OnePlus One/Two - Sweclockers Invite Lista

Permalänk

OnePlus One/Two - Sweclockers Invite Lista

Hej!

Tänkte att vi gör en officiell lista så att alla kan få tag på en invite via Sweclockers så snabbt och effektivt som möjligt.

Tänk på att kolla PM's minst en gång per 24H (invites verkar bli ogilitliga efter 24H)!

Åtaganden
Det ända kravet för att delta är att man delar åtminstone 1 (av sina 3) invite till nästa person på listan (som inte har erhållit en invite) om man får en invite från någon via Sweclockers.

Del ta
Skriv i den här tråden om vilken modell (16/64 GB eller båda) du är intresserad av att få en invite till.

När du har gett en invite
Ska du antingen skicka ett PM till mig eller skriva i tråden (att skicka ett pm minskar risken att det försvinner i tråden) med information om vem du gav den till och datum.

Efter då fått din invite
Ska du skicka ett PM till mig OCH skriva i tråden med information om vem du fick den ifrån och datum, dels för att jag ska komma ihåg att ändra och för att du inte ska få flera invites så att de försvinner.

Hur du ger delar din invite

Kolla i listan (länk längst ner) leta reda på den person som är längst upp på listan vars status under ”Erhållen Invite” är ”Nej”, dubbel kolla i tråden så att personen inte fått en redan, skicka ett PM till den personen med en länk, skicka sedan ett PM till mig (CrossPorter) så ändrar jag statusen i dokumentet.

Här hittar du dokumentet om du vill skriva upp dig på invitelistan:
OnePlus One/Two - Sweclockers Invite Lista

OBS! Vid AVHOPP från listan, markera detta med MÖRKRÖTT fält och skriv "AVHOPP!" i fältet; "Erhålit invite"

Och så håller vi tummarna för att alla får sin möjlighet att köpa sin OnePlus One.

EDIT 29/07: Ändrade och förtydliga tillvägagångssätten.

EDIT2: Oneplus Two-invites //moderator

Rubrik ändrad, lagt till länk /moderator
Visa signatur

Chassi: Define R4, Moderkort: MSI Z77 MPower, Processor: i7 3770k, Grafikkort: MSI 660TI PE, PSU: be Quiet L8 630W, SSD: Intel 335 180 GB, HDD: 1 TB Seagate Barracuda.

Permalänk

Är mycket intresserad av en 16GB. Har pengarna nu så kommer köpa den omgående.

Visa signatur

Ryzen 5600x - 3060 Ti - 16Gb ram
Soffgaming: Nintendo Switch, PS4 PRO+Vr
Ringa: iPhone 11

Permalänk
Skrivet av SimpanDirr:

Är mycket intresserad av en 16GB. Har pengarna nu så kommer köpa den omgående.

Glöm inte att 64 gb version har prio på produktion så det är mer sannolikt att du kan få invite till den, intresserad av båda?

Visa signatur

Chassi: Define R4, Moderkort: MSI Z77 MPower, Processor: i7 3770k, Grafikkort: MSI 660TI PE, PSU: be Quiet L8 630W, SSD: Intel 335 180 GB, HDD: 1 TB Seagate Barracuda.

Permalänk

Gick inte så bra att redigera dokumentet, men jag är väldigt intresserad av 64gb-versionen!

En invite går till min Sambo men den andra ger jag gärna iväg till någon annan member här!

Visa signatur

The Beast:|4770K|ASUS Z97M-PLUS|ASUS GTX 970 Strix|Crucial Ballistix 2x8GB| Seagate Barracuda 2TB|Evo 840 120GB|BitFenix Phenom M|EVGA Supernova G2 750W|
Periphials: Mionix Castor |CM Storm QuickFire Rapid MX Brown|Plantronics RIG 500HD|

Permalänk
Skrivet av roekpoffen:

Gick inte så bra att redigera dokumentet, men jag är väldigt intresserad av 64gb-versionen!

En invite går till min Sambo men den andra ger jag gärna iväg till någon annan member här!

Gjorde det så medvetet, för att undvika strul och "fusk".

Visa signatur

Chassi: Define R4, Moderkort: MSI Z77 MPower, Processor: i7 3770k, Grafikkort: MSI 660TI PE, PSU: be Quiet L8 630W, SSD: Intel 335 180 GB, HDD: 1 TB Seagate Barracuda.

Permalänk
Medlem

Riktigt bra initiativ, hade det inte varit för min nyinköpta Z2 hade jag ställt mig i kö direkt!

Visa signatur

R5 5600X | RTX 3060 Ti | 3DMark
O2 + ODAC | DT 1990 Pro | ModMic Wireless
XB273U GX | S2417DG | 55CX
G Pro X Superlight | VA88M MX Red Silent | pfSense + Mullvad VPN

Permalänk

Står i kö på OnePlus-forumet men varför inte här med
helst 64gb, men båda är intressanta!

Permalänk
Medlem

Hej! Är intresserad av en invite för 64gb och köper den omgående.

Permalänk
Medlem

Väldigt intressant telefon, skulle gärna sätta upp mig på listan över invite/tillfälle att köpa denna.
Är intresserad utav båda två

Permalänk
Medlem

Hallå, Jag är intresserad av en invite för 64gb.

Visa signatur

__________________
lll Chassi: Corsair 750D | Kylning: Corsair H100i | Cpu: i7-4770K @ 4,6GHz| Gpu: Asus GTX 780Ti | Ram: Corsair Vengeance Pro 16GB 2400MHz | Mobo: ASUS Maximus VI Extreme | PSU: Corsair AX860i | Skärm: Acer G24 | OS: Windows 8.1 Pro 64bit | SSD: Samsung 840 Pro 256GB RAID0 | HDD: WD Black 2TB | G19 | G500s lll

Permalänk

Intresse för 64GB versionen finnes absolut.

Permalänk
Medlem

Jag sätter mig på mistan för en 64gb version
Kan betala omgående

Permalänk
Medlem

Intresserad av en 64GB variant. Köper direkt och delar med mig båda invites

Permalänk
Medlem

Ställer mig i kö jag med! 64gb.

Jag fattar mig inte på googledocet, skriver jag in mig?

Visa signatur

Node 804 | CPU: i7 4770k | RAM: Corsair vengeance LP 16gb | GPU: MSI GTX 780 SLi | MB: ROG Maximus VII Gene |
Node 304 | CPU: G3258 | RAM: HyperX 8gb | GPU: Nvidia GTX Asus 750Ti | MB: MSI Z97i-AC |

Permalänk
Medlem

Ställer mig i kö. 64GB.

Visa signatur

Moderkort:ASUS ROG Strix X670E-F Gaming WIFI | Processor: AMD 7800X3D | CPU-kylare: Lian Li Galahad II LCD 360 | Grafikkort:Asus ROG RTX 4090 Gaming OC White | RAM-Minnen: Kingston 32GB 6000MHz CL36 FURY Beast | SSD: Kingston Fury Renegade 2TB x2 | Nätagg: DeepCool PX1200G 1200W | Display: Samsung C49RG90 120 Hz | Mus: Glorious Gaming Model O Headphones/Speakers: Logitech Pro X/Roccat Syn Max Air| Keyboard:Asus ROG Strix Scope Deluxe TKL NX Red |

Permalänk
Avstängd

Köa mig för en 64GB!

Visa signatur

faplol.com <- ta en titt på mitt projekt!

Permalänk
Medlem

En 64:a till mig med tack =]

Permalänk
Medlem

Verkar väldigt intressant!
Är intresserad av båda modeller

Permalänk
Skrivet av Carlj:

Ställer mig i kö jag med! 64gb.

Jag fattar mig inte på googledocet, skriver jag in mig?

Jag skriver in alla som skriver i tråden, för att undvika att det blir rörigt.

Visa signatur

Chassi: Define R4, Moderkort: MSI Z77 MPower, Processor: i7 3770k, Grafikkort: MSI 660TI PE, PSU: be Quiet L8 630W, SSD: Intel 335 180 GB, HDD: 1 TB Seagate Barracuda.

Permalänk
Medlem
Skrivet av CrossPorter:

Jag skriver in alla som skriver i tråden, för att undvika att det blir rörigt.

Förstått! Tackar. Hur går det till sedan när man får en inbjudan?

Visa signatur

Node 804 | CPU: i7 4770k | RAM: Corsair vengeance LP 16gb | GPU: MSI GTX 780 SLi | MB: ROG Maximus VII Gene |
Node 304 | CPU: G3258 | RAM: HyperX 8gb | GPU: Nvidia GTX Asus 750Ti | MB: MSI Z97i-AC |

Permalänk
Medlem

Skriv upp mig på en 64GB. 16GB går oxå bra om den kommer först.

Förslag, skicka PM till den som ska få invite för att inte missa den.

EDIT: Detta är orginaltråden: https://forums.oneplus.net/threads/svensk-medlemslista-foer-i... som börjat röra på sig ganska fint nu. Kika här: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1v5J3foLkYtZKB3tKRTVak...

Visa signatur

Citera för svar

Stora Owncloud/Nextcloud-tråden: http://www.sweclockers.com/forum/122-server/1212245-officiell...
Jobb: Datacenter Manager
Grundare: https://www.hanssonit.se

Permalänk
Medlem

Ställer mig i kö för en 64:a

Permalänk
Medlem

Även jag ställer mig i kö till 64GB varianten

Permalänk
Medlem

Hoppas inte att denna tråd kommer att tillåta folk som glömt/inte orkat kolla mejlen/PM's få sina invites.

Dvs. att dyka upp från ingenstans och skriva " Oj, sorry, jag missade, kan jag få en invite nu?" så får man det...

Visa signatur

Moderkort:ASUS ROG Strix X670E-F Gaming WIFI | Processor: AMD 7800X3D | CPU-kylare: Lian Li Galahad II LCD 360 | Grafikkort:Asus ROG RTX 4090 Gaming OC White | RAM-Minnen: Kingston 32GB 6000MHz CL36 FURY Beast | SSD: Kingston Fury Renegade 2TB x2 | Nätagg: DeepCool PX1200G 1200W | Display: Samsung C49RG90 120 Hz | Mus: Glorious Gaming Model O Headphones/Speakers: Logitech Pro X/Roccat Syn Max Air| Keyboard:Asus ROG Strix Scope Deluxe TKL NX Red |

Permalänk
Medlem

Signar upp mig i kö för en 64gb.

Permalänk
Keeper of Traditions

Tja, jag kan väl också ställa mig i kön och hoppas på det bästa

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem

Är väldigt intresserad av 64Gb versionen.

Ps: Smart idé!

Permalänk

Jag ställer mig i kö/invite för en 64GB version, tack.

Permalänk
Medlem

Skulle tyvärr vilja be om att bli borttagen ur listan, Detta då bilhelvetet börjat att bråka så måste försäkra mig om att pengarna finns dit innan ny telefon.

Men hoppas att alla ni som får en invite blir nöjda! Ser fram emot att höra era reviews!

Permalänk
Medlem

Skulle gärna ta emot en invite till 64GB tack!