Verktyg Visningsval
2012-07-05, 23:51   #1

perasbro

Medlem

Registrerad: jul 2012

Android Notis Widget

Hejsan Allla!
Ny här.
Till min Sony Ericsson Xperia söker jag en app för Notisar.
De Widgets/appar jag hittat har alla en nackdel att jag bara får dom att visa en händelse i taget.
Vad jag vill:
På startsidan vill jag klicka på en ikon varvid en sida öppnar där jag kan skriva in någon som jag vill hålla koll på när jag kommer hem.
När jag sparar skapas en notislapp på startsidan. Klickar jag på denna öppnas en redigeringssida där jag kan göra tillägg/ändringar eller radera.
Har jag en notis på startsidan och klickar på nämnda ikon så får jag upp möjligheten att skapa ännu en notis, eller flera.

De Widgetar jag hittat skapar bara 1 notis,inbga fler- Några skapar notisar i en underliggande nivå men vad jag är ute efter är att enkelt se vad jag måste komma ihåg, utan att flytta mig en massa nivåer ner, eller klicka på en ikon för att se om jag har någrot att komma ihåg.

Vet någon om någon användbar widget/app?

-Per
perasbro är inte uppkopplad
2012-07-05, 23:55   #2

Jockew1989

Medlem

Plats: Norrköping

Registrerad: sep 2011

Citat:
Ursprungligen inskrivet av perasbro Visa inlägg
Hejsan Allla!
Ny här.
Till min Sony Ericsson Xperia söker jag en app för Notisar.
De Widgets/appar jag hittat har alla en nackdel att jag bara får dom att visa en händelse i taget.
Vad jag vill:
På startsidan vill jag klicka på en ikon varvid en sida öppnar där jag kan skriva in någon som jag vill hålla koll på när jag kommer hem.
När jag sparar skapas en notislapp på startsidan. Klickar jag på denna öppnas en redigeringssida där jag kan göra tillägg/ändringar eller radera.
Har jag en notis på startsidan och klickar på nämnda ikon så får jag upp möjligheten att skapa ännu en notis, eller flera.

De Widgetar jag hittat skapar bara 1 notis,inbga fler- Några skapar notisar i en underliggande nivå men vad jag är ute efter är att enkelt se vad jag måste komma ihåg, utan att flytta mig en massa nivåer ner, eller klicka på en ikon för att se om jag har någrot att komma ihåg.

Vet någon om någon användbar widget/app?

-Per
https://play.google.com/store/apps/d...l1cC5ndGFzayJd

Hellre att det aldrig fungerar än att man öppnar instruktionsboken
Jockew1989 är inte uppkopplad Folding
2012-07-06, 10:27   #3

perasbro

Medlem

Registrerad: jul 2012

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Jockew1989 Visa inlägg
Tusen Tack!
Perfekt, exakt som jag ville ha det.