Grå bild på Firefox videos.

Permalänk

Grå bild på Firefox videos.

Så jag har en OnePlusone och när jag försöker att spela videos i Firefox så får jag grå skärm med vissa dåliga frames med bild, https://i.imgur.com/gi5FsHe.jpg . I chrome så funkar det, och om jag laddar ner filmen så kan jag se den, detta problemet finns bara på Firefox,.

Så kan jag få det att funka på något sätt? Har senaste uppdateringar och kommer inte byta webbläsare.

Permalänk
Medlem

På min S3 var det energisparläget som gjorde att vissa browsers och videospelare var gråa, värt ett försök

Permalänk

Kör på balanced, pröva att köra på Max, ingen skillnad.

Permalänk
Rekordmedlem

Firefox har inget inbyggt stöd för flash, kan det bero på att du försöker köra en flashvideo ?

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk

Kanske, tror att jag bara har hittat sidor som kör med flash. Men det är bara att installera flash så ska det fungera?

Permalänk
Rekordmedlem
Skrivet av Frejoh466:

Kanske, tror att jag bara har hittat sidor som kör med flash. Men det är bara att installera flash så ska det fungera?

Det lär inte skada att prova

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.