Sidan 12 av 12 « Första 291011 12

Verktyg Visningsval
2013-02-06, 17:00   #331

Justbecause

Avstängd

Registrerad: sep 2012

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Zerion123 Visa inlägg
Nån som vet hur man får bort jailbreaken? Gjort en backup innan jag la in det, men går ej att få tillbaka?
Svar uppskattas! Tack på förhand.
Återställ telefonen

Skickades från m.sweclockers.com
2013-02-06, 17:04   #332

Zerion123

Medlem

Plats: Sala

Registrerad: jun 2011

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Justbecause Visa inlägg
Återställ telefonen

Jaha, trodde jag kunde få tillbaka min säkerhets kopia? eller återställa telefonen först? sen lägg in säkerhets kopian?
Zerion123 är inte uppkopplad
2013-02-06, 17:35   #333

XboxGamern

Medlem

Registrerad: sep 2011

Citat:
Jaha, trodde jag kunde få tillbaka min säkerhets kopia? eller återställa telefonen först? sen lägg in säkerhets kopian?
tror det jag
XboxGamern är inte uppkopplad
2013-02-06, 17:37   #334

Zerion123

Medlem

Plats: Sala

Citat:
Ursprungligen inskrivet av XboxGamern Visa inlägg
tror det jag
Okej, tackar får ta och prova det, skulle va bra om det gick att få tillbaka allt, annars är det bara börja om från noll
Zerion123 är inte uppkopplad
2013-02-06, 17:52   #335

Juicis

Medlem

Juiciss avatar

Plats: Uppsala

Registrerad: maj 2012

Citat:
Fortfarande enklare i det som finns i iOS med ett knapptryck, bara att välja vilket konto det ska ske i

Ja det känns än en gång meningslöst att dividera med dig då du inte har testat eller ens har lust att göra det. Poängen är att det ska förenkla. Med tweaken så blir det tre knapptryckningar som raderar 20 mess i stället för att markera alla 20 en och en och sen på soptunnan.
P. J. Plauger, Computer Language, March 1983
Juicis är inte uppkopplad
2013-02-06, 18:05   #336

Tozzi

Medlem

Tozzis avatar

Plats: Upplands Väsby

Registrerad: jan 2007

Citat:
Nån som vet hur man får bort jailbreaken? Gjort en backup innan jag la in det, men går ej att få tillbaka?
Svar uppskattas! Tack på förhand.
Citat:
Gör kopia, återställ luren, sen kommer den råga dig om det är en Ny telefon, eller om du har en säkerhetskopis/återställa från fil eller liknande, och då ska du hänvisa till din backup.
i7 920, Antec kühler 620, Asus P6T-Deluxe, Corsair Dominator 6*2GB 1600Mhz, XFX Core Edition 750W, Nvidia GTX 770
Tozzi är inte uppkopplad
2013-02-06, 18:07   #337

Tozzi

Medlem

Tozzis avatar

Plats: Upplands Väsby

Registrerad: jan 2007

Citat:
Fortfarande enklare i det som finns i iOS med ett knapptryck, bara att välja vilket konto det ska ske i

Jo, men istället för att klicka på varje enskild mail, kan han välja "alla mellan dessa två mail inkl de två ska raderas". Precis som han säger, att använda shift, klicka på första och sista.

För få antal mail eller random så funkar ju visst den inbyggda funktionen tillräckligt, men i Juicis fall vill han kunna ta bort många i rad utan och behöva klicka på allihop, och då är hans metod/tweak klart effektivast.
i7 920, Antec kühler 620, Asus P6T-Deluxe, Corsair Dominator 6*2GB 1600Mhz, XFX Core Edition 750W, Nvidia GTX 770
Tozzi är inte uppkopplad
2013-02-06, 18:16   #338

Koffe_93

Medlem

Plats: Örebro

För er som fastnar vid Apple Logan vid boot:
Håll in Power+Home och sedan boota om den,
funkar för mig varje gång
Koffe_93 är inte uppkopplad
2013-02-06, 20:17   #339

Jimmy_johansson

Medlem

Plats: Forserum

Registrerad: mar 2010

installus finns ju inte men ... finns ju vshare som funkar fint
Jimmy_johansson är inte uppkopplad
2013-02-06, 20:36   #340

Juicis

Medlem

Juiciss avatar

Plats: Uppsala

Registrerad: maj 2012

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Tozzi Visa inlägg
Då tömmer man ju alla?!

Varför skulle man inte vilja ha sin skräplåda i mobilen för? Man använder ju den fortf, och därmed fortf behöver/kommer vilja se mailen som ramlar in där. Bara jobbigt och behöva logga in manuellt varje gång då, varför inte ha det kopplat och klart från början?

Nej, inte just den enskilda orsaken till JB, det är ju helheten och valfriheten som lockar, att kunna lägga till funktioner som man önskas ha, anpassa den helt efter eget tycke och göra den ja, personlig.

Som Tozzi påpekar, det är helheten och valfriheten som gör att man JB. Jag hänger inte upp mig mailfunktionen utan den tweaken är mest en trevlig feature för min del.

Senast redigerad av phz114n 2013-02-07 klockan 10:42. Anledning: Citat bortredigerat
P. J. Plauger, Computer Language, March 1983
Juicis är inte uppkopplad
2013-02-07, 10:41   #341

phz114n

Moderator

phz114ns avatar

Plats: Göteborg

Registrerad: okt 2002

*Tråd rensad*

Det är korrekt att man ska diskutera på ett diskussionsforum, men det går att diskutera utan att hela tiden ha vad som brukar kallas "en tråkig ton". Det hamnar ofta väl nära §1.5 i reglerna:
Citat:
§1.5  Att uttala sig provocerande endast för att reta upp andra (så kallat trollande) är inte tillåtet.
En irriterad ton i inlägg fortplantar sig bara och försämrar diskussionsklimatet. Varför kan vi inte alla bara vara vänner här i världen?

Diskutera gärna sakfrågor, men var inte dryga mot andra användare bara för sakens skull.

Och som alltid: anmäl inlägg som ni tycker bryter mot reglerna.
phz114n är inte uppkopplad
Senaste nyheterna

Redaktionens senaste nyhetsrubriker