Byta Samsung S3 till S5?

Permalänk

Byta Samsung S3 till S5?

Hej!

Jag har en Samsung Galaxy S3 just nu och vill skaffa en ny telefon.
Ska jag köpa S5:an eller ska jag skaffa S4:an?

Har kollat runt lite på olika recensioner och en del säger att S5:an inte alls är så bra
medans andra säger att den är det. Kommer jag att känna mer på att skaffa S5:an
än S4:an eller ska jag kolla på nån annan mobil?

Kommer att bli mycket tacksam för svar:)

Visa signatur

[Intel Core i5 3570K 3,4Ghz] [MSI Z77A-GD65 ATX] [ Gigabyte Radeon HD7970 GHz 3 GB]
[Corsair 16GB VENGEANCE LP] [Corsair TX 750M] [Intel 520 SSD 120GB] [2x 500 GB, 1x 2 TB] [ASUS 24" VG248QE]
[Corsair Obsidian 550D]

Permalänk
Medlem

Det beror på vad du har för krav av en mobil. Själv kör jag med S4:an och jag tycker den är riktigt bra. Men om jag fick välja om kanske jag skulle valt Nexus 5. Vill gärna köra Android utan Samsungs bloatware.

Visa signatur

Processor: Intel i7 3770 3.4GHz, Grafikkort: Asus GeForce GTX TITAN 6GB, Ramminnen: Corsair 16GB DDR3 Dominator 1600Mhz, Moderkort: MSI Z77 MPOWER Z77 S-1155 ATX IVY, SSD: Intel 520 120GB, CPU kylare: Corsair H80i, Nätagg: Corsair AX 760I Digital ATX Modular PSU 760W, Chassi: Corsair Miditower Carbide 300R ATX Black

Permalänk
Medlem

Själv bytte jag från S3 4G till Nexus 5 (röd) nyligen och är jäkligt nöjd. Skönt att slippa TouchWiz.

Visa signatur

Core i7 5820K @ 4.5GHz | Asus Strix X99 Gaming | Palit Super Jetstream GTX 1080 | 16GB Corsair Vengeance LPX DDR4 2666MHz | Intel® 750 SSD 400GB PCIe, Samsung 840/850 Evo 750GB & 1TB | Asus 12x Blu-Ray Combo | Phanteks Enthoo Luxe | 3x Nanoxia Deep Silence 140mm + 5x 120mm | Corsair H105 | Corsair AX1200i 1200W | Windows 10 Pro | Asus ROG Swift PG348Q | Audio Pro Addon T12 | Sennheiser HD650 | Corsair Vengeance K70 | Mad Catz R.A.T. 7 MMO

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bascule666:

Själv bytte jag från S3 4G till Nexus 5 (röd) nyligen och är jäkligt nöjd. Skönt att slippa TouchWiz.

Fan, nu blir man ännu mer sugen på att skaffa en, haha.

Visa signatur

Processor: Intel i7 3770 3.4GHz, Grafikkort: Asus GeForce GTX TITAN 6GB, Ramminnen: Corsair 16GB DDR3 Dominator 1600Mhz, Moderkort: MSI Z77 MPOWER Z77 S-1155 ATX IVY, SSD: Intel 520 120GB, CPU kylare: Corsair H80i, Nätagg: Corsair AX 760I Digital ATX Modular PSU 760W, Chassi: Corsair Miditower Carbide 300R ATX Black

Permalänk
Skrivet av qu4ntum:

Det beror på vad du har för krav av en mobil. Själv kör jag med S4:an och jag tycker den är riktigt bra. Men om jag fick välja om kanske jag skulle valt Nexus 5. Vill gärna köra Android utan Samsungs bloatware.

Kollar rätt så mycket på film och lyssnar mycket på musik, så bra skärm och bra ljud skulle inte sitta fel.
Sen händer det att jag spelar på mobilen också som är lite mer grafik krävande(så inte candy crush ).
Det händer att jag fotografera ibland med så en bra kamera skulle sitta fint också.
Vill också bara köra Android så ingen Windows eller iOS telefon.

Visa signatur

[Intel Core i5 3570K 3,4Ghz] [MSI Z77A-GD65 ATX] [ Gigabyte Radeon HD7970 GHz 3 GB]
[Corsair 16GB VENGEANCE LP] [Corsair TX 750M] [Intel 520 SSD 120GB] [2x 500 GB, 1x 2 TB] [ASUS 24" VG248QE]
[Corsair Obsidian 550D]

Permalänk
Medlem
Skrivet av soulbrain:

Kollar rätt så mycket på film och lyssnar mycket på musik, så bra skärm och bra ljud skulle inte sitta fel.
Sen händer det att jag spelar på mobilen också som är lite mer grafik krävande(så inte candy crush ).
Det händer att jag fotografera ibland med så en bra kamera skulle sitta fint också.
Vill också bara köra Android så ingen Windows eller iOS telefon.

Jag skulle då tipsa om att se den här recensionen av Nexus 5:

Kolla även hans andra videos när han pratar om Samsung S4 och S5 etc. Du har ju även HTC One som är mycket populär!

Visa signatur

Processor: Intel i7 3770 3.4GHz, Grafikkort: Asus GeForce GTX TITAN 6GB, Ramminnen: Corsair 16GB DDR3 Dominator 1600Mhz, Moderkort: MSI Z77 MPOWER Z77 S-1155 ATX IVY, SSD: Intel 520 120GB, CPU kylare: Corsair H80i, Nätagg: Corsair AX 760I Digital ATX Modular PSU 760W, Chassi: Corsair Miditower Carbide 300R ATX Black

Permalänk
Testpilot
Skrivet av soulbrain:

Kollar rätt så mycket på film och lyssnar mycket på musik, så bra skärm och bra ljud skulle inte sitta fel.
Sen händer det att jag spelar på mobilen också som är lite mer grafik krävande(så inte candy crush ).
Det händer att jag fotografera ibland med så en bra kamera skulle sitta fint också.
Vill också bara köra Android så ingen Windows eller iOS telefon.

Galaxy S5, Nexus 5, HTC ONE M8 och Oppo Find 7, är alla 4.a riktigt fina lurar.

Kolla in android authority och MKBHD på youtube för recensioner och "VS" videos

Visa signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MHz | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 2666MHz | ROG RTX 3090 Ti >

B < RK96 | VGN K75 Pro | Deathadder V2 Pro >

Permalänk
Avstängd
Skrivet av soulbrain:

Kollar rätt så mycket på film och lyssnar mycket på musik, så bra skärm och bra ljud skulle inte sitta fel.
Sen händer det att jag spelar på mobilen också som är lite mer grafik krävande(så inte candy crush ).
Det händer att jag fotografera ibland med så en bra kamera skulle sitta fint också.
Vill också bara köra Android så ingen Windows eller iOS telefon.

Själv har jag en HTC ONE, bra skärm, vädligt bra ljud, kolla på den nya, tror den heter HTC ONE M8

Permalänk
Medlem

S5 är ju väsentligt bättre än S4, t ex längre batteritid, vattentät, bättre prestanda.

Permalänk

Förväntande mig inte så här många svar
Har kollat på recensioner på Galaxy S5, Nexus 5, HTC ONE M8 och Oppo Find 7 nu.
Oppo Find 7 hade jag aldrig hört talas om innan blev jädrigt sugen på den
men vet inte fall om jag vågar att beställa en, eftersom det inte går att beställa från
t.ex. Inet eller Dustin.

Nexus verkar vara bra men tror inte den är nåt för mig
och HTC verkar ok med men tveksam på kameran den hade.
Så står nog just nu mellan Samsung S5 och HTC one M8,
fast Samsung telefonen är ju lite billigare också.

Jag fattar inte varför så många hakar upp sig på att S5:an är "plastig"
och att den har TouchWiz eller vad det nu heter.

Visa signatur

[Intel Core i5 3570K 3,4Ghz] [MSI Z77A-GD65 ATX] [ Gigabyte Radeon HD7970 GHz 3 GB]
[Corsair 16GB VENGEANCE LP] [Corsair TX 750M] [Intel 520 SSD 120GB] [2x 500 GB, 1x 2 TB] [ASUS 24" VG248QE]
[Corsair Obsidian 550D]

Permalänk

Kan du bara gå till någon affär och testa????
Exempel Tele2/3

Visa signatur

Intel core i7 4770k 4.4ghz|Msi 780 Lightning bios (skyn3t)|Msi Mpower Z87|16Gb,kingston hyperX predator,2400 MhZ| windows 8.1 Pro|H100 crosshair|Cooler Master HAF X|Antec High Current Gamer 900W 80+Bronze|smartPhone Lg g2 32Gb
Headset| logitech g430

Permalänk
Medlem

Oppo find 7 säljs bara från deras egna europeiska webbshop, samma garanti villkor borde gälla. Hade dock för mig att den skulle ha wqhd upplösning vilket den inte har :/ eller ska de släppa den versionen senare?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av rustax:

Oppo find 7 säljs bara från deras egna europeiska webbshop, samma garanti villkor borde gälla. Hade dock för mig att den skulle ha wqhd upplösning vilket den inte har :/ eller ska de släppa den versionen senare?

Skickades från m.sweclockers.com

Har för mig att Oppo7 släpps i två versioner där värstingen släpps först i Augusti eller däromkring...

Visa signatur

Asus Sabertooth X58 - Xeon X5680 - 12GB DDR3 - ASUS GTX1080 8GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av soulbrain:

Förväntande mig inte så här många svar
Har kollat på recensioner på Galaxy S5, Nexus 5, HTC ONE M8 och Oppo Find 7 nu.
Oppo Find 7 hade jag aldrig hört talas om innan blev jädrigt sugen på den
men vet inte fall om jag vågar att beställa en, eftersom det inte går att beställa från
t.ex. Inet eller Dustin.

Nexus verkar vara bra men tror inte den är nåt för mig
och HTC verkar ok med men tveksam på kameran den hade.
Så står nog just nu mellan Samsung S5 och HTC one M8,
fast Samsung telefonen är ju lite billigare också.

Jag fattar inte varför så många hakar upp sig på att S5:an är "plastig"
och att den har TouchWiz eller vad det nu heter.

Har en S4(med Nova Launcher), TouchWiz hatet kan jag inte förstå men S4an är sjukt plastig, känns som en leksak som kommer gå i tusen bitar om man tappar den. Men på med ett skydd försvinner den känslan helt och hållet. S5 är förmodligen bättre men inte i närheten av M8. Lyssnar du på musik och tittar på film med lurar på? Högtalarna på M8 är de bästa på marknaden så kollar du på film utan lurar så är den förmodligen det bästa alternativet för dig.

Har du kollat något på LG G2? Köper du mobilen utan abonnemang så är den svårslagen med ett pris på 3500kr.

Visa signatur

Case: Lian Li PC-V354B | GPU: Sapphire R9 290 Tri-X | MB: ASUS Z97M-PLUS | CPU: Intel 4970k @ 4,0GHz | Cooler: Noctua NH-C12P | RAM: 24GB cl10 1600MHz | PSU: Cooler Master V550S | Storage: Samsung SSD 830-Series 128GB | 13TB WD RED

Peripherals: Creative Tactic3D Alpha | Filco Majestouch-2 | Logitech G400 | Dell UltraSharp U2312HM

Permalänk
Medlem

Var inne på Tele2 igår och klämde på S5:an.
I mitt tyckte så är den fruktansvärt ful.
Gillade både s3 och stan och fastän plastet så kändes de ändå hyfsat välbyggda.
S5an kändes riktigt billig.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Testpilot
Skrivet av soulbrain:

Förväntande mig inte så här många svar
Har kollat på recensioner på Galaxy S5, Nexus 5, HTC ONE M8 och Oppo Find 7 nu.
Oppo Find 7 hade jag aldrig hört talas om innan blev jädrigt sugen på den
men vet inte fall om jag vågar att beställa en, eftersom det inte går att beställa från
t.ex. Inet eller Dustin.

Nexus verkar vara bra men tror inte den är nåt för mig
och HTC verkar ok med men tveksam på kameran den hade.
Så står nog just nu mellan Samsung S5 och HTC one M8,
fast Samsung telefonen är ju lite billigare också.

Jag fattar inte varför så många hakar upp sig på att S5:an är "plastig"
och att den har TouchWiz eller vad det nu heter.

Oppo har sin egna Euro butik, så det är precis samma villkor och garantier som om du skulle beställa telefonen direkt från vilken annan leverantör som helst (2 års garanti osv.). Finns otroligt mycket folk som har varit super nöjd med föregångaren, och kan du vänta med telefon tills Juni så kommer det en model med 1440p 5.5" med (utöver den vanliga 1080p som lanseras nu).

Har en kompis som sitter i precis samma sits som dig, så kan säga vad jag sagt till honom;

*Galaxy serien är en all-around telefon, den har precis samma hårdvara som alla andra top telefoner, den har OK batteri och förmodligen den "bästa" kameran för en svenne-svensson i en mobil. Dock det jag tycker den faller platt på sitt arsle med är designen... har själv en S4.a just nu, och varit på the Phone House och klämt på S5.an, både är OTROLIGT plastiga i jämförelse med tex. HTC ONE eller Xperia Z(1/2), så vill du ha premium känslan du betalar för inte bara rå prestanda så är inte Galaxy vägen du vill ta.

*Sedan när det kommer till skärm så är Super Amoled väldigt subjektivt, jag gillar det dock.

*Och vad gäller touchwiz.. om du någonsin har använt stock android, då kommer du avsky TouchWiz förmodligen. Har själv ägt S2.an och nu S4.an, kör nu även Cyanogenmod 11 (4.4.2) istället för Samsungs Android TouchWiz (4.4.2). Men ännu en gång, det är en smaksak och för någon som inte "vet något annat" funkar det säkert super fint, vilket är vad de går för när de försöker tvinga på dig funktioner du "behöver"

Men som flera har föreslagit, tycker du ska försöka åka till t.ex. tele2 eller the phone house och kolla in telefonerna själv, för hur mycket vid swecare än tycker till så är det i slutet av dagen du som ska använda telefon dagligen, och alla har vi olika preferenser och förutsättningar med vad man ska med telefonen till

Visa signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MHz | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 2666MHz | ROG RTX 3090 Ti >

B < RK96 | VGN K75 Pro | Deathadder V2 Pro >

Permalänk
Medlem

Eller så väntar du på denna som förmodligen kommer möta alla dina behov.
http://www.swedroid.se/oneplus-one-slapps-sverige-3150-kronor...

Priset är rätt oslagbart också.

Permalänk
Skrivet av Cruentusa:

Har en S4(med Nova Launcher), TouchWiz hatet kan jag inte förstå men S4an är sjukt plastig, känns som en leksak som kommer gå i tusen bitar om man tappar den. Men på med ett skydd försvinner den känslan helt och hållet. S5 är förmodligen bättre men inte i närheten av M8. Lyssnar du på musik och tittar på film med lurar på? Högtalarna på M8 är de bästa på marknaden så kollar du på film utan lurar så är den förmodligen det bästa alternativet för dig.

Har du kollat något på LG G2? Köper du mobilen utan abonnemang så är den svårslagen med ett pris på 3500kr.

Skrivet av phoenixdisciple:

Oppo har sin egna Euro butik, så det är precis samma villkor och garantier som om du skulle beställa telefonen direkt från vilken annan leverantör som helst (2 års garanti osv.). Finns otroligt mycket folk som har varit super nöjd med föregångaren, och kan du vänta med telefon tills Juni så kommer det en model med 1440p 5.5" med (utöver den vanliga 1080p som lanseras nu).

Har en kompis som sitter i precis samma sits som dig, så kan säga vad jag sagt till honom;

*Galaxy serien är en all-around telefon, den har precis samma hårdvara som alla andra top telefoner, den har OK batteri och förmodligen den "bästa" kameran för en svenne-svensson i en mobil. Dock det jag tycker den faller platt på sitt arsle med är designen... har själv en S4.a just nu, och varit på the Phone House och klämt på S5.an, både är OTROLIGT plastiga i jämförelse med tex. HTC ONE eller Xperia Z(1/2), så vill du ha premium känslan du betalar för inte bara rå prestanda så är inte Galaxy vägen du vill ta.

*Sedan när det kommer till skärm så är Super Amoled väldigt subjektivt, jag gillar det dock.

*Och vad gäller touchwiz.. om du någonsin har använt stock android, då kommer du avsky TouchWiz förmodligen. Har själv ägt S2.an och nu S4.an, kör nu även Cyanogenmod 11 (4.4.2) istället för Samsungs Android TouchWiz (4.4.2). Men ännu en gång, det är en smaksak och för någon som inte "vet något annat" funkar det säkert super fint, vilket är vad de går för när de försöker tvinga på dig funktioner du "behöver"

Men som flera har föreslagit, tycker du ska försöka åka till t.ex. tele2 eller the phone house och kolla in telefonerna själv, för hur mycket vid swecare än tycker till så är det i slutet av dagen du som ska använda telefon dagligen, och alla har vi olika preferenser och förutsättningar med vad man ska med telefonen till

Kommer att köpa ett skydd till min nya telefon
så kommer nog inte att märka av om jag skaffar
S5 att den känns plastig. Lyssnar på musik och tittar på
film med hörlurar så bra högtalare spelar inte så stor roll
för mig. Kollade också på LG G2 gillade inte det där med
att knapparna satt på baksidan av telefonen. Annars så
verkade det vara en bra telefon

Kollade in Oppo telefonen men man kunde för nuvarande
bara beställa den nerbantade Oppo Finder 7. Skulle
behöva en ny telefon snart S3 håller på att balla ur lite
för mycket på sistone .Vänta till Juni vet jag inte om
jag kan. Kör nu Nova luncher på min s3 vet inte fall om
det blir någon skillnad om man har det men det känns om att det
gör det så kommer nog eventuellt att köra det på min nya telefon
också.

Står fortfarande mellan s5 och m8 lite mer sugen på
m8. Men undrar bara om det är lätt att lära sig
HTC, verkar ju vara skillnad på UI/gUI eller vad det heter
mellan Samsung och HTC.

Visa signatur

[Intel Core i5 3570K 3,4Ghz] [MSI Z77A-GD65 ATX] [ Gigabyte Radeon HD7970 GHz 3 GB]
[Corsair 16GB VENGEANCE LP] [Corsair TX 750M] [Intel 520 SSD 120GB] [2x 500 GB, 1x 2 TB] [ASUS 24" VG248QE]
[Corsair Obsidian 550D]

Permalänk
Medlem

Samsung har faktiskt bättrat sig något så otroligt med Galaxy S5 mot S4 (både S3 och S4 var ganska mediokra, med facit i hand). Den har bättre skärm, bättre batteritid, bättre prestanda, mindre bloat, vattentålig och de har äntligen gjort sig av med den värdelösa overflow knappen i fördel för en dedikerad multitasking knapp.

Så är du villig att spendera 6000på en telefon så är SGS5 ett bra alternativ.

Du borde även ta en titt på Nexus 5. Det är en jättebra mobil till halva priset av andra flaggskepp på bara 3000kr.

Permalänk

Varför har ingen nämnt Sony Xperia Z2? Den har en fin IPS 1080p skärm, samt front speakers som HTC One M8! Plus att den har en fet 3200mAh batteri på insidan.

Permalänk

Det blev en Galaxy S5 till slut fick den igår så har inte testat den så mycket men hittills så är den bra

Tack så mycket för alla svar jag fick

Visa signatur

[Intel Core i5 3570K 3,4Ghz] [MSI Z77A-GD65 ATX] [ Gigabyte Radeon HD7970 GHz 3 GB]
[Corsair 16GB VENGEANCE LP] [Corsair TX 750M] [Intel 520 SSD 120GB] [2x 500 GB, 1x 2 TB] [ASUS 24" VG248QE]
[Corsair Obsidian 550D]

Permalänk
Medlem

Her ett gäng polare som kör N5.
Och jag svär på att den endast är nätdriven !
Iaf får jag det intrycket då ingen av dom vågar spendera dagen utan att ta fram laddaren.
Riktigt drygt mao.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Svensktiger:

Her ett gäng polare som kör N5.
Och jag svär på att den endast är nätdriven !
Iaf får jag det intrycket då ingen av dom vågar spendera dagen utan att ta fram laddaren.
Riktigt drygt mao.

Nä, såååå farligt är det inte.

Visa signatur

Jag är ingen AMD, Intel eller Nvidia fanboy! Vid köpråd rekommenderar jag det som är mest prisvärt vid tillfället!

NZXT H440 | i7 5820K @ 3,8 GHz | EVGA GTX 980 SC | Crucial 16GB DDR4

EVGA G2 750W | MSI X99S SLI Plus | NZXT Kraken X41 | 256GB Samsung 850 Pro

Citera så jag hittar tillbaka!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Svensktiger:

Her ett gäng polare som kör N5.
Och jag svär på att den endast är nätdriven !
Iaf får jag det intrycket då ingen av dom vågar spendera dagen utan att ta fram laddaren.
Riktigt drygt mao.

Säg åt dem att ställa in den på 3G eller 2G-läge om de inte använder 4G.
3G har dubbla standby-tiden mot 4G och 2G klarar sig ännu längre.

Permalänk
Medlem
Skrivet av soulbrain:

Det blev en Galaxy S5 till slut fick den igår så har inte testat den så mycket men hittills så är den bra

Tack så mycket för alla svar jag fick

Specsen är riktigt bra. Det folk står sig på är just plasten och touchwiz... om dessa 2 saker inte stör dig, kommer du säkert älska den. Det är ju ändå en top of the line telefon, och kvalitén är ju inte dålig.

Permalänk
Medlem

OM man stör sig på "plasten" är ett tips att köpa Samsungs nya plånboks-fodral till S5. Det ersätter bakstycket så att telefonen sitter fast i plånboken(och ja, det är vattentätat). Det gör att hela paketet fortfarande är slimmat. Riktigt schysst fakeläder som verkligen ser ut som äkta läder och hela telefonen ser inte ut som något annat än en påkostad läder fick-almanacka av random modell. En finess är att telefonen startar när man öppnar plånboken, och stängs av när man stänger. 299Kr på nätet ...

Visa signatur

|| R9 7950X MSI PRO X670-P WIFI 32GB-DDR5-6400c32 MSI RTX4080 Ventus 3X OC || CORE i9 12900KF MSI Z690 Tomahawk WIFI DDR4 32GB-3600c16 Gear1 TUF RTX3080 OC V2 || R7 5800X3D X570S CH8 Extreme 32GB-3800c18 Gigabyte RTX3080 GAMING OC || R9 5900X(B2) B550-F 32GB-3800c18 EVGA RTX3070 FTW Ultra || R9 3900X X470-Prime Pro 32GB-3200c16 MSI RTX2070 Super ||

Permalänk
Testpilot
Skrivet av the squonk:

OM man stör sig på "plasten" är ett tips att köpa Samsungs nya plånboks-fodral till S5. Det ersätter bakstycket så att telefonen sitter fast i plånboken(och ja, det är vattentätat). Det gör att hela paketet fortfarande är slimmat. Riktigt schysst fakeläder som verkligen ser ut som äkta läder och hela telefonen ser inte ut som något annat än en påkostad läder fick-almanacka av random modell. En finess är att telefonen startar när man öppnar plånboken, och stängs av när man stänger. 299Kr på nätet ...

Gief link?

Visa signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MHz | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 2666MHz | ROG RTX 3090 Ti >

B < RK96 | VGN K75 Pro | Deathadder V2 Pro >

Permalänk
Medlem
Skrivet av phoenixdisciple:

Gief link?

Tex här

Visa signatur

|| R9 7950X MSI PRO X670-P WIFI 32GB-DDR5-6400c32 MSI RTX4080 Ventus 3X OC || CORE i9 12900KF MSI Z690 Tomahawk WIFI DDR4 32GB-3600c16 Gear1 TUF RTX3080 OC V2 || R7 5800X3D X570S CH8 Extreme 32GB-3800c18 Gigabyte RTX3080 GAMING OC || R9 5900X(B2) B550-F 32GB-3800c18 EVGA RTX3070 FTW Ultra || R9 3900X X470-Prime Pro 32GB-3200c16 MSI RTX2070 Super ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kalasis:

Eller så väntar du på denna som förmodligen kommer möta alla dina behov.
http://www.swedroid.se/oneplus-one-slapps-sverige-3150-kronor...

Priset är rätt oslagbart också.

Bara hoppas att denna produkt faktiskt blir verklighet.
Förhoppningsvis blir det faktiskt något av det, så mycket som gått i graven så säger inte hej fören den faktiskt finns redo

Permalänk
Testpilot
Skrivet av the squonk:

Tyty ^^

Har ett liknande för min S4.a, använder dock vanligt flip-cover just nu då baksidan inte är något jag stör mig på direkt

Visa signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MHz | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 2666MHz | ROG RTX 3090 Ti >

B < RK96 | VGN K75 Pro | Deathadder V2 Pro >