Verktyg Visningsval
2012-07-16, 04:22   #1

Batwoman

Medlem

Batwomans avatar

Plats: Karlskrona

Registrerad: aug 2010

Hur gör jag för att återgå till min gamla rom efter att ha uppgraderat till android 4

.0? Till 4.0 alltså. Kan jag spara min gamla rom och intallera den om jag inte gillar android 4.0??
Batwoman är inte uppkopplad
2012-07-16, 06:25   #2

tcntad

Medlem

tcntads avatar

Plats: Rönninge

Registrerad: feb 2005

Du kan roota och kasta in CWM för att göra en backup (ClockWork Mod Recovery)
Fråga inte exakt hur man gör för det vet ingen sålänge du inte talar om vad du har för telefon.

Enkelt är det roota telefon, ladda ned CWM, flasha.
Mediafire Avast Anti-Theft Find your phone Guide: Integrera språkpaket till Windows 7 DVD'n (Skript: V5.2!) Guide: Hur man installerar Windows 7 Guide: Skapa en All In One DVD Guide: Skapa återställningspartition
tcntad är inte uppkopplad
2012-07-16, 11:14   #3

Boss302

Medlem

Boss302s avatar

Plats: /#

Registrerad: aug 2004

Kolla på xda-developers, navigera till din telefons forumavdelning.
Boss302 är inte uppkopplad
2012-07-17, 08:27   #4

Allexz

Medlem

Allexzs avatar

Plats: Trelleborg

Registrerad: dec 2004

Du kan skapa en Nandroid backup, dvs en 1:1 kopia av _allt_ du har på luren just nu innan du byter rom, skulle du sedan vara missnöjd så är det bara att slänga in det gamla igen. Ser dock ingen anledning till varför du skulle vilja gå tillbaka till något äldre igen sen efter du använt ICS.
2012-07-17, 08:35   #5

tcntad

Medlem

tcntads avatar

Plats: Rönninge

Registrerad: feb 2005

ICS portar kanske inte funkar så bra till lite äldre telefoner, antar att han först och främst vill testa så en backup är ju bra. Iofs alltid bra med en backup
Mediafire Avast Anti-Theft Find your phone Guide: Integrera språkpaket till Windows 7 DVD'n (Skript: V5.2!) Guide: Hur man installerar Windows 7 Guide: Skapa en All In One DVD Guide: Skapa återställningspartition
tcntad är inte uppkopplad
Senaste nyheterna

Redaktionens senaste nyhetsrubriker

Sök jobb