Verktyg Visningsval
2013-03-18, 17:39   #1

Assyren

Medlem

Plats: Göteborg

Registrerad: dec 2012

Black Ops 2 DLC Season Pass

Hej SweC!

Nu har jag en fråga som kanske anses som löjlig eller dum men måste man fråga så måste man.

Jag hade planerat att köpa revolution mappacken till xbox, men sen läste jag om Season Pass och tänkte att det var bättre att passet då jag får mer för ett bra pris.

Jag diskuterade med mina kompisar om det och en sa att han också tänkte köpa det men sen så läste han att det bara var rabatt man fick på mappacksen inte alla 4 gratis, det trodde inte jag. Tänkte att jag kanske har missat det men sen så läste jag och jag har inte hittat något som indikerar på att det bara är rea man får.
Men jag vill inte kasta bort $$ på nåt så onödigt som rabatt så därför frågar jag er.

Är det alla 4 mappacksen man får när man köper passet?
Och vet någon om det kommer inkluderas en zombie bana i varje mappack?

Mvh //Assyren

Obs: om det är några stavfel eller konstiga ord så skyller jag på autocorrect (sitter på mobilen)
Assyren är inte uppkopplad
2013-03-18, 17:47   #2

iFuze

Medlem

iFuzes avatar

Plats: Värnamo

Registrerad: feb 2012

Season pass ger dig alla DLC som kommer till BO2. Man får lite "rabatt" om man köper season pass än att köpa varje dlc för sig.

När det kommer till innehållet vet ingen om vad som kommer med i DLC förens trailern kommer ut.
iFuze är inte uppkopplad
2013-03-18, 17:48   #3

fantomsmurfen

Medlem

Registrerad: apr 2012

Du får alla 4 planerade map packs om du köper season pass. Vet inte om det kommer en zombie-karta i varje men i det första kom det iaf en.
Intel i5 2500K @4.5GHz - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance DDR3 1600MHz, 4x4GB - Asus GTX 560 Ti DirectCU II - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 1.5TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Corsair TX 650W - Antec One Hundred
fantomsmurfen är inte uppkopplad
2013-03-18, 17:53   #4

Assyren

Medlem

Plats: Göteborg

Registrerad: dec 2012

Som jag sa till honom också, hans svar var att Activision är för snåla för att ge så mycket i rabatt.
Men imon så ska han få se.

Tack för det snabba svaret

Snabbedit: Jag tänker på namnet SEASON Pass, är det en säsong. Vet nån om det är en av flera säsonger?

Jag får väll hoppas att det är samma fall som i Blops 1

Tack för alla svar

SweC är mycket bättre än Activisions forum måste jag säga.
Assyren är inte uppkopplad
2013-03-18, 19:02   #5

iFuze

Medlem

iFuzes avatar

Plats: Värnamo

Registrerad: feb 2012

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Assyren Visa inlägg
Som jag sa till honom också, hans svar var att Activision är för snåla för att ge så mycket i rabatt.
Men imon så ska han få se.

Tack för det snabba svaret

Snabbedit: Jag tänker på namnet SEASON Pass, är det en säsong. Vet nån om det är en av flera säsonger?

Jag får väll hoppas att det är samma fall som i Blops 1

Tack för alla svar

SweC är mycket bättre än Activisions forum måste jag säga.
Season Pass är bara för BO2. Vilket innebär BO2 säsong :3
iFuze är inte uppkopplad
Senaste nyheterna

Redaktionens senaste nyhetsrubriker