Permalänk
Medlem

Clan för bf4

Hej alla spelare. jag söker en clan eller grupp av spelare som spelar bf4 (funkar med bf3). har tröttnat att spela själv så behöver folk. Någon som har en bra clan eller liknande får gärna säga till. MVH B0lla

Permalänk
Skrivet av B0llA:

Hej alla spelare. jag söker en clan eller grupp av spelare som spelar bf4 (funkar med bf3). har tröttnat att spela själv så behöver folk. Någon som har en bra clan eller liknande får gärna säga till. MVH B0lla

Hey, joina vår vetja(bf4), "DOGE" heter den. Vi är ett antal medlemmar och vi brukar lira 3-4 stycken tillsammans. Sirmaggone heter jag på bf ifall du undrar.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

GeForce GTX 760 Intel(R) Core(TM) i5-4670K CPU @ 3.40GHz, 8GB RAM, 128GB SSD, 4TB HDD, Fractal Design Define R4 Black Pearl, Windows 8.1

Permalänk
Medlem
Skrivet av sirmaggon:

Hey, joina vår vetja(bf4), "DOGE" heter den. Vi är ett antal medlemmar och vi brukar lira 3-4 stycken tillsammans. Sirmaggone heter jag på bf ifall du undrar.

Skickades från m.sweclockers.com

Trevligt! Ni/du råkar inte vara online nu?

Permalänk
Skrivet av B0llA:

Trevligt! Ni/du råkar inte vara online nu?

Hej B0IIA, förlåt att jag inte svarat på länge men hade helt glömt bort mitt svar i tråden. Jag är i Italien för tillfället, direkt efter Storbritannien men vi kan ju lira kring slutet av augusti om du har lust? :)(Genomgår DESSUTOM en flytt så tror inte min dator kommer ner förrän slutet av aug.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

GeForce GTX 760 Intel(R) Core(TM) i5-4670K CPU @ 3.40GHz, 8GB RAM, 128GB SSD, 4TB HDD, Fractal Design Define R4 Black Pearl, Windows 8.1