Samsung och Dolt nummer??

Permalänk

Samsung och Dolt nummer??

Hej jag har tänkt köpa mig en nyare samsung telefon och undrar om "dölja sitt nummer" funktion finns när man ringer till någon med mobil, så som det finns på alla nya sony ericsson mobiler!?

Visa signatur

ALIENWARE Predator 2.0 chassi svart | i7 4770k | ASUS strix GTX 970 4GB | corsair RMX750 | Corsair 16GB DDR3 1600MHZ | AOC G2460PF | Razer Blackwidow Ultimate Stealth | Razer Deathadder ELITE | Razer Tiamat 2.2

Permalänk
Avstängd

#31#08xxxxx i följd döljer numret. I annat fall måste du be operatören om "dolt" (vad det kan heta nu för tiden) nummer och så syns det ej.:P Är du hotad?;) Eller har du inkasso efter dig?;P har en polare som hade några (läs: mååånga:P) 10-kronor hos KFM och diverse inkassobolag: han fick 2-3 samtal i veckan från inkasso snubbarna...(nån eniro/google/alla söktjänster som finns för att hitta folk-grej inkasso börjar med för att påminna om skulden om jag fattat det rätt)...typ olika bolag då och då utspritt över en mån tid.:P Tills en annan polare till Inkasso-polaren gav honom det rådet: "Byt nummer, skaffa dolt nummer, be operatören aktivera dolt nummer innan du börjar använda kontantkortet.:P

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Medlem

Min samsung har den funktionen, Galaxy S, hur det är med resten av samsung vet jag inte

Visa signatur

Acer Predator Helios 300