Motor-olas Droid Turbo ny kung på batteritid.

Permalänk
Permalänk
Medlem

Är det hårda knappar jag ser? <3
Synd bara att den till höger inte var menyknapp. Så löjligt med en dedikerad knapp för fönsterbyte.

Visa signatur

Spela Swemantle! Du vet att du vill.

Ibland har jag fel, men då är det någon annans fel.

Permalänk
Medlem

Fast Z3 var slagen redan innan den kom. Min L1520 rullar enkelt ett dygn längre än min Z3

Permalänk
Medlem

Fast, den går ju inte att ha i Sverige så det spelar ingen roll. Kommer den till Sverige, blir det köp med en gång.

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem
Skrivet av LemonIllusion:

Är det hårda knappar jag ser? <3
Synd bara att den till höger inte var menyknapp. Så löjligt med en dedikerad knapp för fönsterbyte.

Meny-knapp är djävulens påfund.

Motorola kommer med en ny telefon den 5:e November som kanske är en DROID Turbo för europa. Kommer en version till europa så finns det en "Nexus 6" för folk som inte kan hålla en talrik mellan fingrarna.

Permalänk
Medlem
Skrivet av LeVvE:

Meny-knapp är djävulens påfund.

Menyknapp är ju underbart. Varför gillar du inte den?

Visa signatur

Spela Swemantle! Du vet att du vill.

Ibland har jag fel, men då är det någon annans fel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av LemonIllusion:

Menyknapp är ju underbart. Varför gillar du inte den?

Den har ingen användning?

Finns redan en meny-knapp i GUIt så varför ha samma skit på 2 ställen? Många telefoner går bort för mig enbart för den har meny-knapp, känns så 2010.

Meny-knapp är dock lika dåligt som att ha kapacitiva knappar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av LemonIllusion:

Menyknapp är ju underbart. Varför gillar du inte den?

För att den inte ska finnas i Android. Den ska vara i appen och inte en enskild knapp. Google införde detta redan i slutet av 2010, men det tog till i år för Samsung att inse det.

Visa signatur

i7 3770K @ 4,5GHz, P8Z77-V Pro, Vengeance LP 4x4GB, GTX 1650 Super, Crucial m4 128GB, Toshiba 3TB, CM Storm Enforcer, Xigmatek 600W, XL2420T 120Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av LeVvE:

Den har ingen användning?

Finns redan en meny-knapp i GUIt så varför ha samma skit på 2 ställen?

Som inte flyttar sig mellan olika hörn i olika program? Vilket hörn befinner den sig i? Menyknappen i GUIt försvinner när man har en hård menyknapp.

EDIT: Testade själv, int fan kunde den hålla sig i ett hörn. Usch! Det är ju samma skit som bakknapp på iPhone.

Visa signatur

Spela Swemantle! Du vet att du vill.

Ibland har jag fel, men då är det någon annans fel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av LemonIllusion:

Som inte flyttar sig mellan olika hörn i olika program? Vilket hörn befinner den sig i? Menyknappen i GUIt försvinner när man har en hård menyknapp.

Men nu är det så att Google inte vill att det ska finnas en menyknapp utan settings och annat ska finnas i navigation drawern (i nästan alla fall). Tidigare var det tre prickar i övre högra hörnet.

Visa signatur

i7 3770K @ 4,5GHz, P8Z77-V Pro, Vengeance LP 4x4GB, GTX 1650 Super, Crucial m4 128GB, Toshiba 3TB, CM Storm Enforcer, Xigmatek 600W, XL2420T 120Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av LemonIllusion:

Som inte flyttar sig mellan olika hörn i olika program? Vilket hörn befinner den sig i? Menyknappen i GUIt försvinner när man har en hård menyknapp.

EDIT: Testade själv, int fan kunde den hålla sig i ett hörn. Usch! Det är ju samma skit som bakknapp på iPhone.

Körde stock på min LG G2 i 2 dagar innan jag bytte till CyanogenMod endast för jag klarade inte av att INTE ha snabb tillgång att byta app. Nu för tiden ligger allt du behöver under "hamburgaren" vilket är så smidigt att en meny-knapp är helt värdelös och tillför inget.

Permalänk
Medlem
Skrivet av LeVvE:

Körde stock på min LG G2 i 2 dagar innan jag bytte till CyanogenMod endast för jag klarade inte av att INTE ha snabb tillgång att byta app. Nu för tiden ligger allt du behöver under "hamburgaren" vilket är så smidigt att en meny-knapp är helt värdelös och tillför inget.

Jag ser det som en klar fördel att ha knappen på samma ställe hela tiden. Blir helt galen på knappar som inte kan hålla sig på samma ställe.

Dold text

Om jag var intresserad av en inkonsekvent telefon skulle jag köpa mig en iPhone.

Visa signatur

Spela Swemantle! Du vet att du vill.

Ibland har jag fel, men då är det någon annans fel.

Permalänk
Medlem

Det kommer nog en Droid Turbo global, iaf kommer det en till Brasilien i Nov.

Permalänk
Medlem

Motor-ola?
måste vara byn´s vassaste racingförare.^^

Visa signatur

Deepcool Matrexx 30 & MSI Z87-G43 Gaming!
Intel Inside Core I7 4790K med AMD Radeon R9 390!
Rubbet strömförsörjs av Corsair RM750X!

Permalänk
Medlem
Skrivet av LemonIllusion:

Jag ser det som en klar fördel att ha knappen på samma ställe hela tiden. Blir helt galen på knappar som inte kan hålla sig på samma ställe.

Om jag var intresserad av en inkonsekvent telefon skulle jag köpa mig en iPhone.

Långtryck på "appbytarknappen" = menyknappen. Hur bra som helst.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tarrgoth:

Långtryck på "appbytarknappen" = menyknappen. Hur bra som helst.

Skickades från m.sweclockers.com

Föredrar att växla mellan de två senaste apparna med långtryck. Jag gillar en fast menyknapp, dock aldrig på bekostnad av "appbytarknappen".