fungerar xperia z3 compact att filma under vatten utan att den pajar?

Permalänk
Medlem

fungerar xperia z3 compact att filma under vatten utan att den pajar?

ja som rybriken lyder fungerar xperia z3 compact att filma under vattnet, jag undrar eftersom om jag provar och den pajar är det ju inte så roligt!

mvh Nils

Visa signatur

Stationär: Grafikkort: GTX 960, Processor: i5 6600k 4.2 GHz, Minne: 16 GB DDR4, Lagring: ssd 250 gb och WD Green 3tb
Bärbar: Macbook Air 2011, Processor: 1.7 GHz Intel Core i5, Minne: 4 GB 1600 MHz DDR3 Lagring: ssd 64 gb
Tangentbord QPAD MK-85 MX Brown

Permalänk
Medlem

Finns en tråd här på forumet där den paja vid filmande under vattnet

Visa signatur

Mobil: Samsung galaxy s5
Surfplatta: iPad 4
Dator: Acer Aspire E1

Permalänk
Medlem

Alla luckor måste vara stängda och du kan inte film för långt ner i vattnet.

Visa signatur

Workstation: i9-13900K @ 6.1 GHz - Asus Z790 ProArt - G.Skill 6400MHz 2x32 GB - Asus TUF 4080 16 GB
Samsung 990 Pro MVMe 1 TB - Kingston Renegade MVMe 4 TB - Asus 990 Pro NVMe 4TB
ASUS ROG Strix Aura 1000W - EK-Nucleus AIO CR360 - LianLi O11 Dynamic EVO
LG 38GL950G - Sound Blaster Katana V2X Soundbar - Corsair RGB Strafe - G-Wolves Sköll
Server: i7-6700K @ 4.2GHz - Asus Maximus VIII - Corsair DDR4 4x16 GB - Samsung 950 MVMe 256GB - Samsung EVO 1 TB

Permalänk
Medlem

Och sen kan man undra vad du får för resultat...

Permalänk
Medlem

Spelar ju ingen roll att du filmar. Så enligt specifikationer så ska det ju funka i sötvatten upp till 30 minuter och 1,5 m djup.
Ifall den går sönder då så ska det gå på garanti. Finns en tråd om Z3 compact, spana in den.

Visa signatur

i5 750 @ 3.9 GHz | NH-D14 | P7P55D |GTX 960 | Vulcan 8GB | Seagate 600 480 GB | Newton 650w | P280 | Dell U2515H

Permalänk
Medlem

De flesta funkar andra inte. Pratar om det i min recension och visar vad som hände. Det är typ i andra halvan om du inte orkar se hela.

Permalänk
Medlem
Skrivet av NILLANist:

ja som rybriken lyder fungerar xperia z3 compact att filma under vattnet, jag undrar eftersom om jag provar och den pajar är det ju inte så roligt!

mvh Nils

Det är bara att filma på, har filmat en hel del med min Z1 Compact. Både i söt och saltvatten, bara skölja av den ordentligt efteråt.

Permalänk
Moderator
Forumledare

*Tråd låst enligt §2.2*

Precis som din förra tråd om Z3 så hänvisar vi till samlingstråden om Z3
Se http://www.sweclockers.com/forum/75-...ia-z3-compact/

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord