Swiftkey raderade vanliga inmatningen!

Permalänk
Medlem

Swiftkey raderade vanliga inmatningen!

Jag har en rootad android 4.2.2. Jag har haft Swiftkey i ungefär 1 månad. Jag avinstallerade swiftkey idag och då kunde jag inte mera mata in något. Jag kunde bara använda voice typing. På inställningar finns inte några inmatningsval. Jag hade Nova Launcher som jag tog bort för att se om det skulle ändra något. Nu har jag också resetat hela mobilen... Allt.. Funkar fortfarande inte!

Permalänk
Medlem

Har skola imorgon och klarar mig inte utan musik i skolan! Tack för svar innan kl 8!

Permalänk
Medlem

Gå in på google play och sök med röstinmatning efter ett tangentbord
eller ladda ner ett tangentbords apk på datorn och för över till telefonen för att installera det den vägen

Visa signatur

#1: Z370N ITX | i7 8700k | GTX 1080 | 32GiB
#2: P8Z77-M pro | i7 3770k | GTX 1050ti | 16GiB

Server: Z370-G | i5 8600T | 64GiB | UnRAID 6.9.2 | 130TB
Smartphone: Samsung Z Flip 5 | Android 13 | Shure SE535

Permalänk
Medlem

Om du har en OTG-adapter kan du ansluta ett vanligt USB-tangentbord till telefonen.

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Medlem
Skrivet av LudvigLindell:

Gå in på google play och sök med röstinmatning efter ett tangentbord
eller ladda ner ett tangentbords apk på datorn och för över till telefonen för att installera det den vägen

Skickade över ett tangentbord från datorn. Tack!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Essence:

Jag har en rootad android 4.2.2. Jag har haft Swiftkey i ungefär 1 månad. Jag avinstallerade swiftkey idag och då kunde jag inte mera mata in något. Jag kunde bara använda voice typing. På inställningar finns inte några inmatningsval. Jag hade Nova Launcher som jag tog bort för att se om det skulle ändra något. Nu har jag också resetat hela mobilen... Allt.. Funkar fortfarande inte!

Varför avinstallerade du swiftkey? Jag har fortfarande inte hittat den människa som inte swiftkey kan anpassa sig efter, mer flexibelt tangentbord får man leta efter. Min farsa på 70 år har inga problem att använda det efter någon timmes inlärning hur funktionerna fungerar.

Visa signatur

9900k | Z390 AORUS MASTER | 32GB RAM | AORUS GeForce RTX 2080 SUPER WATERFORCE 8G | XFX Black 1250W | BeQuiet Pure Base 500 | Fractal Design Celsius S36 | Samsung 970 500GB + Corsair MP510 960GB | Dell U3415W | Windows 11 Professional