Verktyg Visningsval
2012-06-22, 01:03   #1

Sannapulsen

Medlem

Registrerad: dec 2011

HJÄLP! Htc desire s startar inte! :(

Hej! idag när jag skulle unroota min Htc Desire S så gick allt frid och fröjd fram till att jag hade installerat den nya RUUn på telefonen och gjorde uppdateringen som gör att telefonen blir android 2.3.5. Nu när jag startar telefonen fryser den på HTC loggan i uppstarten och jag vet inte vad jag ska göra När jag försöker gå in i recovery så blir det en svart bild med en telefon och en rd fyrkant med ett utropstäcken i Snälla hjälp mig vet inte vad jag ska göra, har lite smått panik
Moderkort: Asus P8P67 EVO B3 | Proccesor: i7 2600k @4,6Ghz Antec 620 PnP GT 1450rpm | Ram: Corsair 8gb Vengeance och 8gb Vengeance LP | Chassi: Fractal Design Arc | Grafikkort: MSI Gtx 660ti 2gb Power Edition Nätagg Corsair TX650w V2
Sannapulsen är inte uppkopplad
2012-06-22, 18:15   #2

Hagis2k

Medlem

Hagis2ks avatar

Plats: Borlänge

Registrerad: sep 2007

Vet inte vilket program htc använder men du lär nog ladda hem en komplett firmware och flasha den
jag har gjort detta på samsung, men om du kan komma åt recovery så oroa dig inte så mycket då är
boot loadern ok din telefon är inte "hardbricked" men "softbricked" så med rätt program och rätt firmware
så kommer din telefon att fungera snart igen.

Kolla på forum om htc då lär ju finnas lite info förmodligen en massa på xdadevelopers...
Hagis2k är inte uppkopplad
2012-06-23, 15:55   #3

Sannapulsen

Medlem

Registrerad: dec 2011

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Hagis2k Visa inlägg
Vet inte vilket program htc använder men du lär nog ladda hem en komplett firmware och flasha den
jag har gjort detta på samsung, men om du kan komma åt recovery så oroa dig inte så mycket då är
boot loadern ok din telefon är inte "hardbricked" men "softbricked" så med rätt program och rätt firmware
så kommer din telefon att fungera snart igen.

Kolla på forum om htc då lär ju finnas lite info förmodligen en massa på xdadevelopers...
okej har letat runt och när jag försöker installera en ny RUU på telefonen så blir det connection error ingen annan som har haft samma problem?
Moderkort: Asus P8P67 EVO B3 | Proccesor: i7 2600k @4,6Ghz Antec 620 PnP GT 1450rpm | Ram: Corsair 8gb Vengeance och 8gb Vengeance LP | Chassi: Fractal Design Arc | Grafikkort: MSI Gtx 660ti 2gb Power Edition Nätagg Corsair TX650w V2
Sannapulsen är inte uppkopplad
Senaste nyheterna

Redaktionens senaste nyhetsrubriker

Sök jobb