kan inte avinstallera unrealtournament 2004

Permalänk
Medlem

kan inte avinstallera unrealtournament 2004

Fick precis en ny dator av en vän igenom att min gamla var helt kaput.
Nu har han i alla fall lagt in unrealtournament 2004 och då jag går in på start och klickar på fliken unrealtournament för att sedan klicka på avinstallera så kommer det upp om jag vill köra setup.exe vilket jag klickar "ja" på och sedan händer inget och jag har väntat och väntat har till och med alt+tab delite för att starta aktivitetsfältet men där finns den inte med. Nu undrar jag ifall nån vet hur jag ska göra för att ta bort det programmet?, för man kan vel inte ta bort filerna automatiskt själv en efter en för då upptäcker vel datorn att UT2004 fortfarande finns på datorn eller har jag fel där
några tips?

Permalänk

Gå in i kontrollpanelen och sedan lägg till/ta bort program. Kolla om UT2004 är med där i listan. Om inte så är det förmodligen redan borttagit. Annars bör man avinstallera därifrån.

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ninotramp:

Gå in i kontrollpanelen och sedan lägg till/ta bort program. Kolla om UT2004 är med där i listan. Om inte så är det förmodligen redan borttagit. Annars bör man avinstallera därifrån.

Den finns med där jag kör en avinstallation men det kommer bara upp en liten ruta så klickar jag på (kör) sen händer ingeting. Har till och med klickat på start program UT2004 och på mappen avinstallera unrealtournament 2004 men det går inte heller.
Är rädd att ifall jag tar bort filerna en efter en så kommer den fortfaran visas som kvar på datorn.

Nån med tips?

Permalänk
Medlem

Annars slänger du bara mappen och kör Ccleaner efteråt för att rensa registret. Startmenygenvägarna får du ta bort manuellt

Edit:
Är det inte så att att du måste ha skivan i CD/DVD spelaren när du ska avinstallera? jag tror jag hade ett spel som var så för att kunna avinstallera spelet. Du kan ju i alla fall testa

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare