Sidan 4 av 10 123 4 567 Sista »

Verktyg Visningsval
2012-07-18, 11:17   #91

bluewear94

Medlem

bluewear94s avatar

Plats: Örkelljunga

Registrerad: aug 2011

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Json_81 Visa inlägg
Jag hör folk påstå det där, men det överenstämmer då inte med min verklighet.
Jag har haft iphone 2G, HTC Hero, HTC Desire Z och iphone 4s.
Allihop håller runt en dag, två om man snålar rejält.

Och att få ut 10 timmars surf på två dagar är omöjligt, så jag misstänker att bluewear94 överdriver rejält.
Jag får iallafall ut det tror det eller ej men det är sant, man kan stänga av onödiga grejer så som platstjänster så håller batteriet mycket längre
bluewear94 är inte uppkopplad
2012-07-18, 21:04   #92

Silenceville

Medlem

Silencevilles avatar

Plats: Helsingborg

Registrerad: jul 2005

Gött En sådan blir det! Android är inte i närheten av iOS och iPhone. Kommer Android någonsin bli färdigt? Känns som det har långt kvar, och detta snackat med CPU hastighet m.m m.m, lik förbannat laggar dessa telefoner ändå. iPhone? Mjuk och fint över allt, och ett system och menystruktur som är sinnesjukt bra och enkel och förstå, precis som det skall vara...
Intel i5 2500k @ 4.6Ghz - Asus P8P67 B3 MK - Corsair Dominator DHX+ 8Gb DDR3 @ 1867Mhz(CL7) - Gigabyte GTX 560Ti Windforce SOC 1Ghz - WD Caviar Blue 500Gb - Intel 510 SSD 120Gb(OS) - Corsair HX750W PSU - LG E2360V - Bose Companion 5 - Logitech G400 - Obsidian 650D - Hydro H70
Silenceville är inte uppkopplad
2012-07-18, 22:42   #93

huxflux

Medlem

Plats: Nacka

Registrerad: dec 2001

Citat:
Ursprungligen inskrivet av adrian_cool69 Visa inlägg
jaha så den 7 augusti kommer en mobil som andra tillverkare släppte för 2år sedan? *care face*

låt mig gissa:

- lite större skärm
- lite högre upplösning
- lite starka cpu
- mycket mer ömtålig
- mycket sämre batteritid
- fler tagna funktioner från android med nya IOS
det spelar ingen roll hur den ser ut eller vilken prestanda den har, iphone är fortfarande bättre i användarvänlighet... fast håller med om att tåligheten är mycket bättre på min google nexus än de iphones jag ägt.
2012-07-19, 11:14   #94

Martinson

Medlem

Martinsons avatar

Plats: /8

Registrerad: mar 2002

Citat:
jaha så den 7 augusti kommer en mobil som andra tillverkare släppte för 2år sedan? *care face*

låt mig gissa:

- lite större skärm
- lite högre upplösning
- lite starka cpu
- mycket mer ömtålig
- mycket sämre batteritid
- fler tagna funktioner från android med nya IOS
Konstigt att min iPhone alltid har varit snabbare i menyerna av samtliga anorid telefoner jag har testat.(HTC, Samsung, SE mfl)
Lagg i menynerna är ju det värsta som finns

Detta t om jämnfört med den lite slöare 3gs telefonen
2012-07-19, 11:36   #95

Json_81

Medlem

Plats: Romelanda

Registrerad: nov 2009

Citat:
Ursprungligen inskrivet av bluewear94 Visa inlägg
Jag får iallafall ut det tror det eller ej men det är sant, man kan stänga av onödiga grejer så som platstjänster så håller batteriet mycket längre
Batteriet räcker inte till 10 timmars surfande oavsett om du stängt av allt annat. Det räcker inte ens till ha igång skärmen 10 timmar.
Förmodligen överskattar du tiden du faktiskt använder telefonen.
2012-07-19, 11:37   #96

bjonss13

Medlem

bjonss13s avatar

Plats: kyrkhult

Registrerad: sep 2004

Jag gillar iPhone, det bara är så. Min bror hatar dem, det är bara så. :/
2012-07-19, 11:44   #97

vipah

Medlem

Registrerad: aug 2008

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Json_81 Visa inlägg
Batteriet räcker inte till 10 timmars surfande oavsett om du stängt av allt annat. Det räcker inte ens till ha igång skärmen 10 timmar.
Förmodligen överskattar du tiden du faktiskt använder telefonen.
Jag läste denna tråden i min iPhone från trådstart tills i jakt på tekniska specar, rykten och funderingar men möttes av samma diskussion som redan avklarats 1000ggr i liknande trådar, vi gillar olika saker.

Tiden jag spenderat på det känns som 10tim ungefär, så det gav mig åtminstone bättre batteritid, kanske inte behöver uppgradera ändå
vipah är inte uppkopplad
2012-07-19, 12:25   #98

Donkey

Medlem

Plats: Trelleborg

Registrerad: sep 2011

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Martinson Visa inlägg
Konstigt att min iPhone alltid har varit snabbare i menyerna av samtliga anorid telefoner jag har testat.(HTC, Samsung, SE mfl)

Fast samma ska gäller ju dock inte för Iphone 3g med ios4 .... slöare mög får man fanimej leta efter. Det var vid detta läget som jag bestämde mig för att dumpa min iphone i sjön och köpa mig en galaxy s som fortfarande med 4.1 "jelly Bean" är responsiv även om den börjar bli till åren så fungerar den fortfarande som den ska.

Missförstå mig inte för när jag köpte min 3g så var den jättabra fram tills Apple bestämde sig för att släppa en uppdatering som slöade ner den och sen bestämma sig för att göra den till EOL. Dem kunde iaf satt End of life innan uppdateringern eller en notis om att ios 4 fungerar till din modell men med stora prestandaförluster!
AMD FX-8120 @ 4.00 GHZ | Noctua NH-D14 | Kingston Hyper-X DDR3 1600Mhz | Sapphire HD Radeon 7970 - Arctic Xtreme Cooler homemade edition | Asus Sabertooth 990FX | OCZ ZT 750W 80+ Bronze | Fractal Design Define R4 | Qpad MK-80 | Steelseries Siberia V2 | 1st 120GB Corsair Force3 SSD 2x 1,5TB Samsung F1 1x 500GB Samsung
Donkey är inte uppkopplad
2012-07-21, 15:46   #99

johnh3

Medlem

Plats: Luleå

Registrerad: jun 2010

Risken är att det kanske blir överdrivna förhoppningar om iPhone 5 som inte infrias:
http://www.inc.com/john-brandon/will...-business.html

Men vi får väl se. Det är inte ensamma på samma sätt som när den första iPhonen kom. Android 4.1 har släppts, snart kommer Windows Phone 8 också.

Jag tycker kanske det mest spännade jag har sett inom smartphones är BlackBerry 10:
http://mashable.com/2012/07/03/blackberry-10-roadmap/
johnh3 är inte uppkopplad
2012-07-21, 16:31   #100

blogtweeter1

Medlem

blogtweeter1s avatar

Registrerad: dec 2011

Citat:
Ursprungligen inskrivet av RobCar Visa inlägg
Är du säker på det? Hans fru har en 4S och där finns inte problemet. Jag vet att 4 ska ha ingenjörsfel men inte om det är i så stor grad som farsan har.
För han köpten den inte för länge sedan. Isåfall får han byta ut till en ny, för som det är nu är det sämsta skiten jag varit med om, samtalsmässigt.
Har liksom många andra en iPhone 4, och aldrig haft några problem med samtalskvalitén. Bara för att en iPhone har dålig samtalskvalité, betyder det inte att alla har det automatiskt.

Tänk efter lite innan du trycker på "skicka svar".
2012-07-21, 18:10   #101

RobCar

Medlem

Plats: Småland

Registrerad: sep 2008

Citat:
Ursprungligen inskrivet av blogtweeter1 Visa inlägg
Har liksom många andra en iPhone 4, och aldrig haft några problem med samtalskvalitén. Bara för att en iPhone har dålig samtalskvalité, betyder det inte att alla har det automatiskt.

Finns trådar om samma problem med just 4:an och det hände i sammanband med tråden, och jag hörde efter lite om det verkligen var så dåligt eftersom jag hört att 4 är felbyggd med antennen.

Man hör och skriver om alla telefoner och dess olika problem, jag har inga undantag när det gäller iPhone.

Jag är inte en sån som tycker allt är bäst som jag själv har och allt annat är sämre så du kan va lugn.
RobCar är uppkopplad nu
2012-07-21, 18:40   #102

kyre

Medlem

kyres avatar

Plats: Fab 3

Registrerad: maj 2005

Citat:

Citat:
Finns trådar om samma problem med just 4:an och det hände i sammanband med tråden, och jag hörde efter lite om det verkligen var så dåligt eftersom jag hört att 4 är felbyggd med antennen.

Man hör och skriver om alla telefoner och dess olika problem, jag har inga undantag när det gäller iPhone.

Jag är inte en sån som tycker allt är bäst som jag själv har och allt annat är sämre så du kan va lugn.
Apple försökte mörka den felbyggda antennen med sin lögn om mjukvarufel, men dem lurade de flesta. Anandtech visar hur de ändrade "signalstaplarna" för att lugna kunderna. Enkelt förklarat gick de från exponentiell (som alla mobiler har) till linjär.
http://www.anandtech.com/show/3794/t...ne-4-review/2/

Du kan testa själv, det går att gå in i Service Mode (slå *3001#12345#* - Call) så visas mottagen signalstyrka i -dB. Håller du telefonen normalt tappar den 20-30 -dB mot om du inte nuddar båda antennerna. Ligger du på OK mottagning är 20-30 -dB skillnaden mellan "inga problem" och "du hörs inte". Du kortsluter helt enkelt antennerna med handen.

Tänk på att Sverige har bra mycket jämnare täckning än USA, så vi befinner oss inte lika ofta i halvdan täckning och drabbades aldrig lika mycket.
4S har ombyggd antenn och påverkas ej nämnvärt.

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Martinson Visa inlägg

Det finns faktiskt en enkel förklaring!
iOS har alltid hårdvaruaccelererat menyerna (grafikkretsen) medans Android lät processorn göra jobbet. Android fick inte detta förrän nu med 4.1 eller vad den heter, ginger? Dessutom kör ju Android saker i full hastighet i bakgrunden till skillnad från iOS så processorn är upptagen med annat och ska samtidigt rendera menyerna.
Denna skillnad försvinner ju nu så du kan återvända till Android.

Citera när du svarar, tack!
kyre är uppkopplad nu
2012-07-21, 21:29   #103

blogtweeter1

Medlem

blogtweeter1s avatar

Registrerad: dec 2011

Om vi bortser från sandlådediskussionerna ett tag och återgår till ämnet; vad vet vi såhär långt om specifikationerna för iPhone 5?

Det man förstått av rykten och spekulationer på Twitter är att den kommer få en större och ännu bättre skärm. Men så mycket mer vet man inte tydligen. Ej heller när lanseringsdatumet är, men man borde vara rätt säker på att den släpps i år eller?

Någon som har några riktiga och säkra fakta, förutom alla rykten och spekulationer?

Skickades från m.sweclockers.com
2012-07-21, 23:04   #104

S_Z

Medlem

S_Zs avatar

Registrerad: apr 2002

Citat:
Om vi bortser från sandlådediskussionerna ett tag och återgår till ämnet; vad vet vi såhär långt om specifikationerna för iPhone 5?

Det man förstått av rykten och spekulationer på Twitter är att den kommer få en större och ännu bättre skärm. Men så mycket mer vet man inte tydligen. Ej heller när lanseringsdatumet är, men man borde vara rätt säker på att den släpps i år eller?

Någon som har några riktiga och säkra fakta, förutom alla rykten och spekulationer?

Skickades från m.sweclockers.com
Det finns ingen säker fakta. Apple är ett av de företagen med mest hysch hysch kring sina produkter och till skillnad från många andra företag i denna bransch så presenterar de inte sina produkter förrän väldigt nära inpå faktiskt lansering.

Dock är det också ett av de företag som följer sitt produkt schema mest slaviskt också sett till de senaste åren. Att gissa sig till specifikationerna har inte varit alltför svårt.

Vad de normalt gör är att utveckla en SoC för iPad första som de sedan klockar ner den en aning och lanserar den med nästa iPhone. Denna gång lär det dock inte vara en exakt kopia av den SoC som används av iPad 3 (A5X) då den är grymt stor och skulle ta för mycket plats/alstra för mycket värme för en lite iPhone enligt många experter.

Gissningsvis har de krympt tillverkningstekniken så de fått ner storleken på SoC:en och så klockat ner den som vanligt. Sannolikt får den även 1G minne precis som iPad 3 om de fortsätter på samma bana som de historiskt sett gjort.

Utöver det sannolikt en större skärm (4") som du nämner och snacket går ju att skärmen har inbyggd touch-komponent så den kan bli tunnare än normalt när man har separat skärm och touch-komponenter.

Lanseringsdatum är också något som de följt slaviskt fram till iPhone 4S. Fram till den hade de alltid presenterat iPhonen på deras WWDC men med iPhone 4S valde man att, av okänd anledning (iOS5?, Siri?), presentera/lansera den i oktober. Personligen tror jag Apple håller fast vid sin nya produktcykel för iPhone och att de kommer lansera nästa i oktober igen.

Men allt är som sagt bara ryken och gissningar än så länge. Finns inget officiellt från Apple om kommande iPhone.

Senast redigerad av S_Z 2012-07-22 klockan 01:08.
S_Z är uppkopplad nu
2012-07-22, 03:52   #105

Magnus72

Medlem

Plats: Östersund

Registrerad: dec 2005

Skulle nog gissa på att Iphone 5 får SGX 543 MP4+ liksom Ipad 3 men med en Quad Core CPU istället. Roliga ändå är vad de flesta är insnöade på just CPU och inte GPU. Den GPU som sitter i Iphone 4s är det fortfarande ingen annan mobil som klår i ren och skär prestanda. Kolla in Andandtech´s djupgående genomgång SGX 543 MP2+.

Då Smartphones har blivit mer än just bara telefon och mer en bärbar spelplatform så är just grafikkort lika viktigt som CPU ifall du ska kunna lira alla nya avancerade 3D spel flytande.

Senast redigerad av Magnus72 2012-07-23 klockan 00:05.
Desktop: Core I7 2600K @ 4Ghz, 4GB Corsair XMS3 DDR3 @ 1600 MHz, GTX 460 OC. 3DMark06:26011,Vantage:17653,3DMark11:3956

Dell XPS M1730, X9000 @3.8 GHz, 4GB, 9800m GT SLI, 320GB Raid 0 SATA, AGEIA PHYSX, 1920x1200 WUXGA Screen. 3D Mark 06: 16668, Vantage P9256.
Magnus72 är inte uppkopplad
2012-07-22, 04:25   #106

RedSparowes

Medlem

RedSparowess avatar

Registrerad: nov 2011

Jag kommer aldrig köpa en windows phone för egna pengar, så det så.

"Nothing will benefit human health and increase chances of survival for life on earth as much as the evolution to a vegan diet." -Albert Einstein. Does anyone here have a higher IQ than Einstein?

RedSparowes är inte uppkopplad
2012-07-22, 07:47   #107

johnh3

Medlem

De flesta struntar nog om det skulle råka vara en Windows phone, Bada, Symbian, Android eller vad det må vara. Man köper en mobil för funktionen inte pga, ideologiska grunder.
Men får att återgå till iPhone 5. Det finns mycket rykten om den:
http://www.techradar.com/news/phone-...rumours-721534

Men vi får vänta tills den släpps så får man se vad som stämmer.
2012-07-22, 08:32   #108

Coca

Medlem

Cocas avatar

Plats: Stockholm

Registrerad: okt 2003

Det finns en enkel anledning till varför jag aldrig kommer äga en Iphone och de är det obefintliga media formats stödet tyvärr.
Att sitta och konvertera media är ett fet nej för mig personligen.
2012-07-22, 09:00   #109

Azodan

Medlem

Registrerad: nov 2004

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Coca Visa inlägg
Det finns en enkel anledning till varför jag aldrig kommer äga en Iphone och de är det obefintliga media formats stödet tyvärr.
Att sitta och konvertera media är ett fet nej för mig personligen.
Det finns en massa problem med iphone och ios men detta är inte ett av dem eftersom det finns 3dje parts appar som stödjer de flesta format
Azodan är uppkopplad nu
2012-07-23, 14:35   #110

johnh3

Medlem

iPhone 5 kontakten kan säkert bli ett problem om man har mycket tillbehör:
http://uk.news.yahoo.com/iphone-5-19...085400944.html

i så fall måste det väl bli en adapter om man inte ska slänga alla tillbehör på elektronikåtervinningen?
2012-07-23, 14:41   #111

S_Z

Medlem

S_Zs avatar

Registrerad: apr 2002

Citat:
Ursprungligen inskrivet av johnh3 Visa inlägg
iPhone 5 kontakten kan säkert bli ett problem om man har mycket tillbehör:
http://uk.news.yahoo.com/iphone-5-19...085400944.html

i så fall måste det väl bli en adapter om man inte ska slänga alla tillbehör på elektronikåtervinningen?
Finns redan en nyhetsartikel om det här på Swecklockers där det mesta sagts: http://www.sweclockers.com/nyhet/156...i-nasta-iphone

Som jag skrev där... ett icke-problem enligt mig.
S_Z är uppkopplad nu
2012-07-23, 14:49   #112

VincHeee

Medlem

VincHeees avatar

Registrerad: jan 2011

Jag har Nokia 3510i och jag är nöjd bättre hållbarhet får man leta efter
2012-07-23, 15:10   #113

Aeqvist

Medlem

Aeqvists avatar

Plats: öhhh?

Registrerad: sep 2002

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Ninjaflipp Visa inlägg
Nu har jag visserligen hållit Android nära hjärtat en längre tid men de senaste månaderna har jag insett att jag faktiskt inte bryr mig om telefoner särskilt mycket alls längre i och med att det enda jag använder dem till är att ringa, surfa och smsa.

Om min HTC Desire skulle få för sig att gå sönder, och om det visar sig att priset på iPhone 5 inte är helt käpprätt åt helvete och om man slipper iTunes så skulle jag faktiskt kunna tänka mig att köpa en. Fast jag vet inte. Känns som om att hela telefonen har en fet bratstämpel över sig.
Håller faktiskt med dig, man har slutat bry sig så mycket om telefoner, tror det är mest för att det är så liten skillnad på dom idag. Sen är det viktiga att man kan ringa och skicka nått sms då och då. Det räcker väldigt långt. Skulle också kunna ha en Iphone om den inte hade den status den hade...Tur att det finns andra telefoner som verkligen inte ALLA har Bratstämpel var ett fint ord
2012-07-23, 15:11   #114

L.Forsgren

Medlem

Plats: Umeå

Registrerad: apr 2009

Citat:
Inte för att Trolla på något sätt, men hur kan du uthärda en iPhone 4 en längre tid? Smatalskvaliteten i den mobilen är ju den sämsta i dagens moderna samhälle och täckningen bryts stundtals. Jag vet, för min farsa har en och trivs inte alls med den för jag hör väldigt ofta inte vad han säger i telefon. Hur kan man ens få sälja en produkt som är dålig på en denna punkt som är så centralt i en telefon. Det är ord från hjärtat och ingen pajkastning på Apple.
Det beror väl på vilket exemplar man får. Under bra omständigheter har inte ett enda samtal brutits för mig.

Enda gångerna det bryts är när jag befinner mig uppe i stugan där vi knappt har täckning. Alla teleonfer ligger på 1 plupp Edge.

Men annars är jag kanonnöjd med telefonen! Perfekt ljud i samtalen, ingen som har klagat på ljudet som kommer i den andra telefonen.

Så jag tycker inte du bör hoppa på sådär utan att faktiskt veta om det är just din fars telefon eller om det är något i allmänhet. Jag beställde min på releasedagen och kan inte vara mer än nöjd Inte en skråma efter två år och inga problem!

Till topic: Tyvärr har jag nog inte råd med 5an, men det återstår att se! Ska flytta under tiden telefonen släpps och pengarna lär väl gå till diverse inredning, men hoppas att en slant är kvar till 5an.

Citat:
Ursprungligen inskrivet av VincHeee Visa inlägg
Jag har Nokia 3510i och jag är nöjd bättre hållbarhet får man leta efter
Jag som har för mig att knapparna på 3510i går sönder lätt. Har för mig att det är dem där plastknapparna som är mjuka och känns som att de bör gå sönder Har dock aldrig haft en sådan telefon så kan ej veta utan går endast efter få minnen från högstadiet. Det var under den tiden 3510i blev hyfsat populär.
HDD: 500GB Seagate Barracuda 7200rpm PSU: Corsair CX 600W V2 80+
L.Forsgren är uppkopplad nu
2012-07-23, 15:21   #115

NiCkArN

Medlem

NiCkArNs avatar

Plats: Finspång

Registrerad: dec 2010

Tydligen så ska produktionen av Iphone 5 vara igång( enligt rykten....)

http://news.cnet.com/8301-13579_3-57...i-says-report/
Chassi :Corsair 650D Moderkort :ASRock P67 Fatal1ty Hårddisk :750GB WD 7200rpm SSD :Samsung 830 CPU :Intel Core i5 2500K@ 4,2ghz Minnen :Corsair 8GB VENGEANCE 4x2gb CPU kylare :Cooler Master Hyper 212 Plus GPU :Asus GTX 560Ti(920mhz) PSU :Corsair AX 850W modular 80+ GOLD Läsare/brännare :Samsung 22X Surfplatta Ipad2 16gb Wifi MobilIphone 5 16gb Citera för svar Checka gärna mitt galleri!
NiCkArN är inte uppkopplad
2012-07-23, 15:28   #116

mppl

Medlem

Plats: uppsala

Citat:
visst, 2 år kanske var lite att ta i men det finns gott om mobiler som ligger före iphone i specs och har gjort det en längre period.

För att iphone 5 ens ska bli interssant måste de göra den minst 4tum med en retina display med en retarded hög upplösning utan att batteritiden lider.

men det jag HATAR mest med iphone är hur känsliga de är... kanske gorillaglas 3 skulle vara något för apple att investera i
Bara för att du har slängt din mobil i marken så betyder det inte att dom är känsliga. Tycker Iphone 4 håller ganska bra.
mppl är inte uppkopplad
2012-07-23, 15:41   #117

Waowt

Medlem

Plats: Du kan ju alltid gissa

Registrerad: maj 2012

Citat:
Ursprungligen inskrivet av NiCkArN Visa inlägg
Android fanboy....

Så Iphone 5 kommer prestera och ha samma funktioner som den första galaxy? Lets see...

--

Tycker det ska bli intressant hur den presterar mot Samsungs s3!
Jag antar att han skämtade. Men han menade nog också att Apple ligger ganska långt efter. Den har blivit ömtåligare, har hört klagandes på batteritid (vilket det inte var så mycket problem med tidigare) och att efter 1 år får du bara ett lite snäpp bättre system och kanske bättre bild och kamera förstås.
Nej jag ska inte klaga på prestanda på iPhone den är helt okej men är mera medelklassen inte bland topp. Apple kanske borde tänka på att göra en mobil som klarar att bli tappad en meter ovanför vardagsrums golvet som i princip alla andra gör, även dom billiga telefonerna.
Men nej dom behöver knappt göra något eftersom alla dessa fans kommer köpa den ändå oavsett. En snygg design, bra reklam och en Apple-logga på baksidan räcker!
Waowt är inte uppkopplad
2012-07-23, 15:43   #118

Waowt

Medlem

Plats: Du kan ju alltid gissa

Registrerad: maj 2012

Citat:
Ursprungligen inskrivet av mppl Visa inlägg
Bara för att du har slängt din mobil i marken så betyder det inte att dom är känsliga. Tycker Iphone 4 håller ganska bra.
Har hört många som tappat den 1 meter och den gått sönder. Men å andra sidan så var det en tjej som tappade den flera meter men den klarade sig. Beror på vart den hamnar, eftersom det är bara på sidorna som den tål stryk. Men det borde den väl göra överallt, eller?
Waowt är inte uppkopplad
2012-07-23, 15:52   #119

RepZi

Medlem

Plats: Stockholm

Registrerad: mar 2011

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Waowt Visa inlägg
Har hört många som tappat den 1 meter och den gått sönder. Men å andra sidan så var det en tjej som tappade den flera meter men den klarade sig. Beror på vart den hamnar, eftersom det är bara på sidorna som den tål stryk. Men det borde den väl göra överallt, eller?
Jo stämmer bra det, jag har tappat min iPhone 4 mer gånger än jag kommer ihåg. Den har alltid hållit, tror nog det beror väldigt mycket på vilken vinkel den landar på golvet/marken precis som du säger.

Dock så har man massivs med repor längs kanten, nåja får man tåla med tills man har skaffat iPhone 5.
RepZi är inte uppkopplad
2012-07-23, 17:43   #120

RobCar

Medlem

Plats: Småland

Registrerad: sep 2008

Citat:
Ursprungligen inskrivet av L.Forsgren Visa inlägg
Det beror väl på vilket exemplar man får. Under bra omständigheter har inte ett enda samtal brutits för mig.

Enda gångerna det bryts är när jag befinner mig uppe i stugan där vi knappt har täckning. Alla teleonfer ligger på 1 plupp Edge.

Men annars är jag kanonnöjd med telefonen! Perfekt ljud i samtalen, ingen som har klagat på ljudet som kommer i den andra telefonen.

Så jag tycker inte du bör hoppa på sådär utan att faktiskt veta om det är just din fars telefon eller om det är något i allmänhet. Jag beställde min på releasedagen och kan inte vara mer än nöjd Inte en skråma efter två år och inga problem!

Till topic: Tyvärr har jag nog inte råd med 5an, men det återstår att se! Ska flytta under tiden telefonen släpps och pengarna lär väl gå till diverse inredning, men hoppas att en slant är kvar till 5an.

Jag som har för mig att knapparna på 3510i går sönder lätt. Har för mig att det är dem där plastknapparna som är mjuka och känns som att de bör gå sönder Har dock aldrig haft en sådan telefon så kan ej veta utan går endast efter få minnen från högstadiet. Det var under den tiden 3510i blev hyfsat populär.

Som sagt så har jag förklarat efter det inlägget om du läser vidare i Tråden. Problemet är inte tagit från luften... Men efter upprättelse att inte det var generella problemet så måste ju farsans före detta iPhone 4 vara trasig med all säkerhet, men han har nu min före detta Motorola RAZR och är mycket nöjd.
RobCar är uppkopplad nu
Sök jobb