller, men när man börjar titta under skalet så är det mer eller mindre samma hårdvara i allihop.
ICS är ju ett rejält steg i rätt riktning, men når inte ändå fram vad gäller flyt i UI't.
2012-06-22, 09:09   #93

hjorten66

Medlem

hjorten66s avatar

Plats: Höganäs

Registrerad: dec 2010

Jag gillar iphone men det känns som deras plats på toppen är över. Blev väldigt besviken att dom inte kom med någon ny mobil,kan ju komma en i höst men tror inte den hänger med i toppskiktet. Därför har jag nu bytt till en SGS3 och är mer än nöjd än så länge iaf. Tar dock lite tid att lära en ny lur men det går framåt
Corsair 800D\Asus P9x79 Deluxe\Intel i7 3930\Corsair H80i\Minne G.Skill 32Gb 2133Mhz Ripjaws Z Performance\2X Sapphire Radeon HD 7970 3GB GDDR5\ SSD A-Data 511s 120GB\3 WD 2TB\PSU Corsair HX 1000W\Win7 Ultimate
hjorten66 är uppkopplad nu
2012-06-22, 09:25   #94

lang666

Medlem

Plats: Örebro

Registrerad: apr 2011

Vad är en definition av bäst då?
Ett högt pris?
lang666 är inte uppkopplad
2012-06-22, 09:29   #95

downup

Medlem

Plats: 65 14

Registrerad: dec 2001

Tror inte på apple längre efter att jag bytte ut min LG OPtimus 3D till en Iphone 4... så sjukt tråkigt OS och det känns som det inte finns några möjligheter alls i telefonen. Min telefon hängde sig så jag tänkte som vanligt (Dra ut batteri och starta om).......

Sen att bara lägga till en Mp3 fil som ringsignal?.. the fuk?
2012-06-22, 09:34   #96

hjorten66

Medlem

hjorten66s avatar

Plats: Höganäs

Registrerad: dec 2010

Citat:
Ursprungligen inskrivet av lang666 Visa inlägg
Ett högt pris?
Alla upplever ju inte en viss mobil som bäst smaken är ju som baken,eller hur. Sen så bryr jag mig ej om pris då jag har råd att köpa vad jag vill
Corsair 800D\Asus P9x79 Deluxe\Intel i7 3930\Corsair H80i\Minne G.Skill 32Gb 2133Mhz Ripjaws Z Performance\2X Sapphire Radeon HD 7970 3GB GDDR5\ SSD A-Data 511s 120GB\3 WD 2TB\PSU Corsair HX 1000W\Win7 Ultimate
hjorten66 är uppkopplad nu
2012-06-22, 10:06   #97

RobCar

Medlem

Plats: Småland

Registrerad: sep 2008

Citat:
Ursprungligen inskrivet av S_Z Visa inlägg
Exakt.

Idag är high-end telefonerna så bra hårdvarumässigt att det spelar mindre roll vilken man väljer. Det stora valet är ju istället att välja det ekosystem som passar en själv.

Så nej, iPhone 5 kommer inte "skämma ut" SGS3 då de som inte gillar iOS inte kommer gilla iPhone 5 heller. Och på samma sätt så spelar det ingen roll för oss som föredrar Apples ekosystem heller om den skulle ha klart sämre hårdvara än SGS3, så länge den upplevs snabb.

SGS3 är en bra telefon på många punkter, men jag ser det inte som en helt lyckad produkt i min värld.
I och med att Apple lanserar sin 5 senare i höst så kommer den förmodligen ha en nyare typ av SoC / processor vilket många lär gilla?
Eftersom jag gillar Android helt enkelt och vill ha större skärm än ryktena säger om 5an ~ 4" som kommer det inte bli något för mig dessutom gillar jag kantigare desgin som LG 4X ( har beställt en )
RobCar är inte uppkopplad
2012-06-22, 10:09   #98

johnh3

Medlem

Plats: Luleå

Registrerad: jun 2010

iPhone 5 blir nog en hit, ingen tvekan om det. Men känner sig köpare av äldre iPhones "lurade" när det inte får det nya iOS6 fullt ut?
http://www.bgr.com/2012/06/12/apple-...tation-iphone/

Vore intressant att veta hur Apple ägare ser på det? I detta forum är det särskilt ägare av Nokia Lumia som får höra att de har blivit lurade med att de inte får Windows 8 i sina lurar.
johnh3 är inte uppkopplad
2012-06-22, 10:13   #99

Json_81

Medlem

Citat:
Jag kommer ihåg när jag skaffade min första android. Jag tror att det var 2009, i alla fall så hade precis 3gs kommit ut och alla iphones var av plast. Min android var en HTC Hero, som alltså hade metallchassi. Jag kommer ihåg hur alla iphonefans klagade på att nån hade kommit på den vansinniga idéen att tillverka en telefon av metall, när plast var så helt överlägset och vägde mycket mindre. Jag måste ge dem rätt; Plast är ett mycket lämpligare material som ger bättre byggkvalité än metall eller glas, som spricker, får repor osv.
Citat:
Ursprungligen inskrivet av johnh3 Visa inlägg
iPhone 5 blir nog en hit, ingen tvekan om det. Men känner sig köpare av äldre iPhones "lurade" när det inte får det nya iOS6 fullt ut?
http://www.bgr.com/2012/06/12/apple-...tation-iphone/

Vore intressant att veta hur Apple ägare ser på det? I detta forum är det särskilt ägare av Nokia Lumia som får höra att de har blivit lurade med att de inte får Windows 8 i sina lurar.
Det är inte riktigt lika illa som på android, även om vissa val är lite märkliga då ipad 1 / iphone 4 borde klara de funktionerna.
Men det är ju två år gamla grejer, och två år får man väl räkna med som livstid på en mobil. 4S får ju samtliga funktioner.
2012-06-22, 10:21   #100

HerrNi|sson

Medlem

HerrNi|ssons avatar

Plats: Villa Villekulla

Registrerad: jan 2010

Alla som hatar Apple är våldtäktsmän!
HerrNi|sson är inte uppkopplad
2012-06-22, 10:29   #101

johnh3

Medlem

Plats: Luleå

Registrerad: jun 2010

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Json_81 Visa inlägg
Det är inte riktigt lika illa som på android, även om vissa val är lite märkliga då ipad 1 / iphone 4 borde klara de funktionerna.
Men det är ju två år gamla grejer, och två år får man väl räkna med som livstid på en mobil. 4S får ju samtliga funktioner.
Jag håller med, det viktiga är att grejerna funkar. Efter 2 eller 3 lär man byta mobil ändå, och med det får man det nyaste operativsystemet.
johnh3 är inte uppkopplad
2012-06-22, 10:39   #102

Bennystreetracer

Medlem

Registrerad: maj 2011

Citat:
Ursprungligen inskrivet av -rand- Visa inlägg
dock är det ganska relevant
Denna tråd är inte till för att prata om stämningar!
Bennystreetracer är inte uppkopplad
2012-06-22, 10:43   #103

biorrith

Medlem

Plats: Ängelholm

Registrerad: feb 2011

Citat:
Ursprungligen inskrivet av SuperMupster Visa inlägg
OFFTOP... sonys egna gränsnit är underbart, förutom den lilla nackdelen att det inte går att byta ikoner på mapparna som jag vill ha längst ner bredvid appdrawern..
det är det enda som gör att jag kör LAuncher pro plus på min Xperia S
så bytt ut samsungs riktigt dåliga gränssnitt....

ontop
eftersom den kommer ut bra mycket senare än SIII:an så är det inte speciellt relevant...
iphone:s är för personer som gillar att bara plocka ut mobilen ur lådan, ladda och köra.
men för dig som vill kunna leka runt lite och ändra utseendet samt leka med widgets och dyl är det android som gäller

nästan så att man kan säga att dessa 2 operativ slåss om olika målgrupper om man ska hårddra det
Tjejen har en Xperia S och jag måste hålla med dig på den punkten. Ser mycket bättre ut! Men dem kapacitiva knapparna kan driva en till vansinne
Jag antar att det är Samsung som har lagt sitt eget utseende med Touchwiz. Jag får väl leka med det med nån gång, att äga en Android är ju ett ständigt projekt!
LAN-dator - 2x Dell D531 - iPad 4 - DMtech 7525B - Samsung S3 - Canon 350D
biorrith är inte uppkopplad
2012-06-22, 11:00   #104

Åsa-Nisse

Medlem

Plats: Halmstad

Registrerad: apr 2002

Hört att Galaxy SX kommer att skämma ut iPhone 7.
Åsa-Nisse är inte uppkopplad
2012-06-22, 11:33   #105

Tommie

Medlem

Tommies avatar

Plats: Stockholm

Registrerad: sep 2003

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Åsa-Nisse Visa inlägg
Hört att Galaxy SX kommer att skämma ut iPhone 7.
Hörde det också, så nu kan vi diskutera vilken som är bäst och varför samt komma med olika helt oförstående utlägg om varför.
2012-06-22, 11:54   #106

toxicstone

Medlem

toxicstones avatar

Plats: Malmö/staffanstorp

Registrerad: jul 2009

Citat:

Det här argumentet dyker upp då och då, men jag köper inte det. De andra tillverkarna må ha hundra olika modeller, men när man börjar titta under skalet så är det mer eller mindre samma hårdvara i allihop.
ICS är ju ett rejält steg i rätt riktning, men når inte ändå fram vad gäller flyt i UI't.

Ok jag ska inte demintera det, låter logiskt, men då är frågan är det google eller tillverkarna eller både och som helt skiter i optimeringen?

Menar hade dem då lagt lika mycket tid på det så hade t ex samsung spöat iphone och den enda anledningen att köpa en iphone är för utseendet och apparna, UI kan man få med espiera launcher endå så.
2012-06-22, 16:14   #107

Json_81

Medlem

Citat:
Ursprungligen inskrivet av toxicstone Visa inlägg
Ok jag ska inte demintera det, låter logiskt, men då är frågan är det google eller tillverkarna eller både och som helt skiter i optimeringen?

Menar hade dem då lagt lika mycket tid på det så hade t ex samsung spöat iphone och den enda anledningen att köpa en iphone är för utseendet och apparna, UI kan man få med espiera launcher endå så.
Google tillhandahåller ett grund-OS, sen anpassar Samsung/HTC/Sony/etc det för deras telefoner och lägger på drivrutiner för vilken hårdvara de nu valt att köpa in. I regel är det en qualcomm eller nvidia tegra lösning som står för cpu/gpu.
Om jag förstått rätt körs det mesta i android i en virtuell java-maskin.
Så det är inte bara google och telefon-tillverkarna som är inblandade, utan SoC-tillverkaren och SUN som utvecklar java.

Här blir det förstås rätt att det är enklare för Apple, som har sitt eget OS, och beställer den hårdvara de vill ha till det.

Men både qualcomm och tegra är ju ARM-processorer, precis som A4/A5 som sitter i iphone.

Med såpass kraftig hårdvara som S3/HoX/etc har så är det märkligt att man inte fått till ett lika bra flyt i OS'et trots att det behöver optimeras för olika plattformar.
iOS är såklart långtifrån perfekt heller, och laggar till ibland, men min bedömning är att det handlar mer om att uppkopplingen inte hänger med.
Mellan den typen av lagg flyter det betydligt bättre.

Sen att spöa det ena eller det andra, jag har mycket erfarenhet av båda plattformarna, och Apples helhetslöning när man har en mac, iphone, apple tv är betydligt bättre än vad som kan erbjudas av konkurrenterna (åtminstone om man vill hålla sig till laglig media). Vill man enbart ha en riktigt smart telefon så är android ett bättre val dock, även om inlåsningen överdrivs av android-fanatiker. De flesta som som skriker om öppna system och hatar iphone sitter ändå med windows på sin dator.
2012-06-22, 17:18   #108

Absurd

Avstängd

Absurds avatar

Registrerad: maj 2012

Citat:
Ursprungligen inskrivet av hjorten66 Visa inlägg
Jag gillar iphone men det känns som deras plats på toppen är över. Blev väldigt besviken att dom inte kom med någon ny mobil,kan ju komma en i höst men tror inte den hänger med i toppskiktet. Därför har jag nu bytt till en SGS3 och är mer än nöjd än så länge iaf. Tar dock lite tid att lära en ny lur men det går framåt
Bara för att de inte presenterade någon på WWDC så betyder det inte att det inte kommer någon, Apple säger aldrig något förrän de kommer, som med datorerna de presenterade på WWDC, det var inte bara en presentation utan även en release då de släpptes ut i handeln samma dag, så har de alltid gjort

Citat:
Ursprungligen inskrivet av lang666 Visa inlägg
Ett högt pris?
I så fall är väl den sketna SGS3 hur bra som helst då den har ett högre pris än iPhone...visst ja, klanka på höga priser får man ju bara göra när det gäller iPhone, inte tvålformade plastbitar från Sydkorea
Absurd är inte uppkopplad
2012-06-22, 17:33   #109

Enity

Medlem

Plats: Göteborg

Registrerad: jul 2002

Citat:
De flesta som som skriker om öppna system och hatar iphone sitter ändå med windows på sin dator.
Windows får väl ändå anses vara ett öppet system, man är ju inte speciellt inlåst även om koden i sig är stängd.
Jag kan inte komma på någonting jag inte får göra i windows 7 som man får lov att göra i andra operativsystem.
Öppet system och öppen kod är inget jag drar något likhetstecken mellan.

Däremot tittar man på ios till iphonen så är det ett stängt system eftersom du inte får göra någonting om du inte jailbreakar den och nej jag är ingen android fanboy, jag har inte ens en android telefon.
2012-06-22, 17:49   #110

Giuffria

Medlem

Giuffrias avatar

Plats: Dalarna

Registrerad: nov 2010

Citat:
Med såpass kraftig hårdvara som S3/HoX/etc har så är det märkligt att man inte fått till ett lika bra flyt i OS'et trots att det behöver optimeras för olika plattformar.
iOS är såklart långtifrån perfekt heller, och laggar till ibland, men min bedömning är att det handlar mer om att uppkopplingen inte hänger med.
Mellan den typen av lagg flyter det betydligt bättre.
Vart är det du saknar "flyt"? Många som klagar påstår att inte "hemskärmarna" flyter i android som i IOS. Om man inte använder några "widgets" utan istället bara ikoner som IOS så ska du se att det blir en jäkla skillnad. Men som sagt, isåfall handlar det om kompromisser. Vill jag ha lite mer flyt som i IOS eller vill jag använda vad Android erbjuder till kostnad av något annat?

Kan förövrigt hålla med om att med dagens hårdvara så kunde det varit bättre. Android tillverkarna skryter ju bara över vilken hårdvara dom kan sätta i en telefon och bryr sig inte det minsta om vilken OS version dom stoppar in, dom är jäkligt dåliga på uppdateringar också. Snart släpps 4.1 Jelly Bean och först nu börjar dom uppdatera / släppa nya telefoner med 4.0 ICS som funnits ute i över ett halvår, vilket är bedrövligt.
Giuffria är inte uppkopplad
2012-06-22, 17:50   #111

-rand-

Medlem

Registrerad: dec 2011

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Bennystreetracer Visa inlägg
Denna tråd är inte till för att prata om stämningar!
men efterssom diskussionen leder ditåt så är det ganska relevant även om det är off-topic
-rand- är inte uppkopplad
2012-06-22, 19:32   #112

Enity

Medlem

Plats: Göteborg

Registrerad: jul 2002

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Giuffria Visa inlägg
Vart är det du saknar "flyt"? Många som klagar påstår att inte "hemskärmarna" flyter i android som i IOS. Om man inte använder några "widgets" utan istället bara ikoner som IOS så ska du se att det blir en jäkla skillnad. Men som sagt, isåfall handlar det om kompromisser. Vill jag ha lite mer flyt som i IOS eller vill jag använda vad Android erbjuder till kostnad av något annat?

Kan förövrigt hålla med om att med dagens hårdvara så kunde det varit bättre. Android tillverkarna skryter ju bara över vilken hårdvara dom kan sätta i en telefon och bryr sig inte det minsta om vilken OS version dom stoppar in, dom är jäkligt dåliga på uppdateringar också. Snart släpps 4.1 Jelly Bean och först nu börjar dom uppdatera / släppa nya telefoner med 4.0 ICS som funnits ute i över ett halvår, vilket är bedrövligt.
Galaxy nexus har ju varit ute hur länge som helst, även den telefonen som verkar vettigast av alla android lurar enligt mig då.
2012-06-23, 00:22   #113

quattro-2.6

Medlem

quattro-2.6s avatar

Plats: Köping

Registrerad: jan 2011

Hahahahahaha, roligt fredags humor

Arguing on the internet is like competing in the special olympics. Even if you win, you are still retarded.
quattro-2.6 är inte uppkopplad
2012-06-23, 10:46   #114

Oldskool

Medlem

Oldskools avatar

Plats: Bålsta

Registrerad: maj 2010

Citat:
HTC Hero var i plast, du tänker möjlightvis inte på HTC Legend?
Plast har sina fördelar helt klart, men det ger fortfarande inte samma känsla.

För de flesta är det ingen större skillnad.

iOS har ingen filhantering (musik etc syncas med iTunes), skicka saker över blåtand vet jag har nämts, varför man nu skulle vilja göra det när man kan maila istället. Endast filer som kan öppnas av appar kan användas. Nu är det iofs en halvsanning då man kan skicka övriga filtyper till dropbox/skydrive/etc.

En del saker är krångligare, t ex att få in egna ringsignaler (om man nu inte vill betala 12 spänn för dem).
Och så det som alla verkar hänga upp sig mest på, man kan inte totalförändra UI't i telefonen med teman/widgets/launchers etc.

Jag håller just nu en HTC hero i handen. Den har ett metallchassi.

Skickades från m.sweclockers.com
"Sverigedemokraternas asylpolitik har sin utgångspunkt i den grundläggande insikten om att vi i Sverige är viktigare än personer som födda i andra länder. Vi vet om att Sverige behöver invandring annars minskar befolkningen men vi ljuger med statistik och överdriver hela tiden. Vi måste därför slå på dem som är svagast i samhället och göra Sverige till ett ruttet och hjärtlöst samhälle.”Sanningen
Oldskool är inte uppkopplad
2012-06-23, 17:00   #115

AndreaX

Medlem

AndreaXs avatar

Plats: sektor 001

Registrerad: aug 2003

Citat:

är du säker? den beskrivs ofta som solid, välbyggd osv. men det ihop med fokuset på den där ytbehandlingen gör att man blir tveksam. sen gjordes det också en stor deal av efterföljande modeller var i metall, och det gör det ju också lite konstigt. men men..

http://gizmodo.com/5302637/htc-heros...feel-like-junk

http://www.engadget.com/2009/07/23/htc-hero-review/
2012-06-23, 17:05   #116

warh0g

Medlem

warh0gs avatar

Registrerad: mar 2004

Gäsp och lol.
Main: NZXT H2 | Seasonic X-760 Gold | ASUS Maximus V Gene | i7 3770K | 16GB Corsair PC10666 DDR3 | ASUS HD7950 TOP Direct CUII | Philips 241E 24" | 7Pro64 | Yamaha RX-V450 + Dali Concept 1 & Dual 1225 m. NAD PP 2i
HTPC: i3-2100t | Asus P8H67-M EVO B3 | HD6570 | 8Pro64 ¤¤ NAS: ASUS E35M1-M PRO | FreeNAS
PS3/360/Wii
warh0g är inte uppkopplad
2012-06-23, 18:52   #117

Json_81

Medlem

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Giuffria Visa inlägg

Oavsett om du har widgets eller inte, så flyter det inte lika bra som iOS. Jag har en tegra2-platta med ICS (Iconia A500), och även helt ren så är den inte i närheten av iphone 4s.
Trots att hårdvaran på pappret är bättre.

Citat:

Lustig definition av metall. Jag skaffade en HTC Hero när den släpptes, och visst, den har en metall-ram, men resten är plast.
Legend är däremot en unibody-konstruktion, helt i metall.
2012-06-23, 19:03   #118

AndreaX

Medlem

AndreaXs avatar

Plats: sektor 001

Registrerad: aug 2003

Citat:
Lustig definition av metall. Jag skaffade en HTC Hero när den släpptes, och visst, den har en metall-ram, men resten är plast. Legend är däremot en unibody-konstruktion, helt i metall.
iof, definitionen på chassi var egentligen oftast det som håller upp konstruktionen. så om den där ramen håller karossen på Hero så är den ju chassit. Legend har då självbärande kaross som det heter på bilar nuförtiden.

vi gillar ju mer eller mindre passande bilanaloger annars här så..
2012-06-23, 19:04   #119

RepZi

Medlem

Registrerad: mar 2011

Ska ha en innan jag ens har sett den, vet att Apple levererar!!

Trogen Apple kund sedan 2000! Har för mig att Apple har de mest lojala kundkrets. Inte så konstigt, de vet hur billigt folk blir sålda.

Undrar om Telias hemsida kommer krascha igen precis som när iPhone 4 släpptes. Ett jävla under att jag fick igenom min beställning trots sidan kraschade
RepZi är inte uppkopplad
2012-06-23, 19:24   #120

Ten

Medlem

Plats: Falun

Registrerad: jun 2004

Apple gör bra telefoner, men visst bygger de sin exitens på att det är "hippt" att ha just en Iphone för IP4S är inte bättre än en ordinär android telefon egentligen. Jag kör nu android men haft även IP4 och visst det är en bra telefon men som alla saker har även dessa sina brister och styrkor. Jag hoppas och verkligen att IP5 blir bra och säljer bra men apple är ju lite narcissistiska och bestämmer för kunden vad de behöver och inte behöver tex en skärm som är större än 3.5" det är inte så stor eller inget jag önskar men tror inte att IP5 kommer överstiga 4" på skärmen även om de har en väldigt trevlig upplösning är det inte något som tilltalar mig med en så "liten" skärm eller begränsad valfrihet.
Case Labs M8 | i7 3930k |Asus Rampage IV Extreme| G.Skill Ripjaws Z 16gb| PNY GTX 680+Ek waterblock | Acer GD245HQ |OCZ Vertex 2 E 120GB |Intel 510 120 gb som systemdisk| Asus Xonar| Corsair AX 1200 | Cooling XSPX RX360, XSPC RX360, Koolance RP-452X2 rev 2.0+ Dual D5, EK Supreme HF Acetal/Nikel|
Ten är inte uppkopplad
Senaste nyheterna

Redaktionens senaste nyhetsrubriker

Sök jobb