Sidan 4 av 4 123 4

Verktyg Visningsval
2012-05-03, 14:09   #91

Elakekocken

Medlem

Elakekockens avatar

Registrerad: dec 2010

Äh...

Till alla haters: Om ni inte tänker spela det, varför bry sig?
Elakekocken är inte uppkopplad
2012-05-03, 14:27   #92

hagenius

Medlem

Plats: nyköping

Registrerad: feb 2011

Citat:
Ursprungligen inskrivet av ivek Visa inlägg
Ojojoj redan nu ser man hur många avundsjuka bf 3 spelare börjar snacka skit om black ops 2 hahaha joo grabbar det var ett år sen black ops kom ut o fotforande är det fler spelare som lirar black ops både på konsol o pc än vad det är som lirar bf 3 ....rätt kul faktiskt då bf3 tröttnade man på efter nån vecka men black ops lirar man än. Många klagar på grafiken i black ops men grafiken är inte allt det är känslan o den känslan lär bf3 aldrig ha eller jo kanske om nåt år ni får gärna gnälla på grafiken...men tempot o spelkänslan vinner i längden framför massa buggar o strul tråkigt för hur många av er kunde spela bf3 utan problem den första månaden..?? Läs i forumet så lär du hitta en hel del får inte igång bf3 , massa buggar o massa annat. Så hellre ge pengar för ett spel som är kul problemfritt o helt okej action än o stödja ett företag som dike som ger ut ett ofärdigt spel.....snacka om lura folk på pengar o jag vill lämna eller ge bort bf3, men vet ni vad?? Det går inte eftersom dike vill mjölka folk på pengar genom att lura var o en att man blir tvungen o köpa ett nytt spel/kod sen upptäcker man vilket bajs det är o där sitter man med skiten som man inte vill ha öööö mjölk mjölk nån???? O joo jag kör med ett gtx580 3gig i7 2600k 8 gig ram o så datorn dög till men synd att spelet va så dåligt gjort med massa buggar, ett ofärdigt spel helt enkelt....sooooo pllllzzzz shut upp
En Anna fråga som jag brukar fråga mig själv är om dice skulle vara amerikanskt företag o det andra svensk skulle folk gnälla lika mycke??? Naja det tror jag inte eftersom ett svenskt företag misslyckades så grovt o alla som har köpt o rustat upp datorerna för massa pengar inför bf3, självklart sitter ni där utan nån schas o varken ge bort eller byta sälja spelet så tror jag avundsjukan smyger sig på o då skitsnacket kommer fram psstt mw3 suger men ändå ROLIGARE än bf3 på många sätt o viss men bf3 är självklart snyggare det fattar vem som helst. Ni får gärna sitta där med ångest o försvara erat bf3 men jag vägrar säga att ett ofärdigt spel är okej att lura på barn o ungdomar o dom flesta runt 12
hahahhaha, fler som lirar black ops? snälla ge mig en källa på det där. kollar man steam statistik toppar black ops cirka 8 tusen spelare om dagen.
hagenius är inte uppkopplad
2012-05-03, 19:06   #93

CellaN

Medlem

Plats: Uppsala

Registrerad: jun 2010

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Ninotramp Visa inlägg
Tycker Modern Warfare 1 och 2 var bra. Rolig singeplayer. Ja jag jämförde cod 1 och 2 med black ops. CoD slog ju ut MoH när det kom ut. MoH var bäst förr särskilt Allied Assault (stavning). Riktigt kul spel.

Ha de gott CoD är jävligt bra spel.
Allied Assault är fortfarande enda spelet med D-Dagens omaha beach..fatta den i en remake med frostbite 2.....ögon orgasm..undar om man ens skulkle våga spela xD
2012-05-03, 19:15   #94

CellaN

Medlem

Plats: Uppsala

Registrerad: jun 2010

Citat:
Ursprungligen inskrivet av _MmattiasS_ Visa inlägg
Riktigt svårt att ens förstå vad du skriver, men vad jag har förstått så tar du det som fakta att cod är roligare än bf3, fast det egentligen bara är din åsikt. Sen är du ju faktiskt den första i denna tråden som ens nämner bf3.
Nej, alla gillar inte "känslan" i cod, och målet med bf3 är inte att försöka kopiera cod-känslan, så det spelar ingen roll hur länge du väntar på den.
man kan egentligen inte jämföra COD och BF3 imo, det är ju trots allt i stort sett två helt olika spelstilar am i right? BF3 är taktik uti det grövsta, stora banor, massa fordon, ett ultimat krigsspel. COD å andra sidan är som ett "nutida counter-strike", små banor, inga fordor, konstant aktion med hög puls, ultimat för folk som vill berserka ensam fram. Även om jag är en all in bf3 spelare kan jag erkänna att jag var fast i COD ända tills jag kom fram till att jag inte var så förtjust i MW2 MP. Men sen jämför man ju alla BF3 spel, alltid någon form utav grafikändring med ny motor eller ny design, medans COD har sett likadant ut dom senaste 4 spelen, så att anklaga Dice för att mjölka och anse att COD är ena riktiga änglar..hur tänkte man då? IMO!
2012-05-03, 22:07   #95

Jakob.L

Medlem

Jakob.Ls avatar

Registrerad: dec 2011

Kan inte bli sämre än MW3 iaf.
2012-05-03, 22:15   #96

Sebastian R

Medlem

Sebastian Rs avatar

Plats: Grycksbo

Registrerad: feb 2010

Jag längtar, grafiken är inte helt sann!!
2012-05-05, 15:06   #97

allanballan112

Medlem

Plats: Skövde

Registrerad: jun 2004

http://www.gametrailers.com/video/fi...call-of/729837

Låter väldigt lovande efter jag lyssnade på denna videon
allanballan112 är inte uppkopplad
2012-05-06, 21:30   #98

Vardagsrum

Medlem

Plats: Kungsbacka

Registrerad: jul 2008

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Rickard11 Visa inlägg
Same same, different name.

Förstår inte varför Treyarch måste sträva efter att göra precis som IW gör? Att varva upplagor som handlar om modern krigsföring med upplagor som handlar om specifika tidsepoker var väl en av få ljusglimtar med serien. Nu känns det snarare som vi har fått ett spel som kanske inte borde heta Black Ops II, utan snarare Modern Warfare 4?
Pengar, pengar och åter pengar. CoD har slått säljrekord inom alla underhållningskategorier sedan MW2 så pressen Activision lägger på IW/Treyarch varje år är antagligen extremt hård eftersom de är ett massivt företag som vill gå plus varje år. Eftersom IW gjorde det möjligt för CoD-serien att bli så stor som den är vill Treyarch högst troligen inte vara sämre när det är deras tur att leverera.

On Topic: Jag blev varken arg, ledsen, glad eller lyrisk över denna trailern. Har man följt serien vet man vilken tid på året det kommer en ny trailer och personligen står jag helt neutral inför även denna. Förstår inte alls hur folk kan bli så arga över att grafiken är nästintill identisk jämfört med föregångare med tanke på att de ska göra ett spel som ser någorlunda bra ut på en konsoll med 8 år gammal teknik och med mindre än 2 år på sig att skapa ett helt spel. Har de en fungerande grafik tror jag de hellre lägger krutet på att få en balanserad MP och en hyfsat genomtänkt SP.

Gillade hästarna dock.
Vardagsrum är inte uppkopplad
2012-05-08, 01:02   #99

Ninotramp

Medlem

Ninotramps avatar

Plats: Hyltebruk

Registrerad: sep 2007

Citat:
Ursprungligen inskrivet av CellaN Visa inlägg
Allied Assault är fortfarande enda spelet med D-Dagens omaha beach..fatta den i en remake med frostbite 2.....ögon orgasm..undar om man ens skulkle våga spela xD
Precis. Sjukt bra spel!
2012-05-08, 12:37   #100

Nilzohn

Medlem

Plats: Kristianstad

Registrerad: nov 2007

Nja...Quake 4?
2012-05-08, 16:47   #101

Mocka

Medlem

Mockas avatar

Plats: Göteborg

Registrerad: jul 2004

Mitt betyg är 2/5
Tänkte på Crysis 2 story plus att 2007 ringde och ville ha tillbaks sitt spel (om man tänker grafik) -.-

Nä, vill se lite gameplay nu.
2012-06-05, 23:13   #102

Semjonov

Medlem

Plats: Umeå

Registrerad: jul 2001

Såg någon snutt på gametrailers, och rent spontant, ser inte MW1 bättre ut än det där?

Redaktionens senaste nyhetsrubriker

Sök jobb