Produkter kopplade till tråden
Produkt (14 st) Bästa pris Betyg
HTC 8S (Mobiltelefoner) 2495:- 5
HTC 8X (Mobiltelefoner) 1983:- 7.94
HTC Titan (Mobiltelefoner) 9.27
Huawei Ascend W1 (Mobiltelefoner) 995:-
Nokia Lumia 520 (Mobiltelefoner) 790:- 9.07
Nokia Lumia 620 (Mobiltelefoner) 1649:- 8.32
Nokia Lumia 710 (Mobiltelefoner) 2005:- 7.56
Nokia Lumia 720 (Mobiltelefoner) 2795:- 6.63
Nokia Lumia 800 (Mobiltelefoner) 2606:- 8.54
Nokia Lumia 820 (Mobiltelefoner) 2880:- 8.42
Nokia Lumia 920 (Mobiltelefoner) 3247:- 8.86
Nokia Lumia 925 (Mobiltelefoner) 2795:- 8.3
Samsung Ativ S GT-i8750 16GB (Mobiltelefoner) 4455:- 8.71
Samsung Omnia W GT-i8350 (Mobiltelefoner) 1499:- 8
Sidan 187 av 187 « Första 87137177184185186 187

Verktyg Visningsval
2014-07-21, 16:59   #5581

Bozzeta

Medlem

Registrerad: maj 2003

Hm, ja du har rätt, men jag har inte ändrat det, den står på mittenläget.
Bozzeta är inte uppkopplad
2014-07-21, 17:04   #5582

Telepati

Medlem

Registrerad: jan 2013

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Bozzeta Visa inlägg
Hm, ja du har rätt, men jag har inte ändrat det, den står på mittenläget.
Vill man så stora bokstäver så får man betala priset också. Höj till högsta och se ännu bättre av det du får se, men rutan kan inte få med lika mycket info när allt är onaturligt stort.

Nu såg jag också att man har en ruta ovanför stapeln som visar hur texten ändras så man kan se det på plats sas, och inte behöver gå ur och titta hur det blev.

Du sa att du inte nyttjar nätet så ofta, och du stör dig på dessa saker, å du har ovanligt stor text men klagar på utrymmet, så jag måste fråga igen, varför har du denna telefonen?

Du kan ju lika gärna gå tillbaka till 8.0 om det kändes bättre där. Du verkar ha trivts bättre med det upplägget.

Jag såg en sak, DET GÅR ATT FÅ BORT IHOPKLUMPANDET. VILL DU VETA HUR? Så att listan separeras så som du gillar.

Senast redigerad av Telepati 2014-07-21 klockan 17:16.
Telepati är inte uppkopplad
2014-07-21, 17:44   #5583

Telepati

Medlem

Vi som väntar på Cyan, vad är det vi väntar på egentligen?

930 fick dubbeltap, det har vi redan, Vi har glance också.
930 får bättre algoritmer till kameran, detta får endast 1520 av oss andra.

1520 får Sensorcore, Levande bilder, förmodligen Miracast, Dolby Digital 5.1 inspelning.

Så 1520 verkar få ta del av kakan, men vad är det som ni ser fram emot med Cyan, då vi kommer gå miste om mer än vi får, vad det verkar.

Skulle inte alla få Miracast?

Ni med 925, som haft 8.1 och fått Cyan, (undra om det finns här), vad är det i Cyan som förgyller?
2014-07-21, 18:26   #5584

betan

Medlem

Registrerad: okt 2007

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Telepati Visa inlägg
Vi som väntar på Cyan, vad är det vi väntar på egentligen?

930 fick dubbeltap, det har vi redan, Vi har glance också.
930 får bättre algoritmer till kameran, detta får endast 1520 av oss andra.

1520 får Sensorcore, Levande bilder, förmodligen Miracast, Dolby Digital 5.1 inspelning.

Så 1520 verkar få ta del av kakan, men vad är det som ni ser fram emot med Cyan, då vi kommer gå miste om mer än vi får, vad det verkar.

Skulle inte alla få Miracast?

Ni med 925, som haft 8.1 och fått Cyan, (undra om det finns här), vad är det i Cyan som förgyller?
Nej, alla ska inte få Miracast.

Kan du läsa vad Cyan ger till telefoner:
http://www.wpcentral.com/lumia-cyan-...ndows-phone-81
betan är inte uppkopplad
2014-07-21, 18:30   #5585

depalma

Medlem

depalmas avatar

Plats: Källby

Registrerad: aug 2008

Hmm, en fråga ang. Facebook appen till Wp8.1.

Jag är administrator i en grupp (Vår mc klubb) och när vi är ute och åker så brukar vi posta lite bilder etc. I android går man bara in i gruppen så kan jag automatiskt posta under gruppens namn. Precis likadant som man gör via webläsaren.

Detta verkar inte fungera i Facebook för WP. Eller finns det något annat sätt att göra det på som jag har missat?
Chassi: FractalDesign Define R3 CPU: Intel Core i7 3770K Moderkort: Asus P8Z77-M Pro Ram: 16GB Corsair Vengeance Gfx: Asus R9 280x Matrix SSD: Intel 320 160Gb HDD: WD Caviar Black 500Gb PSU: FractalDesign Tesla 650W
Skärm: Dell u2711 x2 Phone: Lumia 930 + HTC One + Iphone 5s
depalma är inte uppkopplad
2014-07-21, 22:34   #5586

Telepati

Medlem

Citat:
Ursprungligen inskrivet av betan Visa inlägg
Nej, alla ska inte få Miracast.

Kan du läsa vad Cyan ger till telefoner:
http://www.wpcentral.com/lumia-cyan-...ndows-phone-81
Därför undrar jag igen, vad är det vi väntar på, vi som inte har 1520, det är ju ingen som fått den här som sagt något bra, för det kommer ju knappt något

Ett tag var det snack om att flera skulle få mc, men det är ju reviderat. Trist.

Senast redigerad av Telepati 2014-07-21 klockan 22:40.
igår, 00:11   #5587

Bozzeta

Medlem

Citat:
Jag såg en sak, DET GÅR ATT FÅ BORT IHOPKLUMPANDET. VILL DU VETA HUR? Så att listan separeras så som du gillar.
Ja det vill jag veta.

Att trycka på sökknappen är ingen permanent lösning. Undrar om de inte gått en kurs i interaktionsdesign.

Senast redigerad av Bozzeta igår klockan 01:05.
igår, 01:12   #5588

Telepati

Medlem

Citat:
Ja det vill jag veta.

Att trycka på sökknappen är ingen permanent lösning. Undrar om de inte gått en kurs i interaktionsdesign.
Jaså, du visste det alltså, men det är väl okej, bara klicka där så splittras listan upp? Antingen det eller så kanske du ska minska texten lite, valet är ditt.
igår, 03:36   #5589

Telepati

Medlem

Jag håller med personen i artikeln, att MS måste ut med en värsting ganska snart, för IOS8 är inte långt borta (det är faktiskt jäkligt lockande och verkar så funktionellt och snyggt) och detta som är ute håller inte toppen av toppen.

http://www.wpcentral.com/microsoft-s...ow-it-too-late
igår, 09:00   #5590

Bozzeta

Medlem

Samtals+sms-filtret fungerer inte längre. Kommer bli en rolig tid av reklamringare tills de fixar appen.
igår, 14:57   #5591

Telepati

Medlem

Citat:
Samtals+sms-filtret fungerer inte längre. Kommer bli en rolig tid av reklamringare tills de fixar appen.
Skaffa truecaller om du även har detta problem, bara massa problem med den luren, jag skulle slängt den. Inget är bra?
igår, 15:19   #5592

Zicsoen

Medlem

Zicsoens avatar

Plats: Lund

Registrerad: nov 2012

Väldigt trevligt att batteritiden tycks ha förbättrats avsevärt sedan man uppdaterade. Eller så är det kanske bara jag som inte meckat runt riktigt lika mycket i telefonen (925) sedan uppdateringen. Men tidigare fick luren läggas på laddning det första man gjorde efter en dag på jobbet, nu går den ju inte ens ned i strömsparläget innan man går och lägger sig!
igår, 15:27   #5593

Wickman

Medlem

Registrerad: aug 2013

Citat:
Den fungerar utmärkt.

En sak att nämna nu så här i nedladdningstider (och det gäller alla).
Bränn in i hjärnorna (och glöm inte bort) att ALLTID göra "3xSR" direkt efter en större nedladdning.

Dvs. gör alltid tre stycken Soft Reset efter varandra (i följd), efter en varje uppdatering för att återställa telefonen i "normalläge"

En "Soft Reset" görs genom att hålla in volymknappen på "minska" samtidigt som man håller in strömbrytaknappen. OBS!! Håll kvar i detta läge ända till dess att skärmen blir svart och ger ifrån sig ett litet surr. Efter detta startar telefonen om. När telefonen startat om gör man direkt en till osv.
Inga data eller annat försvinner när man gör detta.

Den här proceduren fixar de flesta issues som uppkommer efter nedladdningar.
Återigen, Glöm inte bort att göra detta.

Wickman är inte uppkopplad
igår, 16:10   #5594

miklon

Medlem

Plats: Strängnäs

Registrerad: aug 2004

Citat:
Därför undrar jag igen, vad är det vi väntar på, vi som inte har 1520, det är ju ingen som fått den här som sagt något bra, för det kommer ju knappt något

Ett tag var det snack om att flera skulle få mc, men det är ju reviderat. Trist.
Jag kan väl hålla med, Cyan känns som årtiondets mest överhypeade grej, jag har en 1020 och jag ser ingenting i listan som kan få mig att bry mig om huruvida jag får Cyan eller inte.
miklon är inte uppkopplad
Senaste nyheterna

Redaktionens senaste nyhetsrubriker

Sök jobb