COD Black Ops 2 Trailer

Permalänk
Medlem

COD Black Ops 2 Trailer

Treyarch har annonserat ut Black Ops 2. Här är trailern:

http://www.facebook.com/codblackops
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=x3tedl...

Vad tycker ni?

Sjukligt dålig trailer enligt mig, dålig grafik osv osv, cold war eran är helt borta...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alliaria:

Treyarch har annonserat ut Black Ops 2. Här är trailern:

http://www.youtube.com/watch?v=x3tedlWs1XY

http://www.facebook.com/codblackops
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=x3tedl...

Vad tycker ni?

Sjukligt dålig trailer enligt mig, dålig grafik osv osv, cold war eran är helt borta...

wtf är det för grafik den har :s? mw2 hare bättre ...

Visa signatur

NZXT Phantom Special Edition Red Stripes & I5 4670k 4.4ghz & Noctua D14 & Asus Z87-A ATX & Samsung 840 EVO 250GB & Sapphire R9 390X & OCZ FATAL1TY - 750 W & W10 PRO 64x & R.A.T 7 & Saitek Cyborg
LOL (WEST) Norowner!!! inte den bästa men inte den sämsta heller!

Permalänk

Pixlit värre

Visa signatur

12900K, 48GB DDR5, RTX 3070Ti

Permalänk

ÄNTLIGEN säger ja bara
ni tror helt ärligt att de kommer vara fulare en första black ops pga en trailer. good for you.

Visa signatur

Define R4 - Msi G45 Z87 - 4670k (4.2ghz) - Be Quiet Dark Rock 2 - 16GB Vengeance 1600mhz - MSI GTX760 - Tesla R2 650W - Asus 24" 144hz 1ms

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Pennybridgarn:

ÄNTLIGEN säger ja bara
ni tror helt ärligt att de kommer vara fulare en första black ops pga en trailer. good for you.

Knappast är det fulare, kommer se ut precis som det första
Och kidsen köar utanför butikerna redan antagligen...

Visa signatur

Chassi: Coolermaster HAF XB PSU: Silverstone Strider 850W, MB: MSI Z87-G45, CPU: Intel I5-4670K @ 4,2Ghz (Corsair H100i), GPU: MSI GTX 970 Gaming RAM: Kingston HyperX 16Gb DDR3 1600Mhz, HDD: 2x Samsung F3 7200rpm 1TB, SSD: Samsung 830 series 128Gb, OS: Win 8.1, Skärmar: LG 55" FullHD & Dell 23'' UltraSharp U2312HM.

Permalänk

Såg rätt bedrövligt ut, det ända som förvånade var att ett nytt Cod kommer så snart.

Antar att de satsar stenhårt på att bli nya Fifa-serien.

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Avstängd

Påminner om bulletstorm. :<

Visa signatur

Delid 3770k@5.9GHz, Mpower, 32GB Corsair Dominator@2600MHz/CL10
XFire 390x@1335/1750, Carbide 540 AIR
E34 S36B38Turbo 897WHP

Permalänk

Ser faktiskt fram imot spelet!

Trayarch(?) Kan faktiskt göra Zombies!

Visa signatur

12900K, 48GB DDR5, RTX 3070Ti

Permalänk
Skrivet av WongFeiHung:

Knappast är det fulare, kommer se ut precis som det första
Och kidsen köar utanför butikerna redan antagligen...

det kommer ha nåt extra i grafiken så som alla cods har fått så att de helt plötsligt kräver mycket mer
ps: sitter på en ganska dålig dator så ja märker av det "nya" i min fps då ja alltid måste sänka nånting nytt för o höja fpsen

Visa signatur

Define R4 - Msi G45 Z87 - 4670k (4.2ghz) - Be Quiet Dark Rock 2 - 16GB Vengeance 1600mhz - MSI GTX760 - Tesla R2 650W - Asus 24" 144hz 1ms

Permalänk
Medlem
Skrivet av WongFeiHung:

Knappast är det fulare, kommer se ut precis som det första
Och kidsen köar utanför butikerna redan antagligen...

Mjo de är en ordentlig skillnad mot Treyarch spel kontra Infinitywards. Men å andra sidan Va spelar grafik för roll? Med tanke på att så många fortfarande lirar CS 1,6.

Kidsen? Haha ja "köa" för MW3, ville ha den extra presenten vid förhandsbeställning.... är 35

Visa signatur

|| Intel Core i5 2500K || Corsair Cooling Hydro H60 || Asus Maximus IV Gene-Z || Asus GeForce GTX 570 DirectCU II || Corsair 8GB 1600Mhz VENGEANCE || Corsair HX 650W || Fractal Design Define Mini || 500GB WD Caviar Black || OCZ SSD Agility 3 60GB || Windows 7 Premium 64-bit [thread="1004219"][/thread]

ASUSMaximus IV GENE-Z Owners Club

Permalänk
Skrivet av WongFeiHung:

Knappast är det fulare, kommer se ut precis som det första
Och kidsen köar utanför butikerna redan antagligen...

Sluta med "kidsen" grejen...va fan jag är snart 43 år...och jag har alla Cod och jag gillar dem alla!!!

Men denna verkade ha Terminatorstuk och det gillar jag inte...:(

Kanske skippar jag detta Codspel...

Visa signatur

Corsair Crystal 460 RGB-Cooler Master V1000-Aorus X370 Gaming K7- Ryzen 5 3600-Corsair 3000MHz 32gb-Samsung 960 EVO 256GB-Wraith Spire-Sapphire Vega 64 Nitro+ 8gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alliaria:

Treyarch har annonserat ut Black Ops 2. Här är trailern:

http://www.youtube.com/watch?v=x3tedlWs1XY

http://www.facebook.com/codblackops
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=x3tedl...

Vad tycker ni?

Sjukligt dålig trailer enligt mig, dålig grafik osv osv, cold war eran är helt borta...

Så har man gått och längtat och längtat... efter vad? Crisis wannabe om någon frågar mig, såg totalt värdelöst ut.

Visa signatur

Före sändningsdags hade gruppen instruerats av programledningen att inte sjunga ordet higher i textraden "girl we couldn't get much higher" i TV, utan istället byta ut det mot better. Jim Morrison struntade dock i det.

Permalänk

wtf, ser ju värre ut än cs:s

Permalänk
Medlem

Vilken dynga.... Säger bara en sak! De kom ett Black ops som var bra, de försvann & vi grät! de blir inte nå bättre...

Visa signatur

Chassi: Corsair 7000x, PSU Corsair HX1000i, MB: GIGABYTE AORUS MASTER X670E, CPU:AMD Ryzen 9 7900X3D, GPU: ASUS Radeon RX 7900 XTX 24GB TUF OC, RAM: G.Skill 64GB (4x16GB) DDR5 6000MHz, M.2: 2*WD Black SN850X 1TB Gen 4, OS: Win 11 Pro, Monitors: Samsung Odyssey G9 49 5120x1440 240hz + ASUS "RoG SWIFT " PG278Q 144Hz G-Sync, Headset : Logitech Pro X 2 Lightspeed, Mic : RØDE Mikrofon NT1 + Ai-1 Studio Kit + RØDE PSA1+ Professional Studio Arm

Permalänk
Medlem

Så dålig grafik var det väl ändå inte. Ska jag vara ärlig så bryr jag mig inte så mycket om grafiken. Har hellre ett bra spel med dålig grafik än ett dåligt spel med bra grafik. Dock tyckte jag spelet såg lite sisådär ut, men men får nog köpa det ändå.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Sämsta skiten jag sett.. Allvarligt

Permalänk
Medlem

Det sjuka är att CoD använder en omarbetad variant av Quake 3 motorn MEN att Quake 3 fortfarande ser bättre ut.
Förstår inte hur dom lyckas...

Visa signatur

"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."
-Kristian Wilson, Nintendo Inc, 1989

Permalänk
Medlem

Nu får de ju skämmas. Det här håller inte 2012. Ser ut som ett av Bond-spelen till PS2/Xbox...

Permalänk
Medlem

Kan de inte sluta någon gång? Hur många CoD finns det nu? Alla är ju i princip reskins på den förra!

Skrivet av FknDemo:

Sämsta skiten jag sett.. Allvarligt

Om detta är det sämsta du har sett är det garanterat allvarligt.

Permalänk
Medlem

Man blir ju inte direkt hypad av trailern...

Permalänk
Medlem

usch, en till call of duty.. o den här känns som de hijackat Crysis 2 och bf3 och slammat ihop de till nån futuristisk sörja som ska få alla att köpa deras spel.. igen..

Jag har bannlyst alla mina vänner från att installera COD smörja på sina datorer (då jag är umgängeskretsens data tekniker), och jag avinstallerar den när jag ser att de har den :P..

Det kanske inte är mycket, men det avvärjer iaf 10-12 pers från att lira dessa spel..

Visa signatur

My rig 144hz 1440p 27" samsung g5, xfx 6950xt, 11900K, TM Peerless assassin,Gigabyte z590 UD, 32GB 3200MHz Vengeance, 1tb nv2, 2TB SSD 4TB HDD, corsair750 vengeance, Lancool 215.
GFs rig 144Hz samsung 1080p, Palit 3060Ti, 10400F,corsair H60 , B560 Auros, 16GB 3000MHz, 500GB NV1, 480GB A400, 2TB+750GB HDD, Seasonic 650 gold, Kolink Void Laptop Lenovo Legion 5, 2060, 4800H, 16GB, 1,5TB NVME HTPC 3060, 10400F, 16GB, 500GB NVME, 960GB A400 3rd PC 3060Ti, 3700X, Hyper 212, 16GB, 250GB SSD, 2TB HDD, 650w gold, P300A

Permalänk

Kommer säkert floppa lite grann som BF2142 (jag gillade dock det starkt) pga att det utspelar sig i framtiden. Såg jäkla tråkigt ut också, kan inte tänka mig att de säljer bättre än Black Ops/Mw3..

Visa signatur

Moderkort: ASUS PRIME Z690M-PLUS D4 | Proccesor: i5 12600K @ 3.6Ghz | Kylare: Cooler Master Hyper 212 EVO V2 | Ram: Corsair Vengeance LPX Black 32GB @ 3200Mhz | Chassi: Fractal Design Define Mini C | Grafikkort: ASUS GeForce RTX 4070 DUAL OC 12GB | Nätagg: Corsair TX750M 80+ GOLD | Lagring: WD Black SN850 M.2 SSD - 1TB | Skärm: MSI 27" Optix MAG274QRF-QD IPS QHD @ 165 Hz

Permalänk
Medlem

Ni får ursäkta mitt språk, men fy helvete vad alla här är meta och gnäller över grafiken på ett cod spel...

Som alla kanske vet så går inte Call of Duty efter utseende och istället för gameplay.

Om man jämför Infinity Ward mot Treyarch så kanske alla vet att Infinity Ward endast går efter att få ut ett spel och tjäna pengar, de anpassar sig för konsol och skiter fullständigt i communityn.
När man tittar på Treyarch så ser man då att med det första Black Ops så var det någorlunda anpassat för PC, de hade FOV inställning, vilket IW inte använder förutom på Cod4.
Treyarch lyssnar faktiskt på communityn och nu prövar de en ny grej, ett spel i nära framtid. Det är skapligt mycket bättre än att stanna kvar i samma tidsperiod som IW gjort med tre spel nu.

Och hur kan ni endast gnälla på grafiken.
Vänta på en gameplay trailer innan ni dömer spelet.

Herregud...

/Cod-fan sedan ettan.

Visa signatur

Bildskärm: Acer 27" WQHD 170Hz 2560x1440
Datorsystem: AMD Ryzen 3600 @4.0GHz - Nvidia RTX 3060 - ASUS TUF GAMING X570-PLUS - NZXT H440 Blue
Övrigt: Corsair K95 RGB - Corsair Scimitar - Corsair VOID Wireless

Permalänk
Medlem

wow! Tur som fan att man inte behöver köpa detta spel. Har aldrig gillat framtids shooters. Totalt lame concept om ni frågar mig.

Permalänk
Medlem

Här är en video när Mr Sark från machinima intervjuar en på treyarch, tycker ändå det låter intressant. Treyarch försöker ju iaf att komma på nya saker.
http://www.youtube.com/watch?v=iKiwJi44CgY&feature=plcp

Visa signatur

I9 12900K|Asus Prime Z690-P WIFI D4|Noctua NH-D14|Samsung 850 1000gb|Asus RTX 3080 TUF|HyperX Fury 3600mhz CL17 32GB|EVGA Supernova 850w|Corsair 650D|Acer XB270HU

Permalänk

Då tar jag och går mot strömmen. Jag tycker faktiskt att det ser ut att kunna bli intressant. MW3 var ingen höjdare.

Permalänk
Medlem

... dom försöker mjölka den döda kosan igen...
Ett till spel där dom "SNÄLLA" amerikanarna ska döda dom onda stygga ryssarna... föstår inte att dom kan copy/paste och sen känna flera miljarder på alla skräp spel dom gör.
CoD word at war, va det sista bra CoD spelet.

Visa signatur

DATOR: Chassi: Corsair carbide air 540 CPU: I7 2700k (4.5Ghz 1.288v) RAM: Corsair 4^4(16)GB 1922Mhz Mobo: Asus P8Z68-V LX PSU: Antec HCG 900W GPU: Powercolor 7990 + Sapphire HD 7970 3GB Vapor-X (3way-CrossfireX)
KRINGUTRUSTNING:
Monitor: FSM-270YG 2560x1440 IPS Keyboard: Ducky Shine 2 White kaycaps orange LED Mouse: Logitch G502 Headset: Audio technica ATH-M50 Mic: Blue Snowball

Permalänk

Ohh noes, here we go again..

Visa signatur

Palit RTX 3060 Ti | Ryzen 7 7800X3D | Gigabyte B650M DS3H | 32GB Vengeance 5600 MHz CL36

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tasorrog:

... dom försöker mjölka den döda kosan igen...
Ett till spel där dom "SNÄLLA" amerikanarna ska döda dom onda stygga ryssarna... föstår inte att dom kan copy/paste och sen känna flera miljarder på alla skräp spel dom gör.
CoD word at war, va det sista bra CoD spelet.

tycker verkligen om din svar, alla krig spel handlar om att amerikanerna dödar terrorister och sånt, dax för nytt?

Visa signatur

NZXT Phantom Special Edition Red Stripes & I5 4670k 4.4ghz & Noctua D14 & Asus Z87-A ATX & Samsung 840 EVO 250GB & Sapphire R9 390X & OCZ FATAL1TY - 750 W & W10 PRO 64x & R.A.T 7 & Saitek Cyborg
LOL (WEST) Norowner!!! inte den bästa men inte den sämsta heller!

Permalänk
Citat:

We’re in for a visual overhaul.
Dan Bunting, Treyarch’s Director of Online, showed some of the graphical upgrades Treyarch has been working on – what he called a mix of “tech and technique.” He walked us through an unpopulated level on Socotra Island in Yemen that showed off HDR lighting, bounce lighting, and self-shadowing (“Lighting is what does most of the work when it comes to visual fidelity,” says Bunting) as well as a new texture technique called reveal mapping. I don’t know what it does — all I know is I saw beautiful, detailed sand that looked like it had haphazardly fallen between the cobblestones on the street. When “the old way” of texturing and “the new way” were shown side by side, the differences were undeniable. Some of the improvement is more practical than technical; on a future LA level called Aftermath, Dan pointed out that there were lots of unique environments within the level — a coffee shop, a hotel lobby — designed so players could easily call out their locations to teammates without having to struggle for a description. And yes…it’s all still running at 60 frames per second. Dan said the team was not willing to sacrifice frame rate for visual detail. The build he was showing was on an Xbox 360, but it’s worth noting that Mark Lamie mentioned that the PC version will take advantage of DX11 cards.

http://oneofswords.com/2012/05/what-i-know-about-call-of-duty-black-ops-ii/