IOS 6.1 JB Confirmed :D

Permalänk

IOS 6.1 JB Confirmed :D

Bara att njuta denna veckan

http://www.evasi0n.com/

Permalänk

Hmmmm, frågan är om man ska utsätta sin iPhone 5 för det ^^

Visa signatur

Lenovo Y510p || iPhone 5 || Playstation 3

Permalänk
Hedersmedlem

fan va nice!! iPhone utan jailbreak suger hårt asså

Permalänk
Medlem

Lugna er, det är inte första gången någon okänd kommer och påstår att de har jailbreak före dev team.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk

Jo suger en del, Har väntat ett tag på detta!

Permalänk
Skrivet av P-NILZ:

Lugna er, det är inte första gången någon okänd kommer och påstår att de har jailbreak för dev team.

Okänd?

Permalänk

Du vet att dev team har bytt namn?

Permalänk

Jarrå, men har ios 6.1 släppts än?

Visa signatur

Nils-Julius

Permalänk
Skrivet av Tartaros:

Jarrå, men har ios 6.1 släppts än?

Släpptes för någon timme sedan, har det på min Femma

Visa signatur

Lenovo Y510p || iPhone 5 || Playstation 3

Permalänk
Skrivet av Chipper9117:

Släpptes för någon timme sedan, har det på min Femma

Jaha blir och dra ner det på direkten

Visa signatur

Nils-Julius

Permalänk
Inaktiv

Jag har nyligen bytt upp/ner(?) mig från android, och där rootade jag en hel del, och jag lyckades aldrig bricka någon telefon. Min fråga är, om hur det är med iphone, är det lätt/svårt att bricka sin iphone pga jailbreak?

Permalänk
Medlem

Har inte varit på IOS-scenen på ett bra tag så har ingen koll på hur grupperna ser ut.
Men om MuscleNerd tweetrar detta:

så kan jag säga att det med stor sannolikhet är legit.

Permalänk

Men helvetes fan, Någon som kan hjälpa mig? Har en 5:a och det funkade inte och uppdatera så jag fick något med 3014 fixade det sedan kom det upp igen fast med -1 skit :S

Visa signatur

Nils-Julius

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tartaros:

Men helvetes fan, Någon som kan hjälpa mig? Har en 5:a och det funkade inte och uppdatera så jag fick något med 3014 fixade det sedan kom det upp igen fast med -1 skit :S

Stäng av brandvägg å antivirus. Säkert det som spökar.

Permalänk
Skrivet av ozo64:

Stäng av brandvägg å antivirus. Säkert det som spökar.

Fick till det igår men tack ändå

Visa signatur

Nils-Julius

Permalänk
Medlem

JB släps väl i helgen under superbowl...

Visa signatur

1:MSI Z170A G M5| I7-6700K @ 4.7Ghz | CV 4x8GB LPX DDR4 3000 | NH-D15S | FD N R2 650W | FD R5 White | GTX780Ti
2:P8Z68-V PRO/GEN3 | I7-2700K @ 4.6Ghz | XMS3 DDR3 16GB 1600 | NH-D15S | GTX 770 | FD R3 White | Benq XL2720T
3:GA-Z77-D3H | i5-3570K @ X.XGhz | Corsair DDR3 16GB 1600 | GTX 660 Ti DCUII TOP | Benq G2420HD
4:Intel S5500BC | 2x Xeon X5650 | 32GB ECC | Samsung 850 EVO 500GB | 2x Hyper 212 EVO | TX750 V2 | CM Stacker 32TB
5:HTPC | Nvidia Shield TV 16GB (P2897) | ZOTAC ZBOX Nano AQ01 | 8GB DDR3 | A1200 72MB Blizzard 1230IV+SCSI-Kit

Permalänk

Söndag ja.

Permalänk
Medlem
Skrivet av P-NILZ:

Lugna er, det är inte första gången någon okänd kommer och påstår att de har jailbreak före dev team.

Men sen finns det okända som hjälper dev team, jag har letat efter exploits bl a, ganska länge

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R4, Moderkort: AsRock Z77 Pro4, PSU: Antec VP650PM 650W, CPU: Intel Core i5 3570K @ 4.3Ghz, HDD: 500GB Western Digital Caviar Green 3,5, SSD: Samsung 840 Pro Series 128GB, OS: Windows 7 Ultimate 64 Bit

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Chipper9117:

Hmmmm, frågan är om man ska utsätta sin iPhone 5 för det ^^

YOLO!!! (jk)

Vad skulle kunna hända? Garantin bryts? För man brukar ju berätta för Apple/Operatören/Återförsäljaren att man jailbreakat sin iFån. ^_^

Permalänk
Medlem

Ser inget behov att jailbreaka. Innan det fanns ngn app store så jailbreakade jag men har slutat sedan de började med det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ozo64:

Ser inget behov att jailbreaka. Innan det fanns ngn app store så jailbreakade jag men har slutat sedan de började med det.

t w e a k s.

Visa signatur

CoreOS

Permalänk
Medlem

Jag kör tethered jailbreak på min iPhone 4 med 6.0 just nu, sen när jag kör en programuppdatering till 6.1 försvinner Cydia och alla tweaks helt? I såna fall, kommer de tillbaka sen när jag skaffar untethered jailbreak för 6.1? Annars får jag väl ta o skriva ner alla tweaks och appar jag har laddat ner från Cydia.

Tack

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte Z170X Gaming 3 | CPU: i7 6700K @ 4,4GHz | Grafikkort: ASUS GTX 1070 8GB STRIX | PSU: EVGA Supernova G2 650W | RAM: Kingston HyperX 16GB 2133MHz | SSD: Samsung 850 EVO 1TB & 500GB Chassi: FD Define S

Permalänk
Medlem
Skrivet av kjsebbe:

Jag kör tethered jailbreak på min iPhone 4 med 6.0 just nu, sen när jag kör en programuppdatering till 6.1 försvinner Cydia och alla tweaks helt? I såna fall, kommer de tillbaka sen när jag skaffar untethered jailbreak för 6.1? Annars får jag väl ta o skriva ner alla tweaks och appar jag har laddat ner från Cydia.

Tack

Allt försvinner ja. Bra idé att skriva ner vad man har.

Permalänk
Medlem
Skrivet av elev10:

t w e a k s.

Jag behöver inga t w e a k s

Permalänk
Skrivet av ozo64:

Jag behöver inga t w e a k s

Vilken tur att det inte är tvång på JB, eller vad säger du....

Permalänk
Medlem

http://www.evasi0n.com/ https://twitter.com/evad3rs
MuscleNerd, planetbeing, Pod2g och pimpskeks är teamet
EDIT: Är jäääääävligt taggad!!!

Visa signatur

Fractal Design Arc Midi R2, 4670k, Sabertooth Z87, Gigabyte Gtx 780 Windforce, Samsung Evo 2x120gb Raid0, Seasonic X-650, A-data XPG 16gb Inet edition, Seagate-någonting 2tb

Permalänk
Medlem
Citat:

85%: First major round of testing concluded successfully on Windows and Mac. Come back soon!

Frågan är ju när under denna söndag det släpps.

Det har ju talats om superbowl, och det startar ju tyvärr först efter midnatt svensk tid...

Permalänk

Finns en utsatt tid om allt går som det ska så släpps den 19.00 svensk tid

Permalänk
Inaktiv

Ska detta funka på iPhone5 ?

Permalänk
Skrivet av anon200213:

Ska detta funka på iPhone5 ?

Ja